aah fint att det ligger mitt mitt mitt i tentaperioden. fan. =/
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
ingen som vet något om förband?
kostar 275kr
go with the floooow
Förband presenteras i slutet av nästa vecka. Kolla in
hemsidan för uppdateringar.
minns nån deras spelning på fanclub -98? va ju skithärlig
I Love Gl�gg
ååååå Finns det ingen vänlig själ som känner för att smuggla in mig i en väska eller liknande?? Vill se....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vad hände med förbandet nu då?
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
Redaktionschef
2006-10-07 13:48
också nyfiken... har fixat biljetter nu alla fall :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
http://www.youtube.com/watch?v=N5JEsUV1G8I God Damn! hoppas verkligen det blir lika hype på nalen!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionschef
2006-10-08 16:01
haha skön dans!!! och skön unge!!!
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Nån som vill kränga sina plåtar, droppa ett mess!
Allt jag ville var att få tag på lite Trocadero...
biljetterna är slut! någon som har tre biljetter över?
I only date crack-whores.
haha jag har 2 i hyllan här.,.. dom säljes för 3 papp styck.. minimum. :D
mama said knock you out
är det nån som vet vilken tid det börjar? jag har dykning i solna fram till nio... hmm..
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Jag behöver också en biljett. Ni får 300kr. Vill ni ha mer så delar jag upp dem i naturaavbetalningar.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
Jag vill också köpa biljett, om någon vill sälja pm:a mig. Köper gärna två.
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!
Fan... behöver också en biljett
Jag va faktiskt först! =)
Allt jag ville var att få tag på lite Trocadero...
Producent
2006-10-09 20:44
faan ja måste oxå ha biljett!!
det här e helt värdelöst det måste finnas nån som helst biljetter kvar går det inte å köpa idörren om man är där tiidigt?
jääävligt glad ö-ver att jag har min!
men går det att köpa biljett i dörren om man är tidig? någon som vet?
I only date crack-whores.
FANJÄVLABÖGJÄVLAHELVETE! Varför 18-årsgränser hela tiden :(
Har ett bokningsnr för två biljetter som jag inte kommer kunna använda själv. Skicka ett pm så är det ditt. Måste hämtas ut senast imorn!
gone, ha det fett på torsdag alles!
holla om ni har biljett att sälja..
Fy fan va dåligt jag mår... att MISSA Jurassic 5?! Jag pallar inte... :(
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Ladda upp inför Jurassic 5 på Nalen Bar där Baseline håller till.
Den bästa musiken med fokus på hiphop, soul, funk, rnb & grime.
Start 20.00 - Gratis Inträde!
www.nalen.se
www.baselinemusic.se
Producent
2006-10-11 17:16
yeaaah nu har jag haffat biljett!!!
Be there för i helvete! :D
We came from a distant land, our lives allready planned. We came in ships from across the sea, never again home we would see. And now we become american fruit, with african roots.
Det va filmklippet som fick alla att tagga till:)
Det kommer inte att finnas några biljetter i dörren imorgon. Håll utkick på ticnet.se om reservationer släpps inatt.. det är mitt tips om man inte har fått tag i biljett än. Inget förband. Jurassic 5 spelar kl 21.15
Redaktionschef
2006-10-11 19:21
{_tindra_}> Är du HELT säker på att J5 går på scen före 22?
GAH! VILL jue!! :( Nu får fanimej nån plåta lite!! :) Have phun!
Inget förband.. bara feta dj's... get your funk shoes ready!!!
Om jag bara var lite mindre än 365 dagar äldre..
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
Vill snarast få fatt på 2 st biljetter till JURASSIC 5 på Nalen. Kan under morgondagen möta upp någonstans i centrala Sthlm, dvs City el Södermalm. Skicka meddelande om du har ett par biljetter!
men ofta att j5 kommer spela 21.15... har någon rapkonsert nånsin börjat innan 22.30 på berns? kan inte minnas att jag varit på nån som börjat så tidigt iaf.
har nån hiphopspelningen överhuvudtaget någonsin börjat på utsatt tid? "det är hiphop med förseningar" var ganska väletablerat när jag jobbade lite på pipeline i sundsvall =)
Redaktionschef
2006-10-11 23:48
Då {_tindra_} ser ut att jobba på Nalen eller nåt, så antar jag att det hon säger stämmer. Stämmer det inte så blir det mindre kul för mig, chansade nyss och sade upp intresset för min från början planerade sovplats för natten :P
oracle: om de får folk att komma i tid kommer mer sprit säljas parallellt med tiden folk får vänta på att konserten kommer igång...
Redaktionschef
2006-10-12 02:01
Ja det låter ju troligt. Men skulle någon Nalen anställd ljuga i forumen för en sådan sak så är det ju inte bra.
De lär ju knappast börja 21.15 Inte direkt så att alla som ska gå på konserten vet det, det lär inte vara mycket folk där 21.15, de lär inte vilja spela för en halvfull lokal. Sen är det ju snarare upp till J5 när de vill börja, inte Nalen egentligen :)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
jag vill ha biljett! ger 500. ring om ni har en över.
0733938396
Hjierta
Blir det nåt förband? Nån som vet?
STOCKHOLM JUMANJI MIXTAPE UTE NU!
hjierta P18 Du kommer att få ett telefonsamtal från en god vän till mig. Han har en till ticket om nån annan också vill köpa?
Aldrig mer....
"12/10 Baseline @ Nalen Bar (Jurassic 5 Uppladdning!) På Torsdag den 12 Okt kommer Jurassic 5 på besök till Sverige och Nalen. Uppladdningen sker givetvis på Nalen Bar där Baseline håller till. Kvällen drar igång 20.00 och inträdet är som vanligt gratis! Baseline @ Nalen Bar (Jurassic 5 uppladdning!) Tor 12/10 / 21.00 - 01.00 David Bagares Gata 19 Gratis Inträde" Känns ju sådär planerat om uppvärmningen börjar en kvart före själva spelningen?
joråsåatt