några som lade märke till pundarkvinnan som ställde sig i kön o movade uppåt..sen när hon kom fram hade hon typ inga cash.. hon var fett mysko.. böjde kroppen som fan och blickade uppåt mot himlen typ hela tiden.. undrar vad hon trodde att det var hon försökte komma in på.. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Seb1: B:et och K:et sitter långt ifrån varandra på tangentbordet... ;)
chilla ta en prilla
Dra mig baklänges in på mondo igen.
oui, je suis une femme fatale!<br>
Det var en tung upplevelse (värd tinnitusen) att se The Blastmaster och Busy Bee in action. Det enda som jag tyckte sög var ljudet, skiit asså? Och visst en air conditioner hade kanske varit på sin plats, men annars gungande det på bra! Måste ge props till Dj Salla oxå för att ha spelat en kavalkad av bra gamla godingar innan konserten drog igång!
U wanna war, Ill take U to war!
Helt otrolig spelning. Helt i klass med Gangstarr och Roots 94 på Gino. Hur ofta ser man en konsert med så glada artister. Tycker dock att ljudet va helt ok.
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
jo, en sak till. VARFÖR INGEN DUCKDOWN?
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
Var det nån som hade en termometer? Jag satt i en icke luftkonditionerad parkerad bil i 40 grader hetta en gång. Men detta var nog värre. Värmen, och att ljudet på micken inte fixades, gjorde nog att han tackade för sig så tidigt. :( Jag hade hoppats på minst 2 timmar. Saknade några personliga favoriter. Det han körde satte dock en ny konsertstandard för mig. Fett med de som breakade mitt på golvet innan KRS gick igång. Det gjorde väntan betydligt lättare. PLU&R Björn
"The only real reality is the fact that we're all gonna die" /Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
så stört jävla grymt alltså... lite drygt att hänga på mcdonalds hela natten sen i väntan på första morgontåget till uppsala.. men det var det utan tvekan värt... upp med fler bilder då!!
Helvete, när det började närma sig slutet stod jag fan bara och vajade, var så jääävla svettig och jag hade inte fått i mig något förutom öl liksom.... :) inte bästa sättet att hålla sig på benen. När det va typ fem minuter kvar så var det nästan så att jag kände att jag måste gå ut, men då fick jag typ en halv kanna vatten i ansiktet...cleared it right up! Det var ju inte dåligt med whoa-folk där heller :P varje gång jag köpte nåt i baren kom det fram nån jävel och pekade på whoa-stickern jag har på plånboken och typ flinade lite stenat.....
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
körde han "mc's act like they dont know" ???
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fuckingflygirl F20 hehe, på den tredje bilden så är det min kemmo kepa som är i vägen ;) hoppas att jag inte hoppade in i dig nån gång :p
Be the change you want to see in the world.
Lysande! Skrevs nyss, men igen: tunga låtar Salla körde innan, och varför körde KRS inte Duck Down?!? Och sjysst att han freestylade så mycket. Var det nån mer som märkte att hela golvet gungade på vissa låtar när folk hoppade som värst? Och då ska man ha i åtanke att Medborgarhuset är en stabil byggnad. En sjysst grej; i vanliga fall står några längst fram och hoppar, nu hoppade varenda jävel i lokalen ända bak till baren och ända ut mot väggarna. Busy Bee såg ut att vara 60år.
Busy Bee såg ut att vara 60år. Haha, men glad var han! :)
California, knows how to party!
fuckingflygirl fan, vi har nästan legat med varandra ;)
Be the change you want to see in the world.
Enda anledningen till att inte köra Duck Down är väl att folk skulle slå varandra blodiga i så fall.
super-nerd: Den öppnade han väl med? Jag fick telefonsamtal från barnvakten precis när det började så jag missade det mesta av låten. :/
Drar till DK nu för o se den omtalade konserten! fuck blir juh helt taggad nu när man har läst detta här juh!! Dk ,här kommer Malmöööööö!!!
jag e så RAK att du blir SNE!
alltså fyfan vilket drag det var... alla spelningar man kommer gå på härefter kommer bli besvikelser heheheh!
Henkso: "pekade på whoa-stickern jag har på plånboken och typ flinade lite stenat" haha ajg tror nog bestämt att jag gjorde det en gång under kvällen, så det var du eigh? huhu ;)
California, knows how to party!
snubben som filmade - finns du här? om jag inte misstar mig helt så var det en kille som var på konserten som filmade.. satt på samma buss som mig hem sen på natten (197 mot Sollentuna) och han kollade lite på konserten i kameran... holla liksom.. vill se filmen ;) that's the sound of the police...
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
I went to see KRS-One and all i got was a minne för livet, feber och halsont and this lousy t-shirt. Okej, hur många har blivit sjuka efter den härliga kombon bastuhetta-svett-kallt vatten från scenen över hela kroppen (spruta på torso, mamma!) -ta sig hem i (jämförelsevis) sommarnattskylan?
Galen spelning rakt av!!!! Stog längst fram till vänster och fick en hel del fina bilder.. ska ladda upp några om ni vill :) Fettt jävla ballt att KRS tog med sig Buse bee.. haa fett kul, han va så glad hela tiden, körde galna old skool posér på scenen! Fet respekt till krs, ballt att han tar upp alla elementen osv och bjuder till att låta annat folk ta över scenen för en stund... grymt. Otroligt nöjd med hans spelning!!! Come back säger jag bara....
Ord.
lägg upp!! :)
chilla ta en prilla
mighty ungefär så här om jag inte minns helt fel: "i'm freestyling, and he's got the camera i got the style and i got the stamina" öh.. nåt sånt... stamina vare iaf ;)
så nu e man hemma i gbg igen.. tackar sthlm för en skön show :D
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Kontrast Precis, i do recognize that :)
Ord.
fett skön spelning... han va grym...
What would macgyver do?
TeKoNe med vänner var några av de sista jag såg på natten f.ö... ni gick mitt emot centralstationen och sa: "nåt måste ju vara öppet!" men jag orkade inte hälsa ;)
Sjukt grym spelning men inget från Sex and violence-plattan, men röj var det o bara klassiker.
Ny låt: "Mr. Blatteloverman"!
Kontrast P20 ahhaha fan det var kallt å regnade, å jag kan inte sthlm, så vi fick sitta på en uteservering som några luffare tills centralen öppnade så vi kunde ta tåget
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
madmadde - Mycket möjligt, var typ bara snubbar som gjorde det.....men det var ju en brud. Du verkar va en trolig misstänkt, för bruden hade dreads vilket du uppenbarligen verkar vara utrustad med......
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
då har man sett blastmaster i køpenhamn, sansløst bra. Masta Ace som førband kændes som en amatør efter man sett krs ochdå var ændå masta ace riktigt bra.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
vem fan bryr sig hur han ser ut, faggets
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
grymmaste bastun jag har varit på ;)
http://r.fm http://www.rundnb.com
Fidelista F20: suckerzzz...och jag visar inget förens alla andra också lägger upp sina bilder upp med bilder och film om du har va fan!!! det är ju redan några som lagt upp sina bilder, kankse inte så många fler som har ens.
snickarn näe, o inte Rappers r n dainja.
Ny låt: "Mr. Blatteloverman"!
Fidelista haha well.. jag var riktigt trött så jag orkade inte ställa mig upp :) sen när jag slumrade till lite så gick dom av.. men lägg upp det du har för fan! :)
finns det inga recensioner än nånstans?
Straight from the Suarn!
räcker det inte att läsa den här tråden för att förstå att det var grymt ?
soft med fler bilder :D men angående att krs klagade på micen var för att den var för låg på scenen alltså.. inte för oss i publiken
davvie Jag var där alltså, och vet att det var otroligt grymt. Men det skulle vara intressant att se någon recension. Fan, aftonbladet brukar ju jämnt var framme med recensioner på stora konserter typ dan efter men jag har inte sett nåt på hemsidan iaf...
Straight from the Suarn!
Strage var ju där, så han lär ha skrivit i DN idag.
EN STOR TACK TILL ALLA SOM VAR DÄR ....
<br>http://www.soundhabitspro.com/<br> http://www.flacoproductions.se/
Strage trängde sig före mig i kön :(
feznt P20// Fotografen på scen heter Anibal Jimenez, dom bilderna kommer att läggas upp på YES! hemsida så snart som det bara går.
http://r.fm http://www.rundnb.com
jag har några filmklipp! men dom är filmade med D-cam så det är inte så bra kvalite men dom buger! har nyss kollat igenom allt! adda mig på msn om ni vill ha!
nicke-k P18: Kan du inte lägga upp någonstans, enklare så! :)
chilla ta en prilla