Vad är din favoritöl? Ge en Top Tre
Mina tre favoriter blir nog... 1: King Fischer (Indien) 2: Miller's (USA) 3: Corona (Mexico) :D älskar ljust och läskande öl... mjum! Vad är era favosar?
Etzmaot Le Yehodim http://kattenmjauv.blogspot.com/
käften finns redan en officiell öltråd SÖK!
1. John Smith 2. Spitfire/Bombadier 3. Boddington Bitter <3
oh,, ge mig lite bärs.. nån ?
Nu på sommaren är det ju ljusa öl som gäller.. Den "nya" brasilianska ölen på Systemet är ganska schysst för övrigt. Brahma. Testa den!
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Bud Bud Bud
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!
Så länge det är ljus lager så spelar det ingen roll, allt smakar likadant efter fyra bärs ändå.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"
1: becks 2: staropramen 3: faan om de einte e hof altså..
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
Vafan e ni för rika jävlar... mer billig öl åt folket!
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
ville du nåt men de står dina tre favorit öl? ölen blir faan inte godare för den e billig..
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
1. CORONA med lime!! 2. CORONA utan lime!! 3. Corona.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kontrast Jag tycker Brahma smakade Ginger Ale typ, var rätt blaskig. Oskarthekungen Håll bara igen limpsaxen och låt de vuxna prata
Mjauv Blaskig? Nä inte alls.. mer smak än Miller, Corona och gänget. Budweiser för övrigt? Jag förstår inte hur man kan dricka det.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
nej budweiser e faktiskt riktigt ruskigt.. miller e isåfall mkt mkt goader om man vill ha americana
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bärs bärs bärs ge mig vadfan som helst
Kontrast Jag tycker Bud smakade hin håle förr i tiden men nu tycker jag den är riktigt god, sen de började licensbrygga den i Sverige har den höjt kvalitén avsevärt. Ska man dock dricka vanlig plain svensk lager så föredrar jag en välkyld Falcon, det är grejer det!
Brahma är fruitcake-bärs +o( Jag gillar warsteiner, staropramen granat och dark, stella... aaaah sugen!!!!!!
Mjauv P21 Det är ingen större skillnad på original-bud och svensk bud.
Hurt Jasså, då är det väl mina smaklökar som ändrat sig då :D Jag tycker den smakade diskvatten när jag drack den i Barca t ex
1. Newcastle (England) 2. Corona (Mexico) 3. Heineken (Holland) så e de..
Tell them it's okay even though it's fucked.
Spanjorerna kanske också licensbrygger den, med nåt pissigt kloakvatten i? Har bara druckit amerikansk och svensk.
Hurt HYSCH! :D Gör mig inte äcklad nu när jag sitter och tänker på öl...
Grolsch är min favorit, iaf just nu. Brahma smakar ursköljd diskmedelsflaska. Fattar verkligen inte hur folk kan gilla den. Flaskan är dock originell och skön att hålla.
San Miguel people...
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?
1. Corona extra 2. Bangla (indisk) 3. Heiniken på flaska
South CentraL Cartel
Lapin Kulta Amstle jag är nöjd här...
1. Guinnesss 2. Beamish 3. San Miguel (favoritblaskölet) Lager < Stout
Har ni tänkt på att man kan skruva bort kapsylen på en San Miguel? Bara en sån sak, bästa ölen att konsumera i oseriösa sammanhang.
1. det billigaste 2. det näst billigaste 3. folköl (billig)
heiniken, Lapin kulta & Bud men harboe duger bra i fattiga lägen..
1. Karjala 2. KOFF 3. Red stripe
har inte provat så mycket men Heineken,Budweiser,Corona .
soundcloud.com/brormusk/sets
Tiger (singapore) San Miguel(spanien) Coróna(mexiko)
if it ain't ruff - it ain't right.....
hökers_krökers P19 Jag e fan på dig. Går efter styrka baserat på priset. - Bäst sort vinner :D
Bara för att d..d..d..dduuuu är rädd ff.f...förrr miiiig!
staropramen (tjeckien) tuborg (dk) sen vet jag inte... kanske stella artois får en hedersplats (belgien)
1. Mariestads 2. lapin Kulta 3. Norrlands guld h¨ll de nordiskt :O
samuel adams staropramen dark + valfri blasklager, gärna billig
http://www.kommandot.se/wp/
1.Guinness 2.Kilkenny 3.Red Stripe
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
bahma, corona och heineken inget speciell ordning
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
1. Hoegaarden Witbier (Belgien) 2. Nils Oscar India Ale (Sverige) 3. Rochefort 8 (Belgien) Hoegaarden kommer som etta för att det är (ska vara) sommar.
1. Pilsner Urquell 2. Heineken 3. Stella Artois All ljus öl går bra, helst tjeckisk!
I live my life one videogame at a time.
brahma mena ja, sen är ju aldrig en norrlands fel.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
Stella Artois Newcastle Kilkenny Jag vill ha med Efes också men den får hålla sig kvar bland dem andra fjärdeplatsare som Heiniken, Carlsberg och annan 'enkel' öl.
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
Skivsamlare
2006-06-01 11:55
1. Mythos 2. Asahi 3. Brooklyn Lager
fair enough..
1. Spendrups lättöl 2. Tysk mellanöl (är lagligt att dricka i tyskland när man är 16 år) 3. Massa sorter jag inte får nämna, det är ju olagligt för mig ;), polisen kommer haffa mej
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Toastare
2006-06-01 12:07
1, Kronenbourg 1664 (Frankrike) 2. Carlsberg Hof (Danmark) 3. Heineken/Urquell (Holland/Tjeckien)
Jag skyller allt på Emma!
Toastare
2006-06-01 12:09
ja, smuggelöl listan 1. Carlsberg sort 2. Harboe 2. Hansa
Jag skyller allt på Emma!
Pilsner Urquell vafan. Ingen i tråden som nämt den. fy skam
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
Jag glömde Zeunerts ! Den får plats nånstans..
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
1: Newcastle 2: Heineken 3: Urquell
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan