I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hatar dessa kärringar och brudar som plågar sina hundar.

Övrigt - Blandat

   

2006-09-13 13:11

Hatar dessa kärringar och brudar som plågar sina hundar.

Här kan man läsa om hur en hund bet ihjäl en annan hund. Tyckte först synd om kärringen, men sen blev jag jävligt förbannad på henne när jag kom till denna biten;

Jag hade Oliver sittandes i en barnvagn. Jag brukar ha det ganska ofta, det finns så mycket kamphundar i området och man måste skydda sitt djur, säger hon.

Varför är det så att kärringar ska plåga sina djur på detta sättet? Hunden fick ben för att gå, inte ligga i en jävla barnvagn som en liten unge.

Finns fler saker som kärringar gör för att plåga sina djur, tex. köpa väskor så man kan ha sin chihuahua sittandes i den när man är ute på stan. Spöka ut den med fula kläder och gå på modeshower med hunden. Men det värsta var nog för en eller två veckor sedan när jag såg på TV om en kärring i USA som försörjde sig på att göra peruker till hundar.

Varför ska folk, oftast kärringar och tjejer, bära omkring på sin hund, klä ut den och nu även köpa peruker till sin lilla pudel eller chihuahua? Det är för fan djurplågeri. Köper man en hund, får man fan behandla den som en hund och inte som ett smycke eller ett litet barn.