då får du ringa dom och ta det över telefon.
Instead of having "answers" on a math test, they should just be called "impressions," and if you got a different "impression," so what, can't we all be brothers?<br><br>
jag tror att dom har gjort om det där, det var nog många som bokade och inte hämtade.. eller nåt sånt :)
Instead of having "answers" on a math test, they should just be called "impressions," and if you got a different "impression," so what, can't we all be brothers?<br><br>
kash: ja, det var ju skitbra ju! Så kunde man boka om och boka om till sista stunden...
bokat.
http://www.iamthereasonwhy.com/
bokat o klart! man kan köpa biljetterna på alla ATGombud, så det är ju snorenkelt. skitbra, nu ska jag längta.
(you are just like the perfect verse over a tight beat)
kunde inte heller boka, så syster tar hand om biljetterna as we speak :)
In the old days it was not a crime
Bearman_9 P23 ehh min upplevelse var nog bättre iår. KRS-ONE Jeru da damaija Talib Kweli Fugees Give praise to the hiphop gods :D
"Hiphop är som lösviktgodis, man plockar sina favoriter " <br>
maja: det var bra för oss, men dom har nog tröttnat på det :)
Sju biljetter bokade! Slabbam!! Så sjukt nice det ska bli! Dock dyrt... 460 spänn blev det ju till slut :S Men det är fan så sjukt värt det ändå! Störande bara att man satte klockan på lite innan nio i morse för att gå upp och se att man inte kan boka utan bara köpa via nätet... blev att ringa efter lite mer sömn :)
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Jag och 21 kompisar kommer!
"I can make you love me" - Tupac - Let Them Thangs Go
Rebel Fan hade velat sett Talib Kweli, men har inte råd. :( Får prioritera Fugees.
"The only real reality is the fact that we're all gonna die" /Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
låter tjockt nice..
"Blod Givarna" "för den där känslan av proferssionellt rengjorda tänder i hemmet"
Krs Saian Talib och eventuellt Fugees och Jeru. Helt okej :)
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
bookat biljett till mig o bruden nu =) vi ses på stå plats=)
thundercooperfuckinbird
vad har ni bokat .. stå eller sitt-platser?
352 Du kan ta en smålänning ur småland, men aldrig småland ur en smålänning.
Ståplats. känns som om man får mer "upplevelse" så.
fan detta e något man skulle vilja se :(
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
yeeaah i've got a ticket! :D så jävla satans bra!
"- minstrels sings songs 'n' mimic me"
per_silja e alla ståplatser slut? om inte, bara så du vet är ståplatserna inte uppdelade i olika sektioner, utan de e bara olika ingångar...De e först till kvarn, vem som får en bra ståplats liksom...
tekone synd sucker i got tickeeeeeeeeeets :D
front row oxo :D
Säger som Rodeo, pre-konsertångest. Man vet att de kommer ställa in, jag vet det, ni vet de och Fugees vet definitivt det. Men man har ju ändå lite lite lite lite hopp. Kanske kanske kommer de....
"Östermalm for life. Hårdare än Trenchtown!" http://fnochjag.blogg.se
om dom ställer in, hur brukar man då göra med biljetten? jag kan nog kolla det på ticnet's hemsida..men ni verkar har mer erfarenhet av inställda konserter än jag :)
Hmm... Lauryn kom ju i somras, så jag tror fan inte dom ställer in asså!
fan va dåligt att stå platserna e indelade han ja beställde av sa fna inget om de jävlar om ja fått dåliga platser asså sak döda ticnet då men ja måste ju fått ganska bra köpte ju biljetter i måndags.
thundercooperfuckinbird
Såg Fugees i 97, det va jävligt bra men känns inte så spännande i dagens läge. Tror i alla fall att dom som går dit kommer flow thru a nostalgic trip!
Mixtape OUT NOW! Featuring DJ Lp2, Jim B, Dj Netik, DJ Bobbybob, Faye Medeson, Artform etc..buy at: www.myspace.com/mctia
nån som vet om a21 e bra på stå plats???
thundercooperfuckinbird
asså stå platserna ser ut at vara uppdelade men är ej det...det bara står så när man bokar...du kan röra dig fritt om du har stå platser, so don´t u worry...
Doo the right thing!!!!
fan vilkne tur hade lackat om han bokat dåliga stå platser asså
thundercooperfuckinbird
BETALAT OCH KLART, YES YES! grym ståplats och allt. vi ses där!
nu har man biljetter också! soft soft!
villllllllllllll oxåååååååååååååå
Doo the right thing!!!!
men hur vet ni att det inte är uppdelat i sektioner? ser ju onekligen ut som så på Ticnet!
"I can make you love me" - Tupac - Let Them Thangs Go
de ser ut så ja men e du så osäker ring dem...men de va svaret jag fick då jag tidigare köpt biljetter...du kan röra dig fritt
Doo the right thing!!!!
100
:( just nu e mitt ända hop talib kwali, å det e via playahead som lottar ut biljetter :)
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
ORGASM lätt måste bara få ihop några polare sen kommer jag beställa, köpa och se!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
de känns som en typisk grej o ställa in så väntar me biljett köp in i de sista
Doo the right thing!!!!
alltså FAN ta alla som har råd att gå på det :( jag hoppas innerligt att det blir inställt, men eftersom jag är så jävla sympatisk och önskar andra människors lycka så knakse jag inte riktigt hoppas helt ut... men litegrann? äre ok? bra! seså, lid med mej nu!
baeng
jävla skit jag vill oxå gå!! tror inte jag e ledig då :( å till er som inte har råd... jag har skulder på 11000, men jag hade gått om jag kunnat, d e bara å låna:D
Söker du beef?
AVIS!
Liqorice = Lakris minus u & t
Grass: Vadå du kan ju inte säga att hovet har det bästa ljudet, dom hyr ju in ljud ägg.
http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU
Det spelar ingen roll vilken ståplats sektion man blir hänvisad till, de gör så bara för att inte alla ska gå in på samma ställe.
Some things nah go how we plan, but according to Jah Jah plan... Glory be to the most high! Blessed love.
Sjukt jävla dyrt, men tvivlar inte på att det inte är värt det..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ah, fixat o klart, ståplats!, ska bli najjjs! :D
Drick Mjölk! *Muuuuuuuu*!!!
en polare har nu fixat sina biljetter, nu återstår det bara den 25e för mig, då jag får cash och ska köpa en biljett
Knowledge, where the people at? Liverpool FC---AIK
jag sitter nog nästan hellre.. eller hmm.. svårt val faktiskt.. framme och trångt eller sitta och vara längre ifrån..
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
kan man fortfarande köpa biljetter?
Det finns kvar på ticnet..
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se