2/2 - Atmosphere and Brother Ali @ Debaser
At the end of January and in the beginging of February Atmosphere with a full band will visit Sweden for 3 concerts. Joining the tour is also Brother Ali and his DJ who also will be playing records both before, between and efter the concerts. Don't miss this one! 31/1 at KB, Malmö 1/2 at Sticky FIngers, Göteborg 2/2 Debaser, Stockholm Källa: Flow Magazine
Ok, jag är garanterat där! Fyfan va fett!!! Såg Atmosphere på Hultan men missade det på Kägelbanan för typ 2 år sen. Det här missar jag inte...
atmosphere på fat milk i gbg 2004 va the shit! längtar!!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
18.......
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
wow! heavy ish! Rakna med mej!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag drömmer va? somnade jag på bussen till skolan? nyp mig
SMÅLAND!
Det här var det finaste jag sett på länge. Det vackraste jag hört sen förra månaden , fyyyy fan va nice !
150 kr! underbart pris.
http://www.iamthereasonwhy.com/
Åh, vad lycklig jag blev nu!
vart får jag biljetterna och när släpps dom?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
släpps den 16januari på ticnet
ALI!!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
AJJJ AJJJ AJJJJ! Brodern!!! då ses vi där!!!
Orale!
jag är så lätt där! wiiiiehooooo!
atmos och brother ali den andra, två dagar senare killabeeez
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Queff: Snarare R.A två dagar innan och sedan atmo ;)
http://www.twitter.com/michaelcrackson
C-Line tack för påminnelsen!
Skivsamlare
2006-01-14 15:22
på debasers hemsida står det: 18 år (20 e konsert) vad menas? ska man vara 20 för att gå på konserten? -_-
står OBS 18års gräns på Ticnet.. så det är väll det som gäller
Säg Whalla!?
Helvette!!!!!!!!!!!! shit, det här...
Knowledge, where the people at? Liverpool FC---AIK
Ouff va fett! Sjukt bra pris också! Både atmosphere och brother ali, två personliga favoriter, kan fan knappt vänta! Har aldrig varit på debaser, är det nice lokal?
HMOR
ojojoj va fett!! oioioi!!!!
~~~War, Hate & Confusion~~~
ouff!
352 Du kan ta en smålänning ur småland, men aldrig småland ur en smålänning.
Im there! Redan sett Atmosphere, så jag ser fram emot Ali..
Just my 5..
Haha sjukt liten lokal, blir nog mysigt...inte som kägelbanan när Atmosphere var här själva, det var mycket större...och nu är Ali med också på ett miniatyr-plejs...kommer bli proppat
REHAB IS FOR QUITTERS!!!
jag fyller 20 den dan så jag kräver att få komma in gratis :D
Married to the money, fuck the world, that's adultery
haha.. asså jag är taggad
Jag gillar inte debaser som lokal, men det får la gå. till det priset så ;)
Just my 5..
hur många får plats på debaser?
på debasers hemsida står det: 18 år (20 e konsert) vad menas? ska man vara 20 för att gå på konserten? Konserten är 18 år men jag tror det där står för att det är 20 som gäller efetr konserten
20 som gäller efetr konserten efter festen? fan vet jag =P
Knowledge, where the people at? Liverpool FC---AIK
najs price.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bokat ;)
http://www.twitter.com/michaelcrackson
biljetter bokade! ;)
these drugs aint as good as we wish they were
biljetter bokade OCH uthämtade.. har skiten i handen, och jag är fortfarande i skolan! vilken produktiv dag
våra biljetter är kirrade. det här blir nog bra
My mind changes me, I can't change my mind
yeah boi, även bror och jag har biljetterna bokade!
Orale!
aah så har man bokat. fan va fett det här kommer bli!
überfett.. kirrade biljetter det första jag gjorde när jag hörde det här.. kommer bli hett
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
yey..kan bli en tripp till huvudstaden för detta faktiskt..
biljett0z bookade feeeeeeett
iiiii
yey!
Save the Planet, Kill Yourself!
Yes! Bokade mina nyss!
fan vad underbart. detta och sen två dagar senare wu-tang o gäng...
What I said, yo!
fett bokade just!
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaap
jag bokade i förr förr går
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
FUCK att man är i idre just då :| åker 29:e
www.myspace.com/rizzle4fz