Ser ut så. Att man måste betala med kort.
California, knows how to party!
Frenetic Jag tror man får knata till ett Ticnetombud och köpa vanligt. Det bör gå. Annars vet jag inte vad jag gör.
we've got them tickets! fan, vad nice det blir!!
Skivgrävarns pöjk! Alltid med smutsiga fingrar!
Frenetic Japp.
hahaha jag har ingen att gå med!! fan va ironiskt livet kan vara ibland.. =)
MIXTAPES: www.djcrilloh.com
fan va vett, men jag bor numera i Oslo, nån som vet om han kommer spela där? har kollat men hittar ju fan ingen turneringslista från karln!
Simma Lungt Peace /Tony
Hur har ni fixat eran biljett? Kort?
förband för ihelvete!!! det lär vara något grymt annars vet jag inte om jag kommer..då blir kanye jävligt ledsen....sug ticnet
Ska´ru ha spö??
Man kan ju ringa och boka, det gjorde iaf vi.. Sen så är det ju bara att hämta ut vid närmaste tic-net ombud..
Fan va ledsamt att man inte bor i Sthlmstrakten. Känns som att man missar så förbannat mkt.. :S
aaah, så har man en pilett då
all fire burns, little baby, you´ll learn
Hade aldrig betalt 2,50:- för att se honom, värdelös rappare, på tok för överskattad!
ask Beavis, I get nothing Butt-head
bokar du på telefon kan du hämta ut biljetterna på närmaste amg ombud.. i alla fall i gbg!
DIRTYcrowd 424 -)(- 031
Papper: jag har hört om att talib kweli kanske e förband :D
"Doggy fox minks gators that's necessary Accessories my closet's pet cemetery I get approached by animal activists,I live in a zoo I run scandals with savages"
3000 biljetter har jag hört.
hellre M.O.P. på Berns...
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Frenetic: ok? jag sa bara att det fanns ett rykte som sa det.
"Doggy fox minks gators that's necessary Accessories my closet's pet cemetery I get approached by animal activists,I live in a zoo I run scandals with savages"
Fett att A-Trak är hans officiella dj! Äntligen en riktigt grym dj som står bakom tallrikarna till ens stor akt från US. Nä, jag gillar hellre Whoo-Kid från G-unit. Han har ju roliga pistolskott! =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
325kr. fett ovärt..
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!! "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors
nas sålde ju inte ut annexet, undrar om kanye gör det
skriv kort, helst inte alls
med risk för att bli piskad offentligt måste jag meddela att jag hellre ser Kanye än Nas om jag var tvungen att välja.
MIXTAPES: www.djcrilloh.com
sitter med biljett brevid mig nu och undrar vem som kommer vara förband!!
anthony hamilton... förband? nja, har hört andra rykten om honom jag tror ngn mindre känd, nån suprise men det som vore fetast, absolut fetast vore om det va Twista, så man får höra lite collabos
Det skulle vara synd om det blev Anthony Hamilton.. Hade varit bra om Mos Def kickade istället som förband!
kweli ska visst vara förband åt kanye på några europa konserter men verkar befinna sig i us den 19/11
www.talibkweli.com
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag håller tummarna på talib eller mos def!!
Kanye är utan tvekan den hetaste rapparen just nu. Ser galet fram emot att se honom. Själv tror jag att någon från Roc-A-Fella är förband. Man kan alltid hoppas.... ;)
Keep it classic!
när jag såg Jay-Z i london i våras var memphis bleek me på ett hörn...hmm...undra om man ska dra på kanye eller inte...
Visualiza : Vad grundar du de på??? Hade varit grymt med common... men vet inte om han hade passat där...
skulle va fett om twista va förband ja vill fan se overnight celebrity live. men mos def skulle inte heller va helt fel.
thundercooperfuckinbird
vadå kör kanye och mop samma kväll??
Kanye spelar på Annexet (sthlm) den 19/11 och, M.O.P. spelar på Berns (sthlm) den 19/11 Med andra ord, SAMMA stad. Punk slut. Stäm "The Voice" om de har fel...
Keep it classic!
Fortfarande ingen som kan med säkerhet säga nåt om vem som öppnar för Kayne????
fan va skumt att man inte hör nått om förband asså???????!!!!!!!!!
thundercooperfuckinbird
livet suger när man inte har råd att åka på Kanye West.
Death Is Certain Life Is Not
Jag funderar starkt på att åka över till London. Där kör Talib Kweli och Kaney West ihop. Ingen som vet om Beasti Boys ska komma? Talib Kweli ska köra med dem, fast under december månad i år.
GangstaBambam F21 vad skulle det kosta att åka över då?
If I'm hard to find, take two puffs and pass!
penny: jag vet inte, har inte kollat upp..
soft me twista
thundercooperfuckinbird
Tråden är rensad.. Huruvida Kanye spelar i Köpenhamn eller inte är inte relevant här, och nej, änsålänge har ingen bekräftat förband.
big ups. och sånt.
fortfarande ingen som hört om förband???
thundercooperfuckinbird
Går juh fan inte att jämföra KANYW WEST med MOP för helvete. Man ska se alla konserter man kan med när de väl är här :) Annexet har förövrigt sugljud.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
Sen att se Premier och höra honom live är bara det värda pengarna man får punga ut för MOP.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
Ok, nu är det så här; ALLA påstådda eventuella förband, utan källhänvisning kommer obönhörligen att tas bort. Självklart får ni diskutera vilka ni VILL ska vara förband. Men att skriva "Han eller hon kommer och öppnar för Kanye" kommer resultera i att inlägget tas bort.
FUCK YOU POPSNÖRE! Mvh, howser - Tack "kompis" :)
Jamen när spelar M.O.P på Berns då? Eller blir det bara i Lund?
M.O.P kommer spela i lund, inte Berns. De kommer köra samma datum som Kanye, alltså den 19:e. Man får hoppas att det inte blir M.O.P's sista sverige spelning. Jag kan säga redan nu att stockholm skulle ta emot de med öppna armar!
Keep it classic!
2 veckor kvar nu, ingen som VET vad det blir för förband? Inga spekulationer alltså. Peace!
M.O.P har ställt in Mwoahahaha