aah han har en platta bärs som han sover i.. Men han e inte hemma nu..
Han tittar ju mot dørren hela tiden ju!
your crew run run run, your crew run run.
AMN och MAXZITER knäcker p´att rycka katter på sommaren // Maxzister
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
frudie P19 OBR ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha garva åt rubriken... trden va bara seg
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
och celcius va ful
Fucks your life up crew Tjabo!
kommer han fortfarande tillbaks lite då och då eller har han stuckit?
http://felidae-music.com
frudie Hur gick det till när du "snodde" katten? Lyfte du bara upp den och tog den hem till dig? Fint att ni har ett öppet förhållande! Du kan fungera som typ en frånskild pappa som Celsius kan fly till när mamma bråkar. Testa att köpa lite olika sorters kattmat och torrfoder, ge honom dina rester och kolla vad han tycker om! Min förra katt tyckte om leverpastej, torsk, kyckling och ris. Min nuvarande katt tycker om brödrostsmulor och grytunderlägg i kork.
aah ja lyfte bara upp honom.. Han gillar leverpastej men inte mjölk. Jag ska prova med grädde..
Producent
2006-05-26 14:27
dem brukar gilla fisk och rått kött.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Vet en del katter som gillar bananer, ost och pannkakor. Testa!
skinka Šlskar alla katter/ alla katter Šlskar skinka
fantastiskt
åhh, vad göttigt. Jag tycker att du ska behålla Celcius om han inte har nåt halsband. Behåll honom och lägg till Whoa som mellannamn Celcius Whoa ....hey, det lät ju som ett artistnamn ju.
Celcius Whoa.. Det lät fan bra!
Hahaha grym lapp att sätta upp opp iaf....
hahaha katten sŒg inte ut att njuta i din famn iaf.. haha.. sjukt iskallt gjort iaf.
fantastiskt
Fan vilken gullig historia .. Kan vi inte ha en celcius whoa fond . Alla skickar npgot litet gott hem till frudie och hans nye vän . Hade vart väsrta hitten ;)
frudie! nu får det vara nog! ge inte katten mjölkprodukter . den blir sjuk då! du vill väl inte att den ska bli sjuk? och den kan inte äta endast leverpastej!
Original Cassidy- fixar biffen och står för skandalerna. (A)- Det vet du!
men oowh majj gaad. min katt jag hade drack mjölk heladagarna, grädda varje fredag & lördag åxå.. när vi käkade på mcsonalds brukade vi köpa en cheeseburgare åt henne åxå, tog hela burgaren, mosa den lite med en gaffel, sen åt hon rubb & stubb. Förövrigt så blev hon skjuten till döds av luftgevär..jag tror hon gangbangade
work some magic
Bor du i Älvsjö? isåfall är det nog min grannes katt som smet ut och försvann när en bekant till mig öppnade fel husdörr.
Min katt är borta!!! Du snodde den din kattnappare LÄMNA TILLBAKA
ar katten kvar? :D
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
ÄR DEN KVAAAAAR
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
haha vilken jävla skön kille... :D snor en katt :D big up
-------------------------------- <br>
röstade på denna :D Blev lite nyfiken jag med..
ehm, såg precis nu att det sitter en lapp på min port, om att en katt är borta. svart med vita tassar =/ . Vart bor du :P ?
haha oj shit, ehm. lite länge sen va :)
jag tror detta är den sötaste tråden jag har sett på whoa :( !!!behåll katten!
haha det bästa är alltså att du verkligen säger "Min katt"
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
haha denna tråden e fan kung
www.soundcloud.com/lirzproductions
Ja, årets tråd alla kategorier! Mycket pga trådskaparens ordval och meningsuppbyggnad.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
bilderna funkar inte.. langa nya jag vill se den lilla katten =).. har du kvar den btw?
jag har alltid rätt.
SÅÅÅ JÄVLA ROLIG TRÅD, NEVER FORGET!
är den kvaaaar?
Carlsberg don´t do circumcisions. But if we did. They´d probobly be the best circumcisions in the world.
HAHA! Bästa tråden :D Hur mår katten?
Faktiskt rätt schysst =D När jag var typ sexton sjutton knyckte jag och min polare också en katt. Jag och mamma hade då för bara nån vecka sen varit o hämtat min alldeles egen katt nånstans, men den var jätteliten och mest blyg. Så hade vi druckit rätt mkt fålle och var ute och marscherade i trakten, så såg vi en katt som var stor och svart och lustig.. Det var bara ett par styckna fålle kvar i ryggan så tjockismissen gick ner där o sen fnittrade vi som små dårar och tog hem den till mig. Vi gjorde det nog mest för vi ville se reaktionen då de två djuren konfronterades. Det blev rätt vilt och galet, den nya familjemedlemmen döptes till Pepsi och bodde i min ~12kvm husutbyggnad i nästan en vecka innan den lyckades slita sig ur mitt grepp och rymma =p Nåja, det var länge sen men den här storyn väckte minnen till liv. Fan, att stjäla en katt är nog nåt varje man måste göra minst en gång i sitt liv för att hålla uppe jaktinstinkten. Vi var alla så en gång i tiden tror jag, fast det var många år sen nu, typ..
Haha, klassisk tråd...
Skäms du inte?
vi vill ha bilder =D
jag har alltid rätt.
hahaha frääänt
skicka bilder!!!!! =D
jag har alltid rätt.
Ja.. Katten är kvar! haha, Såklart!
frudie Bor den fortfarande i ölplattan?