I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag har just snott en katt..

Övrigt - Blandat

2006-05-23 01:14
men...nar ska han borja jucka? :/
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered

2006-05-23 01:39
http://files.upl.silentwhisper.net/uploa d6/PICT0002.JPG

Här e ja e "Cellis".. Visst e han söt..!:D

2006-05-23 01:40
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke

2006-05-23 01:40
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke

2006-05-23 01:43
nuss F22 - Visst e "Cellis" Söt!!! ja ska bara fyll käka.. kommer snart:)

2006-05-23 01:44
hha ja han är söt. han ser lite misstänksam ut bara

2006-05-23 01:58
haha ja dör...
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?

2006-05-23 02:36
zila det var iof inte mer än rätt.. en sån ägare ska inte ha katt

2006-05-23 03:27
"Cellis" e så jävla söt!!!
Jag uppfan Broccolin!!!

2006-05-23 03:48
Tack kalkyl P19...

2006-05-23 04:08
Nu ligger Celsius o myser i sängen..

2006-05-23 04:12
O nu ska ja o Cellis sova... Godnatt...

2006-05-23 04:42
hahaha skrattar så jag gråter, du är ju verkligen sjuk på riktigt, vad det än är du knaprat på ikväll så måste du fortsätta :D

dock tycker jag du ska se vem ägaren är och fråga om du får komma å hälsa på eller något istället för du kan ju krossa en unges hjärta, en katt kan vara mer än en katt för många, för de flesta rent utav.

ps. har katten inte börjat jucka innan imorgon kväll så ska du lämna tillbaka den direkt, då är det något fel på den, alla riktiga katter juckar ds.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com

2006-05-23 06:32
Den katten har säkert döskumma sjukdomar o lever på att äta "nya" ägare eller nått.
Eller i värsta fall så biter den dig när du sover o ditt nya liv som katt börjar, medan Celsius blir människa.

Men seriöst så har den käften full me bakterier efter att ha ätit skumma grejjer utomhus, blir du biten så är det inte omöjligt att du blir infekterad.
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------

2006-05-23 08:02
Fett fin katt.. rundis.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-23 08:20
haha, herregud!
det är ju bra att du tar hand om katten, men jag tycker nog att du ska försöka leta rätt på ägarna!
jag skulle bli jätte ledsen om min katt försvann. :(

2006-05-23 09:14
hahaha! påminner om en Fimp tråd ; )
Tack & Hej!

2006-05-23 09:29
Ge katten extacy!
LEGALISERA CANNABIS

2006-05-23 09:30
Förresten... kolla annonser o sånt shit.. folk brukar ge helt ok belöning för sina bortsprungna katter.
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------

2006-05-23 09:41
haha min katt käka upp en redig kattportion tikka masala igår... så ge celsius lite indiskt :)
The sky always had little fluffy clouds..

2006-05-23 09:43
frudie P19 HAHAH FAAAN VA FETT
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-23 10:27
hahaha, undrar vad du tänker när du vaknar och inser att du har snott en katt!:D
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know

2006-05-23 11:16
Kattlåda. den måste kissa o bajsa. o helst inte på dina kläder va =)

2006-05-23 11:24
försäkra den! jättebra! två ord! katt-mat!

2006-05-23 11:51
HAHA!

frudie hamnade precis bland det roligaste användarna denna månaden hos mig.

full och glad över att fått tillökning i form av en katt ...kan det bli bättre :D

2006-05-23 12:14
frudie P19 ser nästan exakt ut som min katt fast min e fet som fan han får käka speciallmat nu för att gå ner i vikt hee=)

2006-05-23 12:38
Undra vad du ska säga till morsan?
Undra om det är nån som är förtvivlad och saknar katten utav fan?
Just fan, det är jag som är Satan.

2006-05-23 12:54
hehe ja...
vore ju kul om det utspelar sig såhär:

*frudie vaknar*
*bakishuvudvärk* *ångest* *yr* *minnesluckor*
"mjaaaaaaaaau" *stryka sig mot*
"öh... ...maaaaamma! det är en katt här inne!"

2006-05-23 12:55
Celsius kanske vill ha kattmat istället för mjölk.. Till morsan kan du väl säga att du köpt den av en snubbe i Enköping eller nåt i den stilen.. Det kan väl inte va så svårt?
Krösus är rik för att han lurar barn.<br> / Bamse<br>

2006-05-23 13:04
ge honom leverpastej och en sterilisering

2006-05-23 13:11
Nu har ja vaknat.. O han juckar fortfarande inte.. Det kanske e en tjej?

2006-05-23 13:12
han kanske känner sig mer förvirrad än kåt just nu?

2006-05-23 13:13
Kanske.. Hoppas han börjar jucka snart..

2006-05-23 13:44
Du kanske ska mata han? :D

2006-05-23 13:47
åh! Jag tog en katt en sommarkväll för 2 år sedan! Han bor fortfarande kvar och älskar mig :)
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!

2006-05-23 13:54
va fan gör du med min katt? :O

Delam tange barat

2006-05-23 13:55
nej men seriöst...jag hoppas att inte du är seriös att du tagit kattkräket, och om du nu faktskt gjort det, hoppas att den inte har någon ägare som kommer att sakna den :/
Delam tange barat

2006-05-23 14:15
Jag funderar på att sno en katt. Min granne tar inte hand om den så den får vara ute 24/7 och käka fåglar, annars får den ingen mat. Den brukar alltid komma springandes när jag kommer hem med min bil och gillar verkligen att kramas. Ska slänga upp en bild på den när jag ser den nästa gång
http://felidae-music.com

2006-05-23 14:18
grymt taskigt o gå o sno någon annans katt, eftersom en kat inte är en leksak det är en VÄN ! vaför skaffar du inte en ny egen katt folk ger praktiskt taget bort katter om inte annat så hittar du lätt en katt för 50 spän. så lämna tillbaka katten och skaffa din egen. kanske en kul sak o göra på fyllan eller vad du tar men fan tänker man efter nått steg längre så är det inte så jävla kul.
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>

2006-05-23 14:34
frudi
inte läst hela tråpden. men det låter ju som om du inte har någon koll på katter.

gå och köp lit ekattmat på burk åt honom. akta dig för fisk efter som du inte vet om han är allergisk(ja katter kan vara det. min är det)
köp kanin, oxkött eller liknande.
om du köper på konserv och katten ser fullvuxen ut så ska du ge honom/henne lite mindre än halva buken ungefär.
ingen mjölk för katters magar tål inte det. dom får magknip och diarée.
spela inte för hög musik, tänk på att din kisse hör 10 ggr så bra som du.
gen henne/honom mlkt kärlek och klappa och gosa med den.

sen tycker jag att du ska sätta upp bilder i området på katten.
om ingen hört av sig inom en vecka kan du anse katten som din!

lycka till!
vill du veta mer om katter(dom är rätt dyra i drift) så kan du maila mig!
haft katt i 19år.
Original Cassidy- fixar biffen och står för skandalerna.
(A)- Det vet du!

2006-05-23 14:39
jag har inte läst allt men har du kollat om den är märkt? om den är det så tillhör den nån annan och då borde du lämna tillbax honom....sätt upp lappar på stan
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!

2006-05-23 14:45
Hehe katter är livet. Grattis till världens bästa djur.

hm alla ni som har koll på katter och mat, får man ge dem ost, grädde och smör? Eller får de diarré av alla mjölkprodukter?

F.Ö har jag aldrig haft en katt som gillat burkmat. Det brukar äta tre munsbitar och sedan ligger skiten där och blir gamal. Min förra katt åt bara torrisar och diverse fåglar och möss.
Gerdaman

2006-05-23 14:46
om den inte är märkt eller verkar ha ett hem så kan ju alla sluta skriva att det är en treårings kattunge. vad vet ni om det om den inte verkar ha ett hem?

fan, vill också ha en katt, en gång när jag var på vög hem till min pojkvän földe tre små fläckiga kattungar efter mig..så sjukt gulliga. sen när jag skulle in i huset snubblar de små katterna in i huset. var ganska svårt att få ut dem, ville inte det, de var så söta men vad gör man :)

Femme fatale

2006-05-23 14:49
Gerda
du kan ge den lit eost och låta den slicka smörkniven osv.
men inte i några större mängder. asså typ två ostskivor och så kan du låta den slicka ditt finger med grädde på. men intr emer än så.
(A)- Det vet du!

2006-05-23 14:49

jävla mamma och alla kurdmammor. Hon ljög för mig när jag var liten

- mamma snälla, kan vi skaffa en söt liten kattunge?
- eeh nej jag är allergisk
- men mamma du hade ju själv katter när du var liten..
- aa därför blev jag allergisk ..

hahahha

det sjukaste är att jag var hemma hos min kuisn här om dagen, och jag hörde min fem åriga kusin fråga sin mamma. (min moster)
- mamma säger att vi inte kan skaffa katt för hon blev allergisk av katter när hon var liten..

hahah jävla fiflarmorsor och lömska gener.
Femme fatale

2006-05-23 14:51
Glitch F19 Dåsa. då mår nog kattskrället bra trots allt.
Gerdaman

2006-05-23 14:55
gerda
förmodligen
men sen är det inte bra att bara ge torrfoder till sin katt. det torkar ut missen och sliter på njurarna.
därför ska du kombinera med "våt" mat.
men om du har ute katter så är det nog lungt. då fångar dom nog möss osv.
men du kan prova att inte ha maten i kylskåp. dvs du får ha sånna portionsförpackningar. för katter gillar igentligen inte kall mat. dom vill ha sånt som känns ny dödat. haha
(A)- Det vet du!

2006-05-23 15:09
frudie P19

min katt ar tjej och hon juckar mer an nagan katt jag har sett. nar hon juckar har hon aven oftast en kat blick och trampar med framtassarna samtidgt. det ar nasty :(

2006-05-23 15:10

hahhahaha vilken pussycat..fan blir så auwenchauk
Femme fatale

2006-05-23 15:13
hur kan du vara avundsjuk? det ar inte sa kul nar man ligger i sangen och halssover sa kanner man plotsligt nagat som satter sig i gransle over benet och borjar jucka :D haha

hon ar lugnare nu dock, var mkt varre forr :P

annars ar hon varldens finaste :D