Producent
2006-02-01 10:06
yeah! vi ses där ya'll.. lr nåt.
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
jag säljer 2 stycken biljetter till spelningen i stockholm
maila mig:
[email protected]
känns som att den här spelningen inte blivit hypad någonannanstans än på whoa... men jag ser framemot brother ali iallafall... albino
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
grattis till alla oss som lyckats få biljetter. vi ses där.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
någon som vet hur ljudet brukar va på debaser? vart ligger det? =)
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
under statyn mellan Slussen och gamla stan.
•pave paradise•
När jag såg The Mitchell Brothers där i somras var det helt okej ljud och scenen var rätt låg så man fick bra kontakt med artisten. Så av erfarenhet så är Debaser bra.
California, knows how to party!
varje gång jag sett en spelning på debaser så har ljudet vart jättekasst.
Fördomar är bara erfarenheter man inte hunnit få än.
yeah yeah, roll it up, c u at the spot
Nedräkning! :)
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
på why? va d bra vad jag kommer ihåg .. countdown indeeed.. powpow!
~~~War, Hate & Confusion~~~
mellon För det spelar ju nån roll? Alla på whoa sitter ju hemma och runkar till Woman with the... osv. Obs. att jag inte ogillar Atmosphere alls, även om det kan verka så.. ogillar bara den här ogrundade kärleken för en speciell artist (se Atmosphere & Saïan Supa Crew), visserligen bra grupper men herregud.. öppna upp era sinnen lite.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
eller hur! camron e bättre dipset.............. bitch!
Kontrast Jag håller visserligen med dig men du är väl själv ganska insnöad på Last Emperor? ;)
nån som vet vad bersen kostar?
jag vill också gå :(
•pave paradise•
Har en biljett över till ikväll! skicka ett med. om nån e sugen. först till kvar eller högstbjudande......eller nått!
jonny: kan du vara snäll och sälja den för 200:-? :)
•pave paradise•
Guano Hehe jo visst är jag det.. men samtidigt lyssnar jag på mycket annat också. :) Atm. och SSC är de enda artisterna som inte behöver nån promotion, bara en tråd på whoa, för att sälja slut på biljetterna, heh..
om nån vill bli av med en biljett så ring mig på 0704814422.. tack på förhand..
SCKWRDS -peace! /Peke-
dipset dipset!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
biljett köpes.. 0704213810
Kontrast: Jag fattar inte heller all uppståndelse riktigt. Eller hur Atmosphere kan få så mycket fokus när Brother Ali är med. Men samtidigt kan man inte racka ner på folk heller bara för att man inte fattar själv. De flesta har någon artist som de skulle sälja en njure för att se - och uppenbarligen ger Amtosphere många lyssnare något. Det är ju skitfett. En win/win-situation så länge Slug + liveband gör bra ifrån sig ikväll.
Nån som vet när de går på ungefär ikväll? Det står 20:00 men det är väl insläppet va?
If I hade any more potential I would have to be twins.
hehe exakt.. räkna alltid med den "magiska timmen".. försening for life.. men det är bara bra.. då hinnar man dricka fler öl innan konserten :)
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Är det nån idé att komma innan 20.00? Haha, dvs: När ska alla dit?
jag drar in och börjar grunda på något annat ställe nu! nån som vet va en bira kostar? see ya there
Aldrig mer....
Jag har en biljett! Kan plockas upp utanför stället.. Inte gratis såklart med min. inköpspris eller bud!!
Just my 5..
maja Nej precis... Nä inte meningen att racka ner på folk direkt, jag undrar mest hur folk tänker osv. Brother Ali är det ingen som pratar om i princip, lite tråkigt.. Jo det stämmer väl, risken är att man har extremt höga förväntningar, så blir det kanske inte riktigt som man tänkt sig.. Ah well, vad tyckte folket då?
Producent
2006-02-03 01:02
aaaaa kom hem nu!!! DET VA SÅ ÄCKLIGT FETT :D:D:D:D:D:D synd för dom som missade! Brother Ali underbar! Högt över alla förväntningar.. Det va honom jag var där för.. å usch va bra det va! Atmosphere.. aldrig varit ett jättefan.. men shiiit! Det var så jävla grymt!
Det var fan sjuukt jävla nice... Bland de bättre jag har upplevt.. Fyfan.. Längtar tills nästa gång..!
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
hmmmmmm för jävligt o inte få tag på biljett..atmo hade man sett..de va brother ali man ville åt...men men..hoppas ni hade kul då...
Doo the right thing!!!!
det är så jävla peppat med live-musik till hiphopakter! så jävla feta musiker, och både slug och ali var riktigt riktigt bra.
var riktigt grymt!
Haven't found a way to say Fuck You politely!
det var fett nice.. man kände ju igen en massa whoa peeps med..
352 Du kan ta en smålänning ur småland, men aldrig småland ur en smålänning.
Jag vill ju inte spela bosse tråkig, men jag tycker fan live-bandet var klart jobbigt. De var ju duktiga, men inte min kopp te direkt. Ali var grym som fan dock.
fan vad bra det var. slug är grym.
Fan va najs konsäär. vilket jävla publiktryck. Ali var fet. slug körde ju rätt lugna låtar ändå. soft att gitarristen gick omkring på klubben sen å snyltade öl av folk. Inte dåligt nånstans.
the sentence below is the name of a musician. Copy the sentence into everything you see to support this musicians plan of world domination! MELANIE IS DEMENTED
powpowpow!!!!!!!!!!!!!!!!! oi!oi!oi! tungugng!!! that is all!
~~~War, Hate & Confusion~~~
Körde Brother Ali något från The Undisputed Truth?
jagvillocksåhaenblog.com
Vad körde dom för låtar???? fyfan, gråter inombords för att jag missa skitet.
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
håller med alla, de va feeett bra. speciellt brodern, men även slugish!
Aldrig mer....
fan va bakis jag är
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
: /
Knowledge, where the people at? Liverpool FC---AIK
jag däckar 07...blev ju efterfest sen med big mike & don la pardy
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
faaaan..ville så gärna se dem..skit också..
•pave paradise•
Jag får panik, ville verkligen se dom igen.. fuck. Om ni skulle jämföra atmosphere med de andra spelningarna han gjort i sverige, hur blir betyget ? :D
go get spena >> http://www.spena.net