Myles Kennedy. Nuvarande sångare i Alter Bridge. Sjöng innan i Mayfield Four. Försök få hem denna: Mayfield Four - Summergirl så får ni ett ganska bra exempel på hur blessed hans röst är. Aldrig hört nå bättre än hans sångsolo på slutet.
"Don't schsch me motherfucker"
markoolio
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Clydisch P19 Det är den som får mig att somna ;D Sen tyckte jag dock hans röst var bra mycket mer underhållande i The Smiths än hans soloskräp :]
Look with your own eyes - See with your own mind
Donnie Hathaway och Thom Yorke måste jag lägga till :)
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
happ, nu var det nytt helt plötsligt... marvin gaye tammi terrel kim weston... :P
I try to stay uplifted so that bullshit can pass me
PenDragon: Förstås, var främst Morrissey som i Morrissey i The Smiths som jag syftade på, men vissa hans sologrejer är väl okej. The Smiths är dock bra som fan.
Still in the bridge
han i the haunted.
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
och Dani Filth. Tror inte nån kan sjunga som han.
Neil Young.
finns många i världen, så jag begränsar mig till sverige och säger Thåström
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Fuernal For A Friend's båda sångare (lead å backup) Och Finch sånagre! Lätt de bästa!
SHU!
Freddie Mercury å Lita Ford
"I varje virrig flicka bor en håmåsäxuäll muminpåjke" - Måns
joe strummer jim morrison
Oj! hur fan vågar jag glömma ELVIS shame on me..
Aimee Mann - klar som en välputsad glasbit Johnny Cash - darrig med wiskeyknarr i
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sebastian Bach Vince Neil Peter Criss Ronny James Dio Ozzy (STÖRTSKÖN)
glenn danzig
corpses all hang headless and limp bodies with no surprises and the blood drains down like devils rain we`ll bath tonight./SKULLS/misfits
Rancid sångaren och millencolin sångaren:):)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Freddie Mercury!
Thomas Öberg (bob hund,bergman rock, sci-fi skane) Håkan Hellström det är vad jag tycker iallafall.
?
Darin
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
www.pappabetalar.gnu.nu
"är du full eller dum eller bara höger?"
sia från zero7 och sångerskan i feist är helt underbara. sen har jag gått och blivit kär i ane bruns röst.
www.silversystrar.se
Björk, Robert Plant, Chris Cornell (jag skulle döda, stycka och äta för att kunna sjunga "Slaves and bulldozers" som han kan), Laleh, Mariah Carey, Serj Tankian,
Nico!
http://www.toptensomething.blogg.se
gamla corey i slipknot, men sångaren i bullet for my valentine är nog min favvo just nu
Elliott Smith, Gerard Way - MCR.
-får feber.
Sångaren i Sigur Ros. Mary Timony från Helium. Kat Bjelland från Babes In Toyland.
I belong with all the glamorous trash, sex punkettes, bruised faeries, kinderwhores and art sluts. And cause rehab is for quitters. Awright?<br>
vill göra ett tillägg med Karin i The Knife....
Ian Curtis (Joy Division) då han väl sjöng och inte bara mumlade om mörker Morrissey (Smiths eller solo... grymt i vilket fall) Josh Homme (Queens Of The Stone Age, m.m) John Garcia (Kyuss, Slo Burn, Unida och vem fan vet allt?)
Johnny Cash Sverige: Ronny Eriksson när han drar på me bredaste pitemålet lyssna på euskefeurat - vöre vaale
" I don´t whrite nothing down so i will keep it short and sweet. You are wek, you are out of control and you become a imprisonment for your self and very body else" - Paulie Walnuts om chris drogproblem
Konsertbesökare
2006-01-31 00:00
Skönaste. Hmm. Får dela upp det i två kategorier :) Skönaste renaste rösten: Billy Joel (ren sång från hjärtat) Skönaste orenaste rösten: Ayumi Hamasaki (högt pitchad röst, om man kan kalla det de, ljus och go)
http://enemtee.tumblr.com - Musik och kultur går hand i hand.
bizzy bone
de hundra första åren är värst
Max Cavalera. Jag kan fan "growla" exakt som han. Growla är inom sitations tecken då han knappt growlar utan bara skriker.
Sångaren i 69 eyes och Little Richard Finns de någe fetare en Little richard xD
WoooP!
slim smith alton ellis prince buster freddie mckay joya landis chet baker mille small
Enya har ju lugnt skönast röst .. annars har ju danny filth från cradle of filth jävla shysst skrikröst :P
sharon den adel.
K-LINE FUCKING ROCKSTAR
Komogant Aa precis! English fire live .. ojojoj va skön!
Janne i Spiritual Beggars/Grand Magus.
pang på pungen i portugal
SEBASTIAN BACH FFS, Sebastian Bach från hårdrock/sleaze gruppen Skid Row. Lyssna igenom låtar som 18 and life, I remember you från första skivan Skid Row (1989) och Wasted Time från skivan Slave to the grind! Ni som har hört han förstår, desvärre så är han inte lika bra live på sina ballader! Men dom hårda låtarna sköter han gallant!
Yoni Wolf!! från Why?!! Så jävla skönt!
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.
har alla glömt Ian Mackaye: fugazi,egghunt,embrace,minor-threat osv.....
JIMMY POP!
johnny cash conor oburst thastrom ben gibbard
hej.
hey_ P17 inte så speciell röst, är ju mer texterna som man fastnar för där ..