norrlandsguld lapinkulta karhu
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2006-06-01 12:46
Broder P19 jo jag.. och jag såg nån till
Jag skyller allt på Emma!
Mariestad Lapin Falcon
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
Jag har bara druckit Harboe, Norrlands guld och några andra som jag inte kommer ihåg namnet på.
Corona (mexico) Zlatopramen (tjeckien) Staropramen (tjeckien)
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
Staropramen Carlsberg Hof Red Stripe
1. Kronenbourg 2. Staropramen 3. Miller
California, knows how to party!
1. heineken 2. carlsberg Hof 3. vet inte
JMD, Jag Måste Dansa!
Bra där Bounty! =)
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
1.all öl 2.förutom carlsberg hof 3.och leffe
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
1. Corona :D:D 2. Heineken - fyfan, iiiskallt en sommardag!! 3. Budweiser - behövernte skriva varför Reservplats - Hoegaarden!
Polen ftw... 1. Zywiec 2. Warka 3. Okocim
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost
1.grolsch 2.heineken 3.corona extra
Gunnies Sofiero åbro original
1. lapin 2. heineken 3. falcon
1. Kilkenny 2. Staropramen 3. Corona
www.nativeswedes.se
1 Heineken 2 Mariestad 3 Lapin lr nått
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
1. Budweiser. 2. Sraropramen. 3. Kronenbourg.
Spitbull P19: Heineken från Holland inte USA ;)
What is my identity?!
1. Sol (Mexiko) 2. Heineken 3. Grolsch
1. Zywiec (Polen) 2. Amstel (Nederländerna) 3. Corona Extra (Mexico) Förrut , nowdays dricker jag inte längre.
At the gates of Eternity...
1. Becks 2. Staropramen 3. Kronenbourg Corona är för dom som helst vill dricka en cider, dock ska det undestrykas att den smakar helt okej. Lite vattnig bara, passar varma sommareftermiddagar.
dingrinn.blogspot.com
1. King fisher är fan godast 2. Heinken 3. Carlsberg
*snaark*
1. Corona 2. Heineken 3. Svensk starköl
Zywiec med sprite.
Red stripe (från Jamaica) Heineken sen en billig å fin öl Sofiero ^^
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
Heiniken Budweiser Corona
I dyraste klassen : Pilsner Urquell Mellanklassen : Norlands Guld Fulölsklassen: Femkommatvåan Sen utöver det dricker jag mycket,Kronenbourg,Staropramen,Åbro. Typ.
De sinnessjukas historier är de enda värda att lyssna till
Sofiero Norrland Heineken
skojjainte
Miller Corona Staropramen
En rotnonchalant kannibalistisk kulturkameleont med omättlig hunger för allt från tahitisk högerprogg till ethiopisk slapstick.
Lapin Kulta Koff Karjala Finskt ska det vara.. allt annat är för damer.
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!
Tooheys extra dry (Aus) Hoegaarden Killkenny
R.I.P sixten.. <br> #"¤%"%#¤&/&%&(&/()(/(/%¤/¤¤&%#%"¤# " ¤%%<br>
1. Staropramen 2. Staropramen Granat 3. Guinness
"Om ison och fille är 2pac så är mange (schmidt) lite mer snoop." -verbose- P21
jag står fast vid att Corona är öl för folk som inte tycker om öl.. öl ska väl ändå smaka nåt?
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Whatever makes me intoxicated..
1# Småland 2# Småland 3# Småland
SMÅLAND!
1. Småland 2. Staropramen 3. Fadöl
heiniken San Miguel rosita bitter
almaza heiniken carlsberg
www.gbg031.se
1 Guiness 2 Newcastle 3 Kronenbourg 4 Sol (mexico) 5 Staropramen där e en bra lista men finns många fler goda öl
Corona är populärt för att det är en öl som även tjejer faktiskt goes along with and drink. Mycket på grund av trenden att ha en liten limeskiva i ölen och därmed lite trendigt än bara vanlig häva-i-sig-öl-och-spy-som-en-hund-Sofier o. Nej, den är inte speciellt god egentligen, men personligen så kopplar jag den till varma utomlandsdagar då man svalkade sig med en Corona.
At the gates of Eternity...
blööö för öl :/
jag säger ölen med en elefant på på tajjen i västerås. jag döper den till elefant-ölen
corona corona corona
syumoan akoinwe!
grolsch becks red stripe lätt!
baeng
Om man ska ta alla aspekter i beaktan, dvs dricka hemma dricka på vanlig krog dricka på ett mer välsorterat ölställe dricka på något social gathering etc, så är dessa tre mina favoriter overall. 1. Caffrey - Bra på tapp och helt okej på bolaget också 2. Kilkenny - Samma som ovan, inte flaska på bolaget dock draught 3. Norrlands Guld - Finns i princip på alla ställen och funkar helt okej för en slängfylla Om man ser till topp tre rent smakmässigt när de är som bäst. 1. Nils Oscar Imperial Stout - Max en eller två per gång, underbar 2. Innis & Gunn - Kan slå fel ibland, men när den är rätt är den å så rätt 3. Murphy's stout/red - Gör en fuling och tar med båda två, riktigt fina öl, gillar speciellt att varva med med varandra så får man en skön kombo.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
Moderator
2006-06-02 17:45
Harboe (billig) Sapporo (nice när man bastar eller känner att man har råd att lägga ut lite pengar på en fylla) Black Wych (kolsvart och lika god som svart) Fast jag vill slänga in Murphy's också, sjukt god om man bara vill ha en öl att dricka.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick