Johnny Cash Bob Dylan Anthony i Anthony and the Johnsons Mary J Blide
I might have been born yesterday sir, but I stayed up all night
Haha finns ju hur många som helst! men jag gillar sångaren i Billy Talent och han i rise aginst och sen diggar jag Thåströms röst med! och han i anti-flag! sen så klart nikola sarcevic och PETE DOHERTY!:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bob dylan och pete doherty. Sen carl barats i låten don't look back into the sun
Ave, imperator, morituri te salutant. Iacta alea est!
:] carl barat e snygg också:]
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Anthony i Anthony and the Johnsons, självfallet.
då e ju pete fan så mkt sexigare, nej inte bög.
Erus; haha men vaddå det behöver man inte nämna alla vet om det dude:) Pete är snyggaste pojken i världen!(L)
Chris Martin Freddie Mercury Karin Drejer
Jag är en tviiiiivelaktig figur
Rättning: Chris Cornell Utan tvekan
"Don't schsch me motherfucker"
Har scrollat igenom hela satans tråden och kan inte fatta att ingen nämnt Liam Gallagher
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
Chino Moreno (Deftones) Liam Gallagher (Oasis) Cedric Bixler-Zavala (ex-At The Drive-In, The Mars Volta) Maynard James Keenan (Tool, A Perfect Circle) Dallas Green (Alexisonfire, City & Colour) Dave Grohl (Foo Fighters) Elliott Smith Damien Rice Kurt Cobain (Nirvana) Tom Gabel (Against Me!) Tim McIlrath (Rise Against) Matt Bellamy (Muse) Thom Yorke (Radiohead) Matt Skiba (Alkaline Trio, Heavens) Så känns det just nu, alla lika fantastiska i sitt område.
•pave paradise•
Danzig
/Detta meddelande sponsrades av: Testify. Ditt finger i ögat
Har scrollat igenom hela satans tråden och kan inte fatta att ingen nämnt Liam Gallagher Sant, älskar hans röst i Don't go away, men även brorsans röst är skön.
stevie wonder
Producent
2006-11-03 14:30
Ron Isley från Isley Brothers
Dionne Warwick
Faith Evans
Brandy
Mary J. Blige
Chinky
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Jamie murdoxx från Twizted!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Horace Andy
Billy Corgan Jeff Buckley Jim Morrison Alanis Morissette Thom Yorke Ryan Adams Thurston Moore
!!!!!!!!!!!!!!!!
Leonard Cohen David Bowie Tom Waits Top 3 utan inbördes ordning
Skåne!<br>"Ninka! hon hjälper ju tjuvarna att spana ju!"
Matt skiba i alkaline trio(L)
Elliott Smith
”... hittas Git strypt och instoppad i ett kylskåp i Pelles lägenhet. Polisen misstänker självmord”
http://duckdown82.tumblr.com/
Frank Sinatra, Sam Cooke och Shane McGowan.
Manel: Han heter Jamie Madrox, och gruppen heter Twiztid. Gillar Közi med sitt solo Projekt :)
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
håller med om brian molko. väldigt känsloladdad röst där. annars är en ung conor oberst sångröst min favorit. på de tidiga alstrerna där hans osäkra darriga röst ibland övergår i nästintill urspårsskrikande. (lyssna på saturday as usual t ex) nu sjunger han utan samma känsla som då. han kanske inte är så deprimerad och nervös längre.
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
Glenn Danzig Michael Jackson James Hetfield Kurt Cobain
David Grohl
Sångaren i Takida ^ Stevie Wonder
josh groban...mariah carey..andrea Bocelli
vi är överallt!
Thom Yorke,, speciellt låtarna ur filmen Velvet Goldmine och likaså Dancer in the dark... David Edwards från 16 horsepower
curtis mayfield lätt