Hiv smittad som 15 åring.
http://www.expressen.se/index.jsp?a=792181 Läs länken. Undrar bara finns det fler människor i så låg ålder i sverige som har Hiv smitta ? Finns det någon statestik i det ? Jag har bara sett statestik på U-länder har mycket Hiv och i sverige är det mest sprutnarkomaner och sont som har hiv. Men seriöst ha hiv som 15 åring va fan :S va händer här näst. Sen också försöker typ smitta runt det . Hon blev ju nyss byxmyndig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Så går det när man knullar runt! Fy skäms
One Love!
jag kan inte ens uttrycka ord över hur lack jag blir, jävla hiv fjortis asså ok snubben får ju fan tänka när han ska knulla på en 15 åring men va gör hon ?
pedofil helvete, rätt åt han om han blev sjuk..
inte roligt att hn har hiv direkt, men ruskigt fult att ha oskyddad sex. behöver man ju inte ens kommentera
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha han må vara lite peddo style skiljer ju 8 år lite så dära :( äckligt. Men iofs tycker jag det mest läskiga och äckliga hur fan en TJEJ i 15 års åldern har fått HIV ? Knullat en sprutnarkoman eller vart i besök i ett u land och fått den i sig av en hel folk stamm.
15 år och 18 år brukar jag tycka är rätt sjukt men 15 och 23 desutom har hon HIV? sluta knulla runt jävla äkliga slampor, du dör inte om du inte får kuk i dig, men i det fallet you die moaha
www.gbg031.se
Andra festdeltagare har berättat om hur mannen och tonårstjejen började hångla med varandra. Hahaaha ;D
Jag pallar inte ha ett citat här.
Äckliga jävla brud fan! Jag blir så förbannad. Antagligen är hon ju inte redo för att ha sex, det märker man ju tydligt! Man borde låsa in hemma och kasta nyckeln! Killen är också nasty. Vad har en 23åring med 15 åringar att göra?
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
fy fan vilken tur för henne att han inte blev smittad.
MIXTAPES: www.djcrilloh.com
jag trodde man blev smittad 100 procent ifall man har sex med en hivsmittad? men det verkar inte så i det fallet?
www.gbg031.se
knullar runt?..trodde det räckte me att ha sex med person för att bli smittad
beror på hur mottaglig du är, sen är det en svårsmittad sjukdom. källa: vårdcentralen
ahaa läste inte att hon hade hiv innan hon var me han..fyfan..o hon visst eom det oxå va?
_Nattalie men läs så ser du! ; ) Ja, hon visste om det.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
jag blir arg när jag läser det där, inte för att hon hade hiv, utanför att tjejer är verkligen slampor (Ta inte åt er) men jag känner alltförmånga såna tjejer.
BiggedyBaaaaaak Baaa BAKOM FLÖTET!
"15 år och 18 år brukar jag tycka är rätt sjukt" Det var ju jackpot när man var 15...
Thats nasty.... 15 och hiv-smittad.. stackars lillen! :( Plus hon behöver ej ha "knullat" sig till hiv-smittan, kan vara så illa att hon föddes med den om t.e.x. hennes mamma var smittad eller liknande..
Omoral> Öööhhh om många tjejer är slampor vad fan är då killar?
shimmy shimmy yo
"alkoholen flödade" .. hah
- men nog om dig nu.
haffad smittar via sperma och sekret vad jag vet och blod också. La_Latina Man ska inte dömma men okej tjejen tänker sig att ha sex med en 23 åring 8 års ålderskillnad hon lär ju ha fått x-antal kukar i alla hål innan den festen. Tror inte hennes mamma var hivsmittad och sen födde hon ett barn. Tror inte att någon mamma vill födda ett barn som sedan ska dö och blir farlig för andra. Samt ja tror ju inte hon har heller blivit stucken med en kanyl av någon galen hiv man som hon träffade på plattan en dag. SÅ SAFE SEX FOLK Bra skriva man har hiv i sin cv sen när man söker jobb på coop forum köttdisken eller nåt
la latina må så vara men de e la ändå hennes ansvar att en kondom används OM hon inte informerar kalrn om att hon är smittan själv ?
Civish Nej, galen hiv-man på plattan kan vi kanske stryka. men ditt argument att bara för att hon kan tänka sig ha sex med en man som är 8 år äldre så måste hon fått många *beep* i sig!? Smaklöst och ignorant sagt. DET vet inte DU. så därför är det bara spekulationer. Men bruden tänkte ha sex med någon, trots sin smitta så det var ju sjukt och knäppt.. JA.Tror inte hennes mamma var hivsmittad och sen födde hon ett barn. Tror inte att någon mamma vill födda ett barn som sedan ska dö och blir farlig för andra Nej men mamma kanske ej var .t.e.x medveten om sin smitta när hon blkev gravid. Och teknisk sätt när du har hiv så är du bara farlig för andra när du har oskyddat sex. Men på dig så låter hiv-smittade som monster.. men allt är nu spekulationer så tycker vi droppar. varken du eller jag kan få faktabaserade uppgifter.
meh . han gick väl antagligen med på att knöla utan kondom.. då får han väl ta smällen . :| sånna risker finns ju alltid. men samtidigt så borde man ha tillräckligt vett i skallen så man talar om innan "du, föresen jag har hiv" .. /en väldigt trött en
- men nog om dig nu.
erorone jadå. det är väl ganska så självklart! Jag kan la få tycka synd om henne för det, även fast jag fördömmer hennes farliga handling att ha oskyddat sex med någon. låter ju som hon lever i förnekelse ang. sin sjukdom.
nostalgi: jag tror inte han hade gått med på det om hon hade informerat honom.
Anima Sola
La_Latina>> Fast då skulle hon precis inte fått reda på det eller hur? Jävligt omoraliskt som brud, jävligt vidrigt rent ut sagt! Sedan är killen snuskig ocksås om har sex med 15:åringar men iingen jag tycker är förvånade. Alla brudpolare i högstadiet trånade ju efter 20:åringar, alla brudar som ittalat sig i den här tråden lär ha gjort det. Sedan när ni blir gamla passar det sig inte.
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!
La_Latina DU vet att när man är gravid så tar man blodprov och letar efter smitta ? Ja men man kanske är monster om man inte säger till man har HIV och sen försöker trycka en kille som är 8 år äldre utan kondom . I det fallet kan man fan inte skylla på alkholens påverkan på kroppen för är man motaglit att hångla och gå i väg och kunna stå på egna ben så är man lika duglig att kunna säga har du komdom ? Jag har hiv !Nostalgi F17 Jag tror nog aldrig killen doppar någon ovetande tjej än på ett tag utan att verkligen veta. Han har lyckats lura döden en gång :) de e bra
Jag fördömmer hennes handlande, JA. Inte bara omoraliskt utan livsfarligt och en kränkning. (så han förtjänar de där 15 000 trots att han är äcklig och bonkar 15-åringar)
Civish Jag tror ej det funkar så bra som förspel dock. "har du kondom? jag har hiv!" - men hon hade iaf gjort rätt om hon gjort så ja. Men han är ej helt oskyldig heller. vi alla människor vet att det finns sjukdommar out there. alla som väljer oskyddat sex- DE skall ta eget ansvar för det också! Han hade lika väl kunnat propsa på kondom, men nej. han gjorde valet. En 8 år äldre kille ja. skall inte han vara mer försiktig och förståndig än en 15 åring?! jag bara argumenterar emot dig nu. men tycket att båda är skyldiga till att skydda sig. - annars får man stå sitt kast!
La_Latina Ja ja helt sjukt killen mår ju inte heller så bra. Men i det här fallet så är hennes handlig mer vidrig än hans handling fast båda är vidirga. Jag tror inte under några omständigheter man kan se det på ett annat sätt än äckligt. Det är också sant det som någon säger ovan jag kommer i håg när jag gick i högstadiet i 9 an så satt man på spanska lektionerna så frågade läraren vad har du gjort i helgen . Så varade 3-4 tejer i klassen att de hadde vart och åkt runt i bilen med sina pojkvänner och de var mellan 22-25 år =/ då blev jag lite så dära shit är det så där det är.
challma, näe.. e ju lite de jag tänkte också där va. men samtidigt så ska folk alltid vara noga med kondom när dom är ute på okänd mark, just för att sånna här grejer inte ska inträffa. han e 23 bast, han borde väl veta. men hon skulle ha berättat. ääh.. båda e knäppskallar. hon e femton bast, han 23. vilket för övrigt är rätt nasty enligt min mening ..:| civish, haha . lr hur :P
- men nog om dig nu.
nostalgi ja det är ju sant det med. men det mesta ansvaret ligger ju hos tjejen att informera snubben om att hon har HIV. hon förtjänade straffet, hur gammal han dom än var är ju inte speciellt relevant till ämnet. men jag håller med om att det är vidrigt.
Anima Sola
Producent
2006-12-14 16:10
inte sannolikt: hon har haft sex med manga killar i hennes alder, är lösaktig, och är nu hivsmittad. mer sannolikt: hon har just flyttat hit fran ett land där hivsmitta är mer vanligt (och hon började ha sex i lag alder). hennes föräldrar/er har hiv och var ovaktsamma/slarviga med kanyler. hon har haft oskyddat sex för pengar med en snuskig gubbe.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
hade hon varit ett år yngre hade han torskat för våldtäkt och stackarn hade blivit ett brottsoffer..
cry me a river! --> thcrew
fyra F23 Finns ju en chans men man vet ju inte. De jag skulle vilja veta. Har hon lyckats smitta någon som hon har "hållit hemlig" som inte media eller rättsväsendet vet om och hon har inte berättat. Hon lär ju inte bara ha festat på en fest och haffat en snubbe i sitt hela 15 åriga liv. Eller finns det killar som vågar ligga med hivsmittade tjejer fast de har kondom ? De skulle jag aldrig våga göra. OUH !!!
Civish ja det finns killar som gillar att dejta nykläckta flickor. det tycker jag är fel, eftersom även om vi har laglig rätt att ha sexuellt umgänge med folk vid 15-år. Så skall sådant ske iaf i den takt man är redo för. och när man har en pojkvän som är 22-25 år, så antar jag att de ej vill avstå från detta.... (spekulationer) men en 15 åring är ett barn i mina ögon... let the kidz be kidz... (oh, mina barn kommer hata mig)
challma, jao ,. det är en skyldighet got dammit. x|
- men nog om dig nu.
nostalgi. jo precis va=) turjäveln vart ju inte smittad iaf
Anima Sola
Hörstedt P20 för killar är det jackpott att haffa en 18 åring, men en 18+ årig haffar en nybliven byxmyndig guzz är fan inte häftigt......
det var så jag menade.
www.gbg031.se
La_Latina I mina ögon kommer alla som vara födda på 90 talet vara barn i mina ögon alltid. 4 ever and ever. Först för det inte är 80 talister + att jag har en syrra som är 90 a och det gör mig också så dära shit va läskigt. Skit samma om året är 2020-2+++ kommer alltid vara små glin. Jag vet inte direkt om den här tjejen är direkt nyckläkt om man har hiv så kanske hon har jagat många penisar i sitt liv eller så blev hon av med oskulden och blev hivsmittad och sen hamnade på festen de skulle ju vara fett tragisk och de också skulle vara första gångne hon är full men jag tror inte att så är fallet. Ha mina barn kommer hata mig minst lika mycket. O det dära med 22-25 åringar inte vill avstå i från det kan jag nästan säga jga tror inte det är många 0% av sveriges unga killar som är asexuella och avstår ifrån sex och lever i sex och i vita förhållanden och äktenskap. O försten så är det väl oftast sonna killar som tänker med kuken som blir smittade kuken först och orgasm sen kondom och tänka efter de e väl så de tänker. och nu tar jag inte med stakars killar som det har hänt en engångsföretelse att deras fru har varit otrogen och de har vaknat upp med gonore efter några dagar
fyra F23 så att hon har haft oskyddat sex förr och på det sättet blivit smittad är mindre sannolikt än att hon har sprutnarkomaner till föräldrar, är nyinflyttad från något annat land eller att hon har varit barnprostituerad? låter som att du har blandat ihop det där lite...
snubbarna hon haft sex med innan behöver inte ha varit i hennes egen ålder. om hon har oskyddat sex med en 23-åring på fyllan en gång verkar det ju inte helt tokigt att hon kan ha haft oskyddat sex med en äldre herre vid något tidigare tillfälle...
challma, haha näe. fyfan vilken turnisse .. lr så kanske det är som hon säger.. att dom inte hade sex, och alla bara gjorde upp att dom skulle säga så o sen dela på pengarna . >:] hah ,. ja. faktiskt så e jag jäkligt trött i skallen . :P
- men nog om dig nu.
demento, hon kan ju vara sprutnarkoman själv..
cry me a river! --> thcrew
Nostalgi F17 Haha fett sjukt i sånna fall. Så delar de på pengarna så står det i hennes brottsregister sen när hon söker jobb på förskola eller vart hon nu ska jobba efter gymnasiet. Så hittar dom de att hon blivit dömd för det dära allmän fara eller var brottet hette så kollar dom och snokar lite mer i papprerna så ser dom va som har hänt :P haha då e 15 lax inte så mycket att dela på för att ha förstört sitt lvi för att få lite supa fest pengar när man går i högstadiet.
"I vissa länder föds de med HIV." HAHA Dagens kommentar =D
Jag tycker det är otroligt korkat att lyckas dra på sig könssjukdomar överhuvudtaget! Tycker det är smutsigt, vem det än är! Man får ju för fan ha lite koll på vilka man sexar runt med.
men för djävligt vara hivsmittad och vara så ungföresten!
nostalgi. hehe det låter ju jävligt skumt om det skulle vara så. för som civish sa så kommer hennes cv inte må prima efter detta. men dom kanske har räknat ut att det kommer vara borta från registret när hon börjar söka jobb?;)
Anima Sola