hahah men de låter så eeh. sött. jag gillar egentligen int djur så mycket..men katter..ja. helst pyttepytesmå som är mikroskopiska.. mjau
Femme fatale
Glitch - katter kan också vara allergiska för kattmat på burk och få diarré utav det. det fick min katt. det säkra kortet är att ge torrfoder, faktiskt.
Delam tange barat
ahha, ja hon ar skitsot. dock inte nar hon juckar, da ar det bara roligt, speciellt anr man satter pa nordman, da gar hon berzerk med juckandet :D funkar lika bra om man visslar ocksa :D mjaauuu
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
jaguil. hahahahaha nordman! fan va rolig katt,!. garva fan högt, vilket jag hatar att göra framför datan för det är verkligen ett datanörd-statement men ändå. väntavänta, du lyssnar alltså på Nordman? jag trodde botten var nådd när jag ertappades sjunga till vandraren, vad kan det ha varit hösten 97 =)
Femme fatale
athnagzo. ord på den
Femme fatale
Amar F18 haha nej nej :P men nar jag var i typ sjuars aldern sa var nordman the shit :P och jag kopte typ 3-4 skivor med han ^^ jag och min bror plockade fram dom som ett experiment en dag och det visade sig att nordmans medeltida style inte bara attraherar kvinnor av manniskoslaktet utan aven de lite mindre, harigare och pa fyra ben :D
ge den inte vanlig mjölk utan du lär ge den laktosmjölk, eller så spär du ut mjölken med vatten för dom blir as dålig i magen. och du, lämna tillbaks katten;(
http://www.tweenerpie.blogspot.com
jaquil . tänkte säga att de även finns kvinnor på fyra ben men insåg att de sk,ulle skapa ramaskri och skrev det ändå. fast inte hela tiden förstås =) men fortfarande, du spelar alltså nordman hemma? :D nostalgi
Femme fatale
Amar F18 haha, ja ja, men du fattade :P sjalvklart, iaf nar man vill ha lite gratis underhalllning. da ar det bara att plocka fram digimon, katten och en nordman skiva. det ar nastan galet vad hon gar loss pa stackars digimon :D
rachel det kan ju vara något i konserveringsmedlet. man kan koka fisk och blanda ut med leverpastej. men man ska vara varsam med saltet. kolla så att fisken inte är slatad osv. det rä inte bar för katten. emn som jag sa så är det inte bar med enbart torrfoder så det sliter på kattens njurar och kan dra ner levnadstiden rejält. mina vänenrs katter som bara levt inomhus och ätiot torrfoder har blivit max 8a typ medans mina äldsta katt blev 19 för han sprang ute och åt inte så mkt torrfoder.. jaquil hon kanske löpte?
Original Cassidy- fixar biffen och står för skandalerna. (A)- Det vet du!
Ja han borde fan bli whoas maskot!
"Jag har just snott en katt.." haha klockrent :)
Rädda en ko, ät en vegetarian!
frudie P19 hurru, vart i stockholm bor du? "din" katt ar pa pricken lik min katt.. ja maste ringa mamma och kolla sa att han ar kvar hemma
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Crunk_Dude P15 min?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Crunk_Dude P15 aha, my bad
frudie vad sa din mamma?
Fördomar är bara erfarenheter man inte hunnit få än.
Glitch F19 hah nej nej. hon har alltid varit sa, och kommer alltid vara :D
Hahah, jävla idiot. Vilken grej. Hoppas den inte har skabb och låt den inte sova i din säng.
"Nu e min katt i mitt rum..." HAHAHAHA
fortsättning följer...
din hårda casualimage blir lite skadad när du håller en katt i famnen sådär.
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
frudie: du fick mig att skratta idag , big up! hahahahah
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
KUL
mina söta katter följer efter ALLA i kvarteret, och DÖD åt den som vågar ta mina bäbisar säger jag bara..
katten du hittade ser ju fet och välmående ut, släpp ut den ditt själviska ***!
files.upl.silentwhisper.net files.upl.silentwhisper.net den som ser nån röra mina missar får en bounty på sitt huvud.
Just my 5..
bara en som funkar förövrigt frudie maked my day! hahaha
Rädda en ko, ät en vegetarian!
nu funkar båda
Just my 5..
ONödigt att sno katter, men om du har bstämt dig för att inte lämna tillbaka den så är det bästa du kan göra att ge den kattamat!
Skåne!
Klart att han får käk... haha vadå.. Celle e fan också KÄÄÄSHÖÖÖL!:D
Celsius e ful
Fucks your life up crew Tjabo!
Liza haha, din första katt var fet, vad gullig!
Katter som man tar hem kan vara dumma. Och föräldrar med. Jag hade en katt i 5 timmar. Saknar dig Tindra Jansson.
My heart lives in my vagina.
Nee min katt e super snäll!
frudie P19! om katten själv får välja... nä seriöst har du kvar kattskrället?
nee.. Han gick ut. Men han kommer nog tillbaka. för att han är en utekatt..
no more to be seen :P
Jorå du ska se att han kommer tillbaks:D
http://upload.tranceport.be/files/P22-04 .. skulle ni se denna katten i lund någonstanns så är ni hemskt välkomna att sno den! det är min systers katt och otroligt hatad av mig! kattjäveln pissar ner allt jag äger när jag är hos henne! död åt den! ta den och kom aldrig mer tillbaka! den "lyssnar" åt olsson som den också heter.
SÅ DE ÄR DU SOM HAR SNOTT MISSE !!!! säg att du köpt en katt bara ,, man vafan ... lol asså ....
Hah, säg till om den kom tillbaka :D
En grej är ju att kolla om den har halsband, har den inte så har du en ny vän. Köp torrfoder och ge den för guds skull vatten. Ge dne kärlek och allt sånt där. Hoppas den inte dör bara :(
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
jag röstar på att du gråter, fifan människor
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
jag är fotograf mufuckaah!!... han rockar på att baxa katter..
nice on bravva
AMN P18 - nu lögnar du! Du har inte fottat min katt!!
-sami- P8 - Din syrras katt va för övrigt as cool! Värsta slacker katten!
Har katten kommit tillbaka? :D
ja, o va sa mamman din?
Hej FRA! Jag har ingenting att göra med al-Jihad, al-Fatah eller PKK. Jag har aldrig gjort Hadjdj eller tillverkat en bilbomb, jag vet knappt ens vad Al Manar betyder. Men tack för visat intresse! puss
haha aah Cellis kom tillbaka inatt.. O min mamma sa inte så mycke... Hon tyckte typ att ja va dum i huvet..
Haha trodde fan att katten aldrig skulle komma tillbaka. Så din morsa tog det inte så jättehårt iaf?
Nee, men jag tror nog inte att hon tycker att Celsius ska bo här.. haha
Haha, vad gör katten då? slaggar i ditt rum?