känner mig fett taggad inför ikväll!
Kickshit represents the fat and the strange ones..
100% laddad!
"Sentense presents: Moods & Moments" UTE NU! feat Prop Dylan, Kashal-Tee, Black Fist, Majistern, Reks, Supasition, Donny Goines m.fl. FREE DOWNLOAD!!
hihi, jag känner mig nästan nervös, så Kul ska det bli =) ses där, pretty darn soon =)
Mondo öppnar väl 21? jag skulle chansa på att han går upp på scen mot midnatt.. ska vi slå vad och göra det hela mera spännande? ;)
WOOP WOOP, THATS THE SOUND OF DA POLICE! Ses ikväll peoples. Är det någon som har några definitiva besked angående backup samt vilken tid han går på? Piece.
"The badder you seem, the more lies you tell..."
10:30 går krs upp på scen! enligt någon arrangör...
jag har ingen biljett. men vi syns där ;)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Alltså, är sjukt taggad! Halvtrist att gå ensam, hejsa gärna! :)
California, knows how to party!
Bah, jag går med en vän, du får komma fram och hälsa på oss. ;)
DET VAR HELT SJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUKT BRA! DA REAL HIPHOP IS OVAAA HEEEEEEEEEEEEEERE! Dock pissigt, vidrigt varmt! Men vad hände med 3-timmarsshowen?
ehrr.rena rama träningspasset, men fasen vad fett!!! oh yea!
Go busy bee
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
tung som faaan
"Hey fuck ass, give me a beer!"
Fan va de va fett!!!!!!! Men såg ni att det rann utmed väggarna???
chilla ta en prilla
"Sist spelade han 2 timmar i london så räkna med 3 timmar här!!!!" - ja eller en knapp timme iaf.. vm i värme iallafall..men på det hela taget helt ok..
joråsåatt
tjooo saknade: still #1 alla tunga låtar från "krs-one"-plattan men still... ain't nobody fuckin with KRS
yaknoooohuuumsayin?
FETT!!! nu är det bara att hälla i sig några liter vatten..
Heeelvete, vred ffan ur en halvliter svett ur mitt linne! Det var helt jävla otroligt grymt, KRS tar alla!
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
Det var nog bland det svettigaste jag varit med om, rent bokstavligt talat. Men kul var det! Inga tre timmar dock, en - en och en halv timme eller nåt sånt?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det var nog en av de fetaste, om inte den fetaste, konserten jag någonsin varit på. Värmen gjorde sitt och gjorde i slutändan enbart gott. Fan vad pigg jag blev när det drog igång. Det här var underbart. Helt jävla fantastiskt.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
SPECHLESS!!!!!! 30min in i konserten försvan t-shirten .. :S
"Hiphop är som lösviktgodis, man plockar sina favoriter " <br>
hahaha det var sjukt galet, pallade typ 4 låtar sen höll jag på dö, men iofs e jag sjuk med :D så träffade man madmadde å san ;) å några andra som vägrade säga vilka dom var :D
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Det började verkligen skitbra, men jag tycker i efterhand att "uppvärmnings-medleyt" var det bästa på hela spelningen. När alla var som mest laddade. Han skulle kört mer från KRS-ONEskivan, helt klart. Och efter Busy Bee gjort sin grej blev det lite avslaget och ofokuserat. Slutet var något av ett antiklimax. Men jag är fortfarande helnöjd. KRS är gammal som gatan och tuffast i stan!
Hohoho, helt galet bra. Synd bara att jag hade svimmat om jag hade stannat kvar sista 10 minuterna, som jag spenderade utanför istället.
maaaaaad I tell you! Maaaad! han signerade min keps :) trodde dock att jag skulle dö vid extranummret. Men under konserten kände man inte värmen, det var bara att njuta och studsa.
Be the change you want to see in the world.
Off the fucking hook! every pore in my body was ready to go home but i could have easily enjoyed atleast another half hour of KRS :D
Mixtape OUT NOW! Featuring DJ Lp2, Jim B, Dj Netik, DJ Bobbybob, Faye Medeson, Artform etc..buy at: www.myspace.com/mctia
helt sjukt bra men har fan inte svettats så mycket på flera år typ.. helt sjukt varmt därinne.. lätt en av de bästa spelningar jag har varit på, utan tvekan.. fan vad han röjde, deras mickar borde ha höjts upp mer, drunknade lite i beatsen ibland.. men men, småsaker, sjukt fett.. tips till mondo:skaffa ljudtekniker som fattar engelska..skaffa luftkonditionering eller nått.. annars, sjukt bra
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja, alltså, värmen...mondo alltså...detta är under all kritik, var fan till och med varmt på DJSM och Kool Keith, och då var det inte ens särskilt mycket folk. Fy fan.
tank_marwvin haha word helt sjukt, flera grr sa han "turn my mic up onstage" och inte blev det nå högre inte. men krs har redan en inbyggd förstärkare i sin röst så han klarade sig fint ändå ;)
Ojojoj det var bajsbra! Hans freestyles var hur grymma som helst!
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!
Satan i helvetes jävlar i gatan. Det ABSOLUT bästa jag nånsin varit på i hela mitt liv. PÅ det där hade jag kunnat vänta 4 timmar till och så tycker jag det skulle hållit på hela natten. Så JÄVLA fett. Helt sjuk. DAMN. Langa upp lite bilder ni som har då!..
"I got a timemachine, use it to insult you mom and fuck with her childhood" -Edan I was born as a beautiful man, but the uglyness is powerful, i do what i can! - Vinnie Paz
riktigt bra konstert!höll på o börja gråta när helvetet bröt loss..."who am I tha MC!!!!" men synd att han inte minglade lite signade lite mer..hade fan med mig en platta med...skönt dock att han inte drog en sån snabb kludd på den o pajjade...heheh
You need people like me..So you can point your fucking finger and say....Thats the bad guy!So say goodnight to the bad guy!!!! -Tony Montana, Scarface
He he folk kollade konstigt på mig när jag satt på sista tunnelbanan hem. Då hade jag iofs KRS1-handduk över huvudet som jag nappa i luften, musiken i huvudet och alla plagg på kroppen dyblöta. Grym konsert alla gånger. Upplevde den inte som så kort men tänker man tillbaks kunde den vara längre. Det grymma var hur han bjöd på sig själv, närheten med publiken och allt extraordinärt på scen. Nån mer än jag förresten som tyckte att han pratade överdrivet långsamt mellan låtarna i början. Ungefär som att han inte visste om vi förstod engelska... What IIIIII waaannnt you to doooo is. Nä kanske hans sätt att prata på scen eller pga låga mickar. Har tyvärr inte lyssnat alltför tokmycket på KRS1 tidigare men ska definitivt lyssna på hans diskografi nu.
Allt jag ville var att få tag på lite Trocadero...
Precis, han har alltid snackat så. Pedagogiskt. Har förresten hört att akademiker pratar ofta saktare än icke-akademiker, kanske ligger något i det.
Här! 40 i år verkar det som.
Vilka låtar körde han? Jag minns fan inte, haha. *Sound of da police *Black cop (?) *The MC *South Bronx *Ova here under introgrejen Körde han inte Outta here också? Vilka fler?
Var utan tvekan den fetaste konsert jag varit på... Men värmen var verkligen olidlig. Bara KRS som kan få mig att glömma bort sån hetta i en timma...
Straight from the Suarn!
Haha, det var så jäkla varmt och svettigt så jag kan hålla med
Pancho_Khan om att det blev både JAAAAAAA!!! och NEEEEEEEJ!!! när han drog igång dom tyngsta låtarna. Man orkade inte röja med var tvungen typ.. :P Kan erkänna att jag gick ut ett par ggr för att få i mig frisk luft och vätska.
Coolt att KRS plockade upp t-shirten som han fick av Capital Sthlm. Det är nog många superkändisar som inte ens skulle brytt sig om en liten t-shirt som slängs upp på scen. Mad props! Om någon fick bild på när han höll upp tröjan så vore det asnice om ni kunde maila in den till
[email protected] .
KejArEss!!!
haha! jag var den SISTA som fick komma in tror jag bestämt ;) stod i den där loserkön från strax efter nio till.. strax efter elva tror jag? men sen efter ett tag: "okej, ni två kan väl komma in också" haha vilken lycka. vilken konsert.. tjohooooooo! :) tänkte faktiskt bada bastu idag men det känns lite onödigt nu.. SOUTH BRONX!
Kontrast P20 Haha! Det var ni som gjorde det så varmt! Jag räknade med kö även till förköpslinen, för jag kom relativt tidigt, men icke :)
Soopa-Fly haha yesbox! man var ju redo att ge upp hoppet både en och två gånger men.. tur att man inte gjorde det.. KRS kommenterade min tröja också tydligen.. inget jag hörde men.. ballt :P
Vad var det för tröja?
Daaamn de va en av de grymmaste o svettigaste konserten jag varit med om, it was HOT!!!!
Doo the right thing!!!!
akius svart tee med stort vitt tryck: "BRONX" :P
Langa bilder, ni som fotade!!!
chilla ta en prilla
fett varmt asså. men de va najsss
aah det va sjuk jävla bra! KRS-One sparkade en öl i ansiktet på mig när jag stod vid scenen dock men det sköljdes ju endå bort med allt vatten dom kasta senare så.. fick plånboken signad också :)
det var GRYMT =) men jag pallade inte stanna där inne hela konserten ut, fick fan andnöd och höll på att svettas bort.. my gosh. Men det jag såg var riktigt Hett =) Det var nån som kom fram till mig och sa nåt om att jag var whoakändis, Vem fan var det? haha, crazy maan!
haha krs e så ful
Mjo :) Förresten, vad hette DJn?