Konsertbesökare
2008-03-11 17:33
Hur många biljetter kommer släppas?
1000 biljetter kommer att släppas på ticnet. -Ty
ENDANGERED SPECIES
Konsertbesökare
2008-03-11 17:54
måste, Måste, MÅSTE!
If a war is holy, wat does den di anholy stand for!?
nu är det onsdag.. och inte fan finns det biljetter uppe på ticnet!
http://storiesaboutbarcelona.blogg.se
Morr. Varför gav Gud mänskligheten 18-års gränser? :(
You remind me of school on a Sunday, No class /Pick It Up- Redman
för att folk måste bli fulla för att ha kul
din flickvän är trogen? ja, hon långtradare!
Nu är det Onsdag, Hela dagen, finns inte en enda biljett på ticnet!
När släpps biljetterna? Finns inte på ticnet idag.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
Har varit i kontakt med ticnet och dom förklarade att ticnet avtalet som skulle varit klart nu på onsd blev lite försenat och att biljetterna skulle vara uppe inom några dagar!...Patience u must have Obi WOn... -Ty
ENDANGERED SPECIES
måste... se... sticky...
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Holy crap!! Hot shit 4 reeal.............
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
båda saigon och onyx har nu lagt upp information och flyer om eventet på sina respektive myspace-sidor...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
saigon är de han från entourage eller, som turtle hookar kontrakt åt
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
yes..
shit is crazy!
myspace.com/kushforeal - Check it out!
YOOOOO!! är det någon som vet om det kommer att finnas Öl/sprit på eventet!?
det kommer bli SÅÅ fett ! Har biljetterna släppts ännu?
Wanna brawl dog my team love the sports<br> 26 november kulturhuset
men helveteeeeee ja vill ju oxå!!! sist ja va på gamla tryckeriet va de 2face o de va ju en flopp eftersom han inte ens dök upp.. e de helt hundra att de här blir av?
enda vägen till seger är att överleva när andra dör
15 mars släpps biljetterna?
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
Eventet kommer att ha fullständiga rättigheter. Och biljetterna kommer att släppas, om det adminstriva på ticnet går som det ska, redan imorrn på fredag annars senast på månd-tisd.
ENDANGERED SPECIES
känns som att man inte får missa detta kalas! kostar lite för mycket för min smak men wtf, ska inte klaga! lär bli helt jävla stört asså
alltså det blev lite jobbigt nu. 350 för detta 350 för busta knappast så man har råd med båda. busta är busta. men onyx är ju ändå onyx. ...onyx?
Who slam harder? Onyx or busta rhymes? OONYYYYYYYX!!!!
Bustah är ju en och en halv månad efter ONYX och SAIGON Eventet...Jag kommer iaf att vara på båda!!...men helt ärligt om jag fick välja...SAIGON!!!...D
Fan va naaaaaaaaajs, jag är där.. 420, haha...
fullfjädrad när jag kickat en gås..
mm m jag kommer gå på båda ! Men om jag var tvugen att välja skulle jag utan tvekan välja saigon. busta kommer säkert komma igen...
Wanna brawl dog my team love the sports<br> 26 november kulturhuset
det står varken mellan busta eller saigon, ONYX!
myspace.com/kushforeal - Check it out!
pigglaen P19 : tyvärr men det är inte alls 420, 4/4 är det ju!
du fick mig att bli glad där ett tag fan!
http://storiesaboutbarcelona.blogg.se
priset är dörren är 420, ett komiskt tal..
hur fan kan man inte ha cash til detta
"Obs evenemanget kan inte bokas för närvarande!" Vad händer?
din flickvän är trogen? ja, hon långtradare!
Säger detsamma som ovannämnda.
Biljetterna är uppe på ticnet nu! -Ty
ENDANGERED SPECIES
Wadap vill inte va den som e den men att "The Greatest Story Never Told" skulle vara Saigons "debutskiva" är väl lite fel?
Grundar det på detta:
"The real Saigon is probably one of the biggest rising stars in rap music. He has the voice, the flow, and the lyrics to be a mainstay. He's already left his mark on mix tapes, had a few guest spots, and he even has a decent album, Warning Shots , released in '04 on an independent label. On top of that, he has some marketing advantages that will help make his major label debut a massive success.
He is the first artist signed to mega producer Just Blaze's new label Fort Knox Entertainment. His album, The Greatest Story Never Told , is one of the most highly anticipated albums of 2006 and will be distributed through powerful Atlantic Records. Then there is the fact that he is gaining tremendous exposure by appearing on Entourage (not to mention already hitting the multimedia crossover level of stardom before even dropping a major label release).
The real Saigon is probably one of the biggest rising stars in rap music. He has the voice, the flow, and the lyrics to be a mainstay. He's already left his mark on mix tapes, had a few guest spots, and he even has a decent album, Warning Shots , released in '04 on an independent label. On top of that, he has some marketing advantages that will help make his major label debut a massive success.
He is the first artist signed to mega producer Just Blaze's new label Fort Knox Entertainment. His album, The Greatest Story Never Told , is one of the most highly anticipated albums of 2006 and will be distributed through powerful Atlantic Records. Then there is the fact that he is gaining tremendous exposure by appearing on Entourage (not to mention already hitting the multimedia crossover level of stardom before even dropping a major label release). " Källa från http://blogcritics.org/archives/2006/08/21/074734.php Men iaf de är fett o jag e där!
A man is a man all his life. But a woman is only sexy until she becomes your wife. Le King of LocKing: E.Z. Lock
Det går rykten om att Sonee inte ska vara på plats!?
Funkaholic P23: Kort sammanfattat, jag tror din info grundar sig på en gammal artikell från 2006 och som vi alla vet så har Saigons skiva "The greatest story never told" blivit uppskjuten och kommer inte släppas förräns i år, som det ser ut nu i april! Det har släppts ett antal mixtapes under perioden men inget som kan kallas för debutskiva. -Ty
ENDANGERED SPECIES
man kanske skulle kunna kalla "Greatest..." för majorlabel-debut?! så tolkade jag presstexten iallafall..
"Sentense presents: Moods & Moments" UTE NU! feat Prop Dylan, Kashal-Tee, Black Fist, Majistern, Reks, Supasition, Donny Goines m.fl. FREE DOWNLOAD!!
Oj, jag blev som ett barn på jobbet när jag fick sms om det här igår. Gåshud i typ tio minuter. Går inte att missa!
P21 Vem fick du messet från??
ENDANGERED SPECIES
Så...biljetter inkasserade!! ...syns där Folket!
SAIGON , I C U there my L.O.V.E!!
bigpun bara ett helt vanligt sms från en kompis som antagligen läst det nånstans på internet. Fan det är en stor jävla lokal så se till att komma så vi inte står där femtio personer och viftar.
hahahahahahaha Jag älskar detta!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D SAIGON!!!!!!! :D:D :D :D :D :D fy fan va härligt, när löningen kommer blire TICNET.SE på en jävla gång
Hemsidan www.bluelabel.nu ligger nere just nu, men biljetter kommer inom kort att lottas ut på www.thepage.se och så småningom även på kingsizemagazine.se!
ENDANGERED SPECIES
SÅJA!UFUCKINHOOOOEEEESS!!!! LOL!...Det här kommer att bli så bra!! Älskar min bror! HAN ÄR BÄST!! -M
Sticky e min gud
Säg Whalla!?