mitt med.
Såhär snabbt har jag nog aldrig byggt ihop nåt.
Låter nog därefter :P
Måste faktiskt säga. Jag gilla inte recensionen, den lämna för mycket åt skaparen.
Nästa recension måste bli mer detaljerad ;)
Chewie
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
i said the upp, the upp, the uppy to the uppy and the uppy to the uppidy upp
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hoppas jag vinner *fniss* me min goa influerade tuggummitechtrans
cool
som du ljuger asså.. shit..
fortsätt droppa homie
ja hade gärna meckat till dendär :P
ja.. vafan asså.. lägg ner dehär skitet
jag gjorde en till!!
men ja vill inte forstätta på den.
dehär får duga. nån som vill remixa eller whatever just let me know så får du den.
EAT ME
vadå "en till" ? den här "tävlingen" självdog gå och lägg er vem vann? rösta
mr negative ! e meningen o ha kul kiddo - inte vinna
TÄVLINGS INFO!! ________________________________________ __________ nu är jag tillbaka, vad händer? imorgon den 20 är tävlingen över ni kan nu skriva in vem ni tycker vann. och nej AEAP du får inte posta in fler låtar, du kan inte tex efter ett störtlopp i skidor åka ner för backen en gång till och säga hehe jag åkte den igen, ni domare kan bedöma den också om ni vill. im out. ________________________________________ ___________
Det här verkar inte gå så bra. Men ni får gärna fortsätta att droppa låtar, det är kul att lyssna på.
-Är det din ananas?<br> -Nej, det är nån ananas.
jibril: tihi okej
det står ju mellan tugg life och leaders in leather.... men jag lägger min röst på tugg life trots kicken.... tugg life = 1 poäng!
lil;D / Above ALL / Heads Up! / Teachers / Stay fresh...
Producent
2006-02-20 23:02
Hoppas inte det är för sent att lägga in sitt bidrag. =)
Skez
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
Producent
2006-02-24 00:48
e alla slöa eller?? :P
Min röst faller på Leaders in leather.
jag röstar på min egen eller tugglife
ok vinnare leaders in leather skriv ny recension nu vafan. :) detaljerad please
men jag har ju redan skrivit en
och får man verkligen rösta på sin egen? vilken röstar du på AEAP?
har du? jaha. okej. men du vann inte? eller va hänger ja inte med nu? jag vet inte.. blir väl rooke cop.
kom igen nu! jag vill höra nya låtar, nya recensioner! :<
kichi
Hehe.. Och jag vill göra nya låtar!
helena_ rösta! ingen har vunnit än.. kan ju inte rösta på min egen så jag röstar på tugglife och då är det ganska lika om jag inte tar fel? var är mr dommare?
okej men då röstar jag på dig jocke! leaders in leather - rookie cop (vart får du allt ifrån?)
kichi
Okejdå... Då var det dax att ta på sig journalistskjortan igen.. musikjournalister borde avlivas... Det är inte varje dag det dimper ner en demo-cd med ett par prydligt inplastade begagnade trosor fasttejpade på cd-fodralet i redaktionens brevlåda. Och det är inte heller varje gång det händer som jag faktiskt kommer ihåg att lyssna på skivan. Men den här gången fick doften mig att undra över vem som låg bakom dådet. Stanken kan närmast beskrivas som när man sätter näsan tätt emot ett riktigt gammalt uppstoppat djur i ett museum. Vid en närmare titt på cd-fodralet hittar jag ett polaroidfoto på en skral man iklädd Davy Crocket-mössa. Skäggstubb och bara ett fåtal tänder kvar i käften. Under bilden stod texten: Ronny "The Techno God of Lumbersville" Gonzales Det här är något alleles extra. Smutsig, pervers skogshuggartechno, som antagligen är inspelat i en trailer nånstans i Förenta Staterna, på en halvtrasig bandspelare och en kassett som använts av många generationer. Countrysången hörs dovt bakom den hårda bastrumman. Och stönen. Vad är detta för stön? Stön har används till döds tänkte jag. Tills jag hörde Ronny G. Vad han gjort med dom är ett mysterium för sig. Bilder av Ronny's liv målas upp framför mig när jag hör hans minst sagt udda musik. Melodier som skvallrar om en längtan bort, men samtidigt en stark känsla av vad jenkarna kallar "heritage". Hårt men djupt och paralyserande. Smuts. Smuts bortom alla dina uppfattningar av vad smuts är. Basen är ett kapitel för sig. Skulle jag tvingas beskriva den skulle jag tvingas ta till ordet "flärpig". Och en avslutning som nästan gör mig tårögd. Ett slut på denna vackra men dystra inblick i ett liv och en värld så långt borta. Ett sant mästerverk, varsamt, själfullt, men kanske inte helt tekniskt perfekt uthugget ur en träbit så gammal att det inte längre går att räkna ringarna.
Sjukt! :) Gissar på att du är 70talist caligulia? Ni e alla lika crazy :) Jag gillar den, den är väldigt beskrivande.. Ska bli intressant dehär!! Ska bli kul o mixa det sådär smutsigt.. Fan va kul det ska bli.. Mkt bra rencension
men vem fan e ronny? nån snubbe du kom på, eller är det en verklig karaktär?
ja vem är han? det är upp till dig ;-) eller så kan du hitta på nåt annat namn det spelar ingen roll. 70talist... nej. 80talist javisst.
tjejer behöver självklart inte hindras av att recensionen är skriven som om det vore en snubbe som gjort låten. skriv om den lite eller låtsas att ni är pojkar :)
okej. ja har redan börjat på min och kommit typ halvvägs :)) den där dyka upp ikväll.. :)
RONNY G IS ALIVE !!!
fan va svårt de är att få till en flärpig bas. Samt att göra det sorgset så man får tårar i ögonen.. ja menar.. vafan :)
okej.
blev inte så värst nöjd.. men en kul liten sak..
rätt smutsigt och gammalt band känslan e där
s59.yousendit.com
:) tack!
jättebra aeap
lil;D / Above ALL / Heads Up! / Teachers / Stay fresh...
tack så mycket
haha fan va grym aeap äckligt goa stön typ blandat in hundar som skäller i bakgrunden vilket gör det hela mycket mystiskt. började väll inte direct gåta på slutet men kan vara mitt egna sinnes slag som inte förefaller sig att vara så kännsligt som caligulas uppmerksamma öron. grymt jobbat och hoppas vi får höra lite fler låtar som kan åka rakt in i itunes biblioteket
mvh: Enmetertre co.
hehe tack som fan emmetertre. Jag hade svårt med tårarna på slutet men lyckades iaf klämma in lite nostalig och "längtan till en plats långt bort" när jag transponerade (heter de så?) nån semi oktav på slutet där.. Dock undrar jag vart du hör hundarna :) Jävligt coolt att du hör dom alltså men.. haha.. där e ju inga hundar.
Producent
2006-03-01 17:04
http://rapidshare.de/files/14434597/Ronn y_Gonzales_-_hammer.mp3.html Jag hade lite svårt att hitta stönen men det löste sig till sist. =) hoppas ni gillar.
Producent
2006-03-01 18:39
varför lägger du den på rapidshare :S sjukt störigt