Skönaste sångrösten?
Ja vad säger ni? Jag pratar alltså inte om vem som sjunger bäst rent tekniskt, utan eran personliga favorit.. en röst ni gillar helt enkelt. själv vet jag faktiskt inte.. finns många. men just nu gillar jag sångaren i Rise Against, Tim McIlrath, jävligt mycket.. hans röst är snygg.. bra blandning mellan skrik och sång, på nåt sätt..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Ray Lamontagne gillar jag. Van Morrison, Mick Jagger har båda ett sound som utmärker dom, på ett bra sätt.
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
Sen Anthony i Anthony and the Johnsons, låter som en manlig kvinna, eller en kvinnlig man, men det är fint.
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
chris cornell i audioslave är fan en av dom bästa!
Rock is not dead!
jag älskar brian molkos röst. den är så känslofylld.
absolut Lux Interior-the Cramps Peter Murphy-Bauhaus
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
och Siouxsie Sioux
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
John Frusciante å Jack Johnson...
Help me, Jesus! Help me, Tom Cruise! Tom Cruise, use your witchcraft to get the fire off me!
Skönaste sångrösten?= din mamma i sängen....
http://www.myspace.com/cliq75 "LVT baby baby!"
varför sa han så för? idiot. Men jag håller med thai också. John frusciante
Rock is not dead!
heheh Balzary.. du tycks hålla med mig om allt jag skriver på whoa :P Nice to have a fan ;)
Help me, Jesus! Help me, Tom Cruise! Tom Cruise, use your witchcraft to get the fire off me!
haha sug tror du jag bryr mig om dig.. NAAAAAAAW förlåt!
Rock is not dead!
chris cornells röst är nog grymmast, bland damerna skulle jag säga cranberries sångerska...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mick Jagger Vince Neil
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!
Johnny Cash. mörk och läskig och mysig. Dusty Springfield hade också riktigt skön röst. svår att beskriva. men riktigt skön.
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
Skönast röst har helt klart Nina Ramsby, blir man inte helt språngkåt när man hör den, så vill man bara krama henne för att hon finns, eller nått
Adam och Eva
Damon Albarn's och Trent Reznor's tycker jag om ^_^
kichi
Björk har nog en av de mest fascinerande rösterna som finns. Det är något visst med henne. Annars håller jag med om Johnny Cash, särskilt på slutet.
"Dekker var en notorisk mytoman som berättade en massa lögner om sin sociala bakgrund och sin utbildning."
Inget tekniskt över honom men Mouthwash sångare´s röst får mitt blod att pumpa snabbare varje gång jag hör dom
Shooo bree
Cedric Bixler från At the drive-in och The Mars Volta. Nick Cave John Frusciante Jeff Buckley Ian Curtis från Joy Division PJ Harvey Billy Corgan från Smashing Pumpkins
Still in the bridge
maynard james keenan, freddie mercury
Tim McIlrath - Rise Against (Absolut, grymt skön röst) Billy Corgan - Smashing Pumpkins / Zwan Devin Townsend - Steve Vai, Strapping Young Lad (En av de absolut främsta imho) Richard Patrick - Filter Stephan Jenkins - Third Eye Blind Kevin Cadogan - Cousin Kevin / bully (f.d. gitarrist i Third Eye Blind) hide (gitarrist i X-Japan) David Gilmour - Pink Floyd Peter Tosh Marvin Gaye Seu Jorge Imogen Heap - Frou Frou Jay - Jamiroquai Dave Grohl - Foo Fighters Eddie Vedder - Pearl Jam Freddie Mercury - Queen M.fl.
Look with your own eyes - See with your own mind
GAH, jag glömde en av de viktigaste! Steven Wilson - Porcupine Tree
PenDragon: Kul att du höll med mej där om Tim i Rise Against..
hm, sitter och lyssnar på the calling nu och han som sjunger har riktigt härlig röst... sen är det som ngt mysigt med lars winnerbäcks röst också, hehe.
jag har ingen aning om vad jag pratar om
Maynard James Keenan, utan tvekan... sångerskan i Azure Ray, har dock ingen aning om vad flickebarnet heter...
I try to stay uplifted so that bullshit can pass me
jag glömmer viktiga personer: Brian Molko, Placebo Brody Dalle, The Distillers Johnny Cash
en bubblare - sångaren i twopointeight (red eye låten om ni vet)
Ville vallo & billy idol.
Fuck me, I am weak
-verbose-: jag är nog faktiskt berädd att hålla med där om han i twopointeight..
Appropå såna röster man antingen älskar eller hatar passar Raine Maida från Our Lady Peace absolut in. Imho helt underbar röst.
Steve Marriot, helt klart.
Omnia est Faeces
Jacob Bannon (Converge) Johnny Cash Phil Elvrum (the microphones, mount eerie) Conor Oberst (bright eyes, desaparecidos, commander venus)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Chris Cornell, Audioslave Eddie Vedder, Pearl Jam Jeff Buckley Adam Duritz, Counting Crows
Vill ännu tillägga Robert Smith, från The Cure..samt kanske Morrissey.
Still in the bridge
Mike Patton, Faith No More Eddie Vedder, Pearl Jam Layne Staley, Alice in chains Morrissey, The Smiths Robert Smith, The Cure Dolores O'Riordan, The Cranberries Hope Sandoval, Mazzy Star
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Kurdt Cobain- hans röst får mig att rysa
ane brun!
jag tar tillbaka allt jag skrev
Måste bara fnissa lite då jag verkligen tycker att Morrisey har världens genom tiderna tråkigaste röst, nog för att jag gillar The Smiths... men hans röst får mig nästan at somna. Hur jag sen kunde glömma Layne Staley är en bra fråga, han äger :) Framför allt på Dirt.
Matt Bellamy i Muse ... helt överlägset.
"I lay chicks like mother goose"
han som sjöng amerikas nationalsång på najovi igår på extreme home makeover. han var tuuuuuung!
Fundera ett tag på persiljan. Och medan du gör det står jag här borta och går igenom dina saker
Daniel Heiman!
Ni kanske undrar varför kvaliteten på filmen är som den är... ja, det är ju bara för att det är så.
PenDragon: Det är ju verkligen tråkigheten i Morrisseys röst som gör den bra :)
Still in the bridge
Hmmm... Sångaren i Against Me! (kommer inte ihåg hans namn) Cedric (ATDI/Mars Volta) Tim Kasher (Commander Venus/The Good Life/Cursive)
CrackPipe: Du tänker på Tom Gabel.. han är förstasångaren i Against Me! och jag håller med där också.. jag gillar hans röst.
Matt Bellamy i Muse Phil Anselmo i Pantera/Superjoint Ritual Anders Fridén i In Flames Thomas i Bob Hund typ..
I bust off on her face, and right after the segment // She probably rub it in her pussy, trying to get herself pregnant // -Immortal Technique
Anthony Hamilton Erykah Badu Eh..ja. De jag kan komma på nu
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX
Mark Hunter i Chimaira. Liv Kristine Espenæs i Theatre Of Tragedy.