KANYE WEST - Annexet 19/11 [STHLM]
"Den amerikanske producenten och rapparen Kanye West kommer till Stockholm den 19 november. Biljetterna till spelningen i Annexet släpps den 21 oktober, skriver EMA i ett pressmeddelande." -från aftonbladet.se Torsdag kl. 09.00 ligger jag på luren iallafall.
MIXTAPES: www.djcrilloh.com
Ballt, varför annexet? känns som en sån snubbe skulle kunna fylla hovet iaf
New Zealand Why not?
hurra! hur mycket tror ni biljetterna kostar?
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
325:- st
Robban> jag blandar alltid ihop Annexet, Arenan, Klubben, Hovet och alla dom där ställena.. har varit på alla men tycker att alla ser likadana ut. jag gillar Cirkus, det tar väl ändå en 3-4000 pers va?
chrill-oh fuck. dyrt! jag får välja mellan det och hives då. hmm... ja det tål att tänkas på
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Kanye!
Blir väl till att köpa en biljett.
California, knows how to party!
ja, efter ett så helgjutet album.. klart man ska se karln!
men det kommer ju va en massa elaka hiphopare där. vet inte om jag vågar gå
det kommer säkert vara en massa snälla killar o tjejer och par där också. och föräldrar med barn. och journalister och fotografer och ordningsvakter och läskförsäljare. lika bra o stanna hemma kanske.
var det på Annexet Nas spelade för något år sedan? isåfall är det bland de tråkigaste lokalerna..
Är det någon åldersgräns?
crill-oh men jag menar såna hiphopare som är så smittbart inne att de tittar snett på en blond fet tjej som jag.
Tror inte de har åldersgräns på Annexet? Låter inte så troligt.
Okok, då jag inte har en aning om vad Annexet är så undrade jag, man vet ju aldrig med STHLM.
det står ingenting om åldersgräns, och skulle Annexet ha det så skulle jag bli mucho förvånad. räkna med fri ålder.
fimp> tror du hiphopare gör så? idioter gör så.
Crill-Oh, ja, det va på annexet Nas spelade och nej, de brukar inte ha åldersgräns. Jävla konsertmånad november blev då..
Skamvrån Productions www.tinitusochted.se
men vafaaaaan. ännu mer utgifter... men grymt fett. =)
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
jag är sjukt ointresserad av allt som har med hiphop att göra nuförtiden. jag sover till Lugna Favoriter 104,7 och är nöjd med det. alla har vi våra perioder. men Kanye är det iiiiingen tvekan OM!
Är väl iofs inte en majoritet på hiphop-konserter jag tänker på men..
hoppas dom får till ljudet men det är väl inget man kan räkna med på annexet...uselt ljud
THE SWEDISH MIXTAPE CARTEL http://www.twitter.com/djcrona http://www.facebook.com/djcrona
OMG! fan vad fett. Ngn som vet vem som öppnar för honom?
Why the fuck can't emcees emcee no more?
fan jag vill se....det enda jag kan gotta mig med är att ljduet kommer vara kaassst.....känns som det alltid är det på annexet
Vet inte vem som öppnar i Sverige men när han gör sina konserter i England veckan efter är det Talib Kweli som öppnar iaf..
är det talib så blir det nästan för tungt
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Crill-oh , Cirkus är najs, som ni säger annexet e en tråkig lokal, men priset 325?! det är endel pengar alltså...
New Zealand Why not?
men fuck! självklart så är man ju utomlands då!!
Gött mos på klubba!
finns det nånstnas där man kan kolla turnédatumen coh så? har nån datumen poch platserna för resten av europa?
Sat 11/20/04 Dublin, IRE The Point Mon 11/22/04 London, UK Carling Brixton Academy Tue 11/23/04 Birmingham, UK Carling Birmingham Academy Wed 11/24/04 Glasgow, UK Carling Glasgow Academy Sun 11/28/04 Manchester, UK Carling Apollo Manchester
THE SWEDISH MIXTAPE CARTEL http://www.twitter.com/djcrona http://www.facebook.com/djcrona
fett fett de här e ett måste
thundercooperfuckinbird
juste nån som vet vart man köper billjetter?
thundercooperfuckinbird
fett sugen på att åka till london och se honom alltså..
hoppas talib öppnar, vore skitgrymt ännu bättre vore det om de lirade på typ nalen, satte 20 i dörren å hade en intim spelning :) men det här duger det med
Tror inte heller det finns nån risk att han säljer ut på det där stället faktiskt..
jag ringer ticnet, funkar alltid.. känns som ett liiite tråkigt val av lokal dock..
fan va fett!!!!!!!!!! måste ju dit..
www.twitter.com/mzamora036
Givet.
Så bokat!
- I ain´t go to highschool, I went to school high!-
Okej, kass lokal och kasst ljud. Men hellre det än att jag inte får se honom alls. Hade jag varit 18/20 så hade jag också klagat. Men det är jag inte.
Why the fuck can't emcees emcee no more?
för dyrt..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men tyvärr så blir de inte så ...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fuck vem han kommer med. Det lär ju bli sjukt fett i vilket fall som helst..
We run these streets like cops do red lights!
vet nån till 100% vem som blir förband?? blir det talib så måste man gå annars bryr jag mig inte
Doo the right thing!!!!
längtar fett
thundercooperfuckinbird
fan, hade ju velat se talib... då hade det varit givet. men nu är det lite tveksamt.. 325kr?
Count me and my buds in there :D Peace!
"Doggy fox minks gators that's necessary Accessories my closet's pet cemetery I get approached by animal activists,I live in a zoo I run scandals with savages"
går det inte att boka biljetter på ticnet? måste man köpa dom på engång...
Ska´ru ha spö??