synd för henne! haha-.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vilka låtar körde dj'n innan three 6 mafia? de va precis i början
Red Motion Music
de va coolt när alla tog fram mobilen eller tändaren, hela hovet gungade. tycker wyclef va bäst, han fick igång publiken hela tiden, pras va helt väck.. "my guitar have smokin to mutch weed" (wyclef) :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fett när DJ.n körde the remenise over u !
*they reminisce over you :)
a så kanske den heter. den e fet iaf ;)
ninsun poli, är en brud. solo. haahah fan va kefft. hennes låt är ju på hitparad på ztv.
aaaaa den är tung!!! bra att folk gillar den nu! :)
En utav de sämre konserter jag varit på. Tyckte bla att tempot på många låtar var för högt. När började Fugees spela, vilken tid?
Skäms du inte?
ärligt asså, riktigt dåliga va förbandet. de va ba en enda lång väntan
Ninsun Poli var bra, de var coola och svängde bra. Flera av låtarna lät skitbra, även om de överlag kändes lite för amatöriga för Globen, än... Fugees var bra och lätt värt pengarna! Det var otight ibland, jävligt synd att de ofta hade beatet i bakgrunden och lät bandet spela "ovanpå", lät ibland fult. Ljudet var väl inget vidare. De var väl lagom samspelta och tighta, all rap satt inte perfekt men det behöver den inte heller. För mig var Ready or not, 911, Killing me softly och Doo Wop höjdpunkterna. Men slutsatsen är att det var värt pengarna och att det var en skön konsert! Lauryns från i somras var dock mycket bättre.
Redaktionschef
2005-12-04 19:10
Ninsun Poli låter väldigt bra på skiva, så låter lite skumt att det lät dåligt live. Jag var inte där, men låter som dom flestas analys av pras stämmer ganska bra...skivan han släppte tidigare i år var dålig...och fredrik virtanen är väl inte direkt den som har koll på hiphop.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
http://www.svd.se/dynamiskt/rec_konsert/ did_11202025.asp ytterligare en recension, som tyckte att konsert inte va bra. Jag håller med den mesta av kritiken, ljudet var dåligt, ingen grupp osv. men jag tycker ändå att konserten var super.
"The only real reality is the fact that we're all gonna die" /Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
vicolino. ninsun poli är en brud fortfarande :) och pras har förövrigt aldrig varit bra på att rappa. jag visste faktiskt inte om jag skulle skratta eller gråta när jag hörde han för flera år sedan. vad har han gjort på senaste då?
Upp med bilder!!
...Jag skojade bara!
jag är då tok-nöjd med allt (..de mesta då) förbandstjejen var skön, nice röst, påminnde lite om jaguar wright lauryn är ju vacker som ingen annan (oavsett klädvalet som ngn nämnde..vilket jag förövrigt också gillade) och sjunger dessutom helt otroligt, älskar hennes röst. wyclef är en riktigt entertainer och pras, visst, håller inte lika hög klass som de andra två men är ändå allmänt relaxed och skön. hade världens bästa plats alldeles längst fram och fick endel hyffsat bra bilder innan batteriet dog. basen kanske var lite väl hög, men knappt värt o nämna för allt som allt så var det en högst minnesvärd kväll, helt klart!
(you are just like the perfect verse over a tight beat)
(you are just like the perfect verse over a tight beat)
Året är inte slut, men jag tror inte jag kommer ha sett en sämre konsert i år. Obehagligt dåligt.. Jag är bara så oerhört glad att jag inte slösade 450kr.
Losi - jo jag vet det, jag är inte dum. Men de var ett helt band om du missade det, och DE var coola. Ärligt talat var väl Ninsun Poli lagom cool på egen hand, tyckte körtjejerna och bandet gjorde mycket. Men hon var bra! En sak bara: välj lite roligare scenkläder nästa gång! Rockar man hovet är man en stjärna, då kan man sätta på sig nåt roligare än jeans och en svart tröja. Lär av Lauryn, det ska va PÄLS! :D
Ajajaj, Fredrik Virtanen gör bort sig totalt som menar att Pras är den enda coola i Fugees. Hur kan man tycka det och ändå få skriva om musik i Aftonbladet?
vafan höll wyclef och pras på med på mosebacke undrar jag? d va ju kul å så att dom kom dit och ställde sig på scen, men två timmar senare, pras har fortf inte rört sig själv eller sin min ett dugg, amaretto har klunkats friskt och wyclef himlar med ögonen för varje låt salla sätter på som inte passar hans smak. wyclef är en bra showartist men tog alldeles för mycket plats, det var inte för hans skull jag kom dit, han diggade stämningen och vägrade gå av scenen- ja d va tryck där, men liite tröttsamt. någon som håller med mig?
hade nästan skitit i om ljudet hade varit sämre på konserten.. jag medger att det var dåligt, men att se dessa legender kompenserar det kassa ljudet! jag freakade ut totalt och sjöng sönder mina stämband i princip! jävligt glad för att ha fått sett bandet vars musik har dunkat ur högtalarna fram och tillbaka åren igenom...!
(\_/) (O.o) (> <)
FAN VA KUL JAG HADE PÅ KONSERTEN
Don't be offended This is all my opinion Ain't nothing that I'm saying law
Old-Fashioned & mathildaaa Äntligen några som tycker det va bra som fan!
Straight outta Hägersten!!
mer bilder :D
SKU - SKU - SKULASON!
norrab ja jag är bekant med det språket. ja han sa massa bra saker om allt möjligt, men jag skrev att de låtarna som wyclef inte diggade, var han tydlig med att visa också. ja tyckte det bara blev fånigt.
jag tyckte det va astungt. stod som en lite flicka på en backstreetboys konsert och hoppade runt hela tiden.
life is still a bitch.... but sometimes to unwind she lets me feel her tits.
sablone: alltså jag har sett många artister jag diggar som fan... men dessa var fan jääääääävligt grymma jag var typ yr av allt hoppande är fortfarande hes oxå.. damn min absoluta bästa musik upplevelse
Don't be offended This is all my opinion Ain't nothing that I'm saying law
fattar inte varför alla sågar den här konserten... hade den varit dålig så hade fan inte hela jävla hovet (ståplats som sittplats) stått upp o dansat.. alla röjde lös o konserten va fan bra.
De kunde ju varit mycket bättre.. Lauren Hill på Jazzfestival i sommras var på ett ungefär 100 ggr bättre än Fugees i lördags,det var inte röj alls och det verkade bara som om de försökte få det överstöka, ingen medkänsla med publiken alls.. Men vafan, musiken är ju bra, är ändå nöjd över att jag gick.. Men jag kunde gått därifrån med ett större leende på läpparna..
jag kände mig så grymt besviken att jag till och med beslöt mig för att skriva av mitt missnöje lite officiellt när jag klickade förbi den här tråden: JAG HATADE! man skulle enligt min mening aldrig ha låtit dem gå upp på samma scen någonsin igen. de agerade som tre individer som blivit tvingade att framföra något tillsammans. men vad gör de inte för pengar...? såg lauryn på jazzfestivalen i somras...det gjorde mig ännu mer bitter när de aldrig kom igång riktigt. var och en hade lugnt klarat av att få igång publiken...på egen hand!
Delam tange barat