Let me know när det kommer en hardhouse eller hardtrance recension:) Jag börjar bli sugen!
Homothugs <br>
verkar inte funka skez...
Producent
2006-03-02 08:34
AEAP P23 Jag vet. inget annat funkar för mig. inte yousendit lr sendmefile, putme file o.s.v. bara den som fuknar liksom. håller med om att den e jobbig :/
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
Producent
2006-03-02 11:06
Caligula2099 jag får väl ladda upp den på min ftp server då =/ har bara inte särskilt mkt plats kvar.
den funkar men man får ta bort ett mellanrum bara ok var e alla andra bidrag =P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
caligula: gillade du inte min? ;-(( :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2006-03-02 22:13
Caligula2099 tack =D
>aeap den var inte helt dum den heller
ait thanx men var e de andra bidragen ?
m? var e alla små bidrag.. kom kisekisekisebidrag
fan va tråkiga ni är håll tävlingen igång... eller har ni tröttnat?
Nej, bangade bara den här recensionen p.g.a. oförmåga att få till ovan nämnda sound, taking a raincheck.
ait.. fan ja e sugen på att skriva nästa recension :P
Producent
2006-03-10 10:34
jag e sugen på att prodda lite mer :P:P hade vatt kul med nåt goa eller psy sound ;P
skez: mm blir de ja som skriver nästa blir det åt dedär hållet
känns som deadline redan varit också.. så rösta moi elller skez. Ifall det blir moi: HÄR ÄR NÄSTA RECENSION ///////////////////////////////////////(/b ) Låten startar utan rädsla direkt med vass och knorrig acid som gör att det kittlar i hela huvet på mig. Melodin går i moll och lovar en mörk mörk låt. Då den tystnar bort i ett galet eko för att ge plats åt en sjukt snärtig kick med djupt följande hypnotisk basslinga som fyller ut hela bas registret kan jag inte längra sitta ned. Hihatsen som faller in efter en break är så luftiga och krispiga att det känns som musiken svävar. Behövs inga droger för att lyfta här inte. De sjukt psykedeliska ljuden och öset i låten sätter mig genast i trans och jag njuter av det underbart enformigt proggressiva gunget. Då jag precis vant mig vid det hypnotiska ändrar låten tonart i en rasande break och lager på lager med slingor tar över ljudbilden som exploderar i ett klimax som gör att jag nästan blir psykotisk av syra-flashbacken jag får. Då allt lugnat sig och man blir lämnad förvirrad på dansgolvet eller var man nu befinner sig avslutas låten med ambienta, vemodiga och sorgliga toner för att sedan tystna och försvinna in i mörkret. ///////////////////////////////////////(/b )
men vafan.. aja ni kan läsa
diggar chevien som faaan som är langad av AEAP
jag vill ha aceton lavenemang jul
*Chewie
jag vill ha aceton lavenemang jul
hehe thanx theo :)
Producent
2006-03-11 23:00
jag kör låten när jag kmr hem på söndag ;) här hos en polare nu.. =)
hehe fett lurifix do that skez
de blir inte roligt om ni inte pallar göra låt för att recensionen inte passar er .. lite av charmen e ju utmaningen att göra en stil man inte annars gör osv
Jag antar att det är bättre att slänga in ett
bidrag som inte uppfyller så många punkter
i recensionen än inget bidrag alls.
Mina psystampförmågor är rätt kraftigt
begränsade men moll fick jag med iaf;
Dark Runby
helt korrekt.. men e du säger på att du länkade rätt låt? för inget stämmer ju emot recensionen :) hehe förutom möjligen den snärtiga kicken
hmm.. e de bara jag här inne som inte har nåt liv? kom igen nu era rövar, segare deltagare får man ju leta efter =P puss
Producent
2006-03-15 16:16
var e ditt bidrag AEAP? :P jag slänger upp mitt förmodligen senare idag.
hmm man får inte lämna bidrag på sin egen recension väl ? :) men visst, ja kan knåpa ihop nåt :) tar ju egentligen inte mer än 30-60 minuter när man vet va man ska göra
Producent
2006-03-15 16:23
jaha. :P hehe. kk. .. jag slänger upp mitt snart iallafall =)
fett som fan lurifix =) inte som recensionen, eller iaf inte som jag tänkt - men helt klart fett. Vad jag tyckte du missade på va hela rejv känslan från 90 talet, de melankoliska melodierna osv
Jag slänger en röst på Lurifix. F.ö. tycker jag att det vore mer givande för tävlingen om recensionskrivarna slänger med ett bidrag.
jag slänger upp en låt på min recension sen.. ska ut nu e tebax vid 12 så ja har gott om tid att pilla sen.
känns som denna tråden haft sitt roliga o dött :S trist men.. vi får väl se, sista recensionen nu sen blir tråden R.I.P
återuppliva tävlingen! någon måste ju hålla med :)
kichi
haha... denna tråd takes me back!!!
ps e de nån som har kvar mina bidrag? har inte hört dom på över året o hade varit kul att lyssna på igen..
det här vore väl kul att ta upp igen?
SLÄNG UPP TRÅDEN IGEN! :P
:) jag kan tyvärr inte bidra med mer mästerverk för tillfället för jag är i turkiet ett par mån till men jag skriver gärna recension(er) och är domare. ?
kanske borde slänga upp nåt liknande i "producenter & dj's"? känns som att det är fler intresserade där som nte kollar här...
hehe sjalvdog den igen!
det verkar dött här, jag ska fundera lite och postar nåt liknande där borta, känns som att det behövs lite aktivitet istället för att svara på samma frågor varje dag.
men det forumet e fyllt av pajasar som tror dom vet något, samt så kommer det bli alldeles för hiphop influerat och , ja, det kommer bli kasst helt enkelt... men sure, give it a world... själv gav jag upp det forumet för lite dryg ett år sen
Vaddå, gillar du inte när folk tar valfri sampling, slänger på bröd-och-smör-trummor och basgång med fler falska toner än gemene mans hemmameckade mobilringsignaler?