12/10 - Jurassic 5 @ nalen
Jaaa.. det är sant, jurassic 5 kommer till Sverige www.myspace.com Jurassic 5 Titta på Upcoming Shows, om ni inte tror det... ;) Jurassic 5 12 Oktober 2006 Nalen, Sthlm pris: okänt
Dom har ju sagt att dom aldrig skulle komma tillbaka till sverige.
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
aspect10-braaaaaaaaaaaaaagskulle ta flytt till shanghai före nalen any day.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Oooohf, DET var goda nyheter... hoppas det stämmer också
FUCK YOU POPSNÖRE! Mvh, howser - Tack "kompis" :)
grass När var de här senast och vad fick dem att säga så?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
OJOJOJ häftigt säger jag :)
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
Redaktionschef
2006-07-27 22:52
oj oj oj.. äntligen en konsert av riktig jävla kaliber.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Fan va fett, dock 18 års gräns som vanligt väll?
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Niceness, im there!
"You probably told your man about us on his birthday"
ohhh...damn........
Knowledge, where the people at? Liverpool FC---AIK
wooooow..låter naaajsness
Doo the right thing!!!!
efter dom var här på fanclub 98 sa dom att dom hatade sverige och att dom aldrig någonsin skulle komma tillbaka. konstigt då publiken dom hade på lördagen måste varit en av deras största europiska publiker någonsin. +att publiken älskade J5.
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
Redaktionschef
2006-07-28 07:20
grass > åtta år är en lång tid, min vän :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Tacka mig då jag i måndags önskade att de skulle komma! :P
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
grass, varför ville de inte komma tillbaka, varöfr hatade de sverige?
woho!
Walk in my shoes, hurt your feet. <br> Then you'll know why I do dirt in the street.
Jag hittade en gammal line-up för just Fanclub 98. Fyfan vad med bra artister. Nåja, jag hoppas att de inte bangar och bjuder på en grym spelning i oktober.
Jag dog.....SKA BLI SÅ FUCKIN OFF THE CHAIN!!!!!!!!! Men det nya albummet var fan lite av en besvikelse...oh well we holdin on to what's golden.
Mixtape OUT NOW! Featuring DJ Lp2, Jim B, Dj Netik, DJ Bobbybob, Faye Medeson, Artform etc..buy at: www.myspace.com/mctia
Oct 13 2006 8:00P Tradgarm Gotenburg, Sweden kommer även dit..:)
Ge mig kärlek annars slår jag dig på käften!
Redaktionschef
2006-07-29 23:58
Tia > Efter första två lyssningarna var jag också besviken, men jag gav det 3 nya vändor på jobbet idag och nu har jag ändrat åsikt... testa igen!
tycker det låter som ett missförstånd att de skulle "hata Sverige". Jag pratade med dem / intervjuade dem efter konserten 1998 och de var eld och lågor. Deras då "okända" homies Dilated Peoples (som kom med dem på min rekommendation till organisatörerna, inget jag någonsin fått props för :-)) var ju ännu mer eld och lågor, och satte ett dassigt foto från publikhavet på Fanclub på sin 12"a som kom efter Rework the Angles.
www.myspace.com/djpraod www.myspace.com/speechdefect www.speechdefect.com
"oj oj oj.. äntligen en konsert av riktig jävla kaliber." Amen!
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Fy fan va grymt! Har velat se dom i åratal!
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
mm fan vad fan club 98 var fett alltså!
Haven't found a way to say Fuck You politely!
det här kommer bli sjukt fett, om det blir av! det står inget om det på nalens hemsida än iaf?
åh, det ska bli sjukt nice...
Men det nya albummet var fan lite av en besvikelse håller med att den inte håller samma mått som dem andra plattorna, dock fanns det ett par jv bra som markerar J5´s riktiga låtar....tack o lov för det =)
Knowledge, where the people at? Liverpool FC---AIK
Big up Nalen för en fet bokning! Mycket möjligt att man kommer dit, hoho....
Oracle: Okej ska ge den en chans till...det är ju trots allt J5 :) Annars läggs hoppet hos Dialated....cheah!
Mixtape OUT NOW! Featuring DJ Lp2, Jim B, Dj Netik, DJ Bobbybob, Faye Medeson, Artform etc..buy at: www.myspace.com/mctia
Pris: 295 kr Ålder: 18 år Biljetter släpps 7/8.
Stog om J5 i Metro idag... :) I was FIRST!! YEAH!!!
Lemme seee... GBG eller STHLM, Gbg levererar så mycket mer känsla så blir o dra dit!
Fick en version av nya "Feedback"..hoppas innerligt att det var ett dåligt skämt...ihop samtlat smuts är vad det är..
•pave paradise•
ååh och nu är man 18 :')
Så jävla bra bokning. Tillsammans med Roots blir det kvalle i Stockholm i höst. Nya plattan var f ö jävligt bra tycker jag, vid en första snabb genomlyssning. Man hör att det är J5, men att de utvecklats lite, samtidigt som det är en touch av de tidiga grejerna.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Fyfan va fett. På min 18årsdag oxå. Helt jävla självklart att jag ska dit!!
såja, nu har man en korrekt version av plattan, och det svänger som det ska!
•pave paradise•
någon som hookat ticketzzz då?
hämtade ut biljetter idag. Sweet.
fille o tindra ska släppa in!
Bokat och klart. Detta har jag drömt om i åratal!
var fixar man biljetterna?
vänta nu!!!The roots....det där får jag bara inte missa!!!!var hittar man info om den spelningen!
vi har bara jorden till låns,så lämna den i bra skick till nästa generation!
naaaaajs.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
sweet!
synd att man missar jayfive
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
SOFT att man hinner fylla år också, ses där!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
mmm, vad gott. tycker att materialet från nya skivan låter helt ok faktiskt..
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!! "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors
såg Jurassic 5 på venice beach, L.A. hell yeah på stranden för några veckor sen, mycket bra konsert! gratis också!
Macaulay Culkin gots the hung ups for crack