I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hiv smittad som 15 åring.

Övrigt - Blandat

2006-12-15 00:54
*..emelie..* - igen

Du får absolut tycka att det är en vettig sak att säga till någon som har HIV -" Skyll dig själv!" -klockrent!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-15 01:00
Jag har ingen aning om hur hon fick hiv, men jag tycker att om man får det av missbruk, så får man skylla sig själv faktiskt! Ingen som har tvingat någon ner i det träsket, bara hon själv! Det är verkligen tragiskt att det har skett, men inget jag kan göra nått åt.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2006-12-15 01:06

allah hallah!

du har verkligen inte läst något jag skrivit alls märker jag.. orka!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-15 01:42
Vilken jävla hora! hon förtjänar döden! stena henne!
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!

2006-12-15 01:58
Hon försökte hiv-smitta en hederlig man ?
Hon skulle bara våga försöka nåt sånt med mig

2006-12-15 02:09
la_latina, har hon själv satt sprutan i sin arm med vetskapen om att den e smutsig och att nån med hiv har använt den, då får hon fanimej skylla sig själv..

den som ger sig in i leken får leken tåla..
cry me a river!
--> thcrew

2006-12-15 02:11
joda

jo, det tror jag nog att hon visste?
seriöst, lägg ner... livet är fan ingen lek, sometimes its a fucking nightmare. blir ej förvånad att världen ser ut så som den gör när var och varannan människa verkar lida av empati-störningar!

2006-12-15 02:15
La_latina, jag känner och har träffat sprutnarkomaner som har delat nål med hiv smittade.. fixen väger tyngre än risken att få hiv..

cry me a river!
--> thcrew

2006-12-15 02:24

tamam.
orkar faktiskt ej mer... jag har fel såklart.. jaja

2006-12-15 02:31
hiphop-kung
nu förvränger du väl historien lite?
men har sagt att han "bazzade sönder" henne ?
Han ville bara ha lite sweet sweet löövmakin' o så försöker hon ge honom hiv som tack .. fyfan

2006-12-15 02:39
Bara för att hon har HIV och bara för att hon hade sex med en kille som var 8 år äldre så är hon genast en tjej som "knullar runt". Smart där.
"Not fuck myself in the head with stupid men"

2006-12-15 04:04
hiphop-kung
synd att jag är för "keff" för dig då..
jag säger bara, hon visste att hon hade hiv. hon hade sex med en man helt oskyddat. med andra ord, hon ville få honom att få hiv och eventuellt dö. då är det väl bara rättvist att vi avrättar henne som straff ? hon verkar ju inte ha mycket till liv i vilket fall

2006-12-15 04:25
MickMästarn P18

Hon ville ju antagligen inte låta honom veta att hon hade hiv? fett pinsam grej, hon pallar bara inte berätta det för honom?
ask Beavis, I get nothing Butt-head

2006-12-15 04:27
haha skruvad tråd.
Yeah!

2006-12-15 05:46
e väll inte så synd om henne de enda de egentligen betydewr e att ho inte kan få barn så länge de bara e hiv så finns d juh bromms mediciner. iof skulle jag nog inte ha ett förhållande med en brud som jag visste hade hiv men om hon var fine å dubbla kodisar så...
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "

2006-12-15 10:03
Det är nog ingen höjdare att ha HIV även om man går på bromsmedeciner (som har en del ohärliga bieffekter) så får man ändå vissa otrevliga upplevelser av sjukdomen sen så förhindrar ju inga bromsmedeciner till hundra procent.

Min blogg: http://emilmolin.wordpress.com

2006-12-15 10:59
hiphop-kung¨
Knulla, jo jag vet! Det är nasty!

Poolmahn
Jag gillar inte ens kanelbullar, men tack för att du bryr dej!
Jag har redan försökt lägga ner detta, för vi kommer inte komma någonstans ändå. Så drop it.
Alla tycker olika, så är det bara. Det är bara att finna sig i det, så kommer det alltid vara!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2006-12-15 11:14
synd att hon inte smittade honom. vad är det för 23-åringar som går o knullar med berusade 15-åringar?
We call them winerbrods.

2006-12-15 12:06
skunkafied F24

Ja hemska människa, han lurade säkert in henne i sin van med tonade rutor i hopp om att hon skulle få en godispåse. Men i själva verket blev flickans kväll till en mardröm då han tvingade henne att dricka sprit och slicka på hans klubba.

Seriöst.

Hon har nog knullat runt ganska ordentligt, hon är knappast något oskyldigt litet barn som bara blev lurad. Och som dagens ungdom är så förvånar det inte mig om hon är mer sexuellt erfaren än vad han är så vad spelar det då för roll om han är äldre.

2006-12-15 12:06

vad många dumma idiotiska uttalanden om aidssmitta.

som om det bara är något som kan ske långt från Sverige. Hennes mamma kanske hade aids eller hiv? varför måste hon ha fått de genom sex?
Femme fatale

2006-12-15 12:10
haffad.  hiv är viruset. man måste inte ha aids bara för att man bär på hiv-viruset. om drt bryter ut kan det utvecklas till sjukdomen aids. och det är aids som är det du tänker på som nästan 100% smittorisk

hiv smittar ju det med men man kan bli skonad. av mammor som har hiv (inte aids) klarar sig 30% av barnen
Femme fatale

2006-12-15 12:20
Asså ok han kanske inte förtjänar HIV för det han gjorde men första tanken är ju fan inte "åh va synd det är om honom". Jävla orre
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor

2006-12-15 12:52
Amar F19

om du skulle läst tråden så fick hon hiv genom missbruk.
sticka-sprutan-i-armen-metoden.

2006-12-15 13:07
Demento

Nej det förstår jag med, men jag skrev liksom 3 gånger hur hon fick hiv men ni fortsatte ändå spekulera i ämnet.

2006-12-15 15:51
holocaust - för att som äldre ska man veta bättre än att sätta på en knullglad och berusad 15-åring. det kvittar vem som "förförde" vem.
We call them winerbrods.

2006-12-15 16:33
varför ska man veta bättre ? ett lätt knull är alltid ett knull, helt värt
vad är du för moralhora egentligen

2006-12-15 16:35
Mickmästarn vadå hederlig man? raggar upp en 15åring när man e 23? äckligt föfan
Om du lever ditt liv efter vad andra tycker så lever du inte ditt liv.

2006-12-15 16:36
Hmm så mycket snack om pedofili i denna tråd. En pedofil tänder knappast på 15 åringar. Inte ens på 13 åringar. För dom flesta 13-15 åringar är fysiskt könsmogna och pedofiler tänder på ickekönsmogna.

Hebefili kanhända. Men icke pedofil eller ens åt det hållet.

2006-12-15 16:39
Väl rutet, broder!

2006-12-15 17:11
bobdalob - vem har sagt att han raggade upp henne ?? hur vet du att det inte var hon som raggade upp honom, det är väl mer troligt iom att hon var en galen packad kåt narkoman

2006-12-15 17:34
Sirboss. stod ingert om det i artikeln, så vart är dina källor?
Femme fatale

2006-12-15 19:16
rätt åt snubben!!
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?

2006-12-15 19:39
Typsikt Linköping

2006-12-15 19:50
Haha, vad är det här för ngt,
moraltanternas lilla skvallerhörna?
Är det ingen som på fyllan och villan
lyckats med bedriften att ha sex utan
att komma ihåg gummit?
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.

2006-12-15 20:00
Har inte läst alla hatinlägg här, men fattar att rätt många snear på tjejen. Tycker jävligt synd om henne, även om hon visste om det. Hon har självklart gjort fel och det kunde gått väldigt illa, men hon har säkert haft en jävlig uppväxt bla bla, och har dessutom fått HIV. Satan, 15 bast!?

Sen om man är 23 och är med en som är 15 är inte så jäkla konstigt alla gånger. Kanske om man vet om det innan, men 15åringar kan lätt se ut som 18-20åringar. Men pedofil är väl lite att ta i.

2006-12-16 00:23
:) yeah tråden e tbx jag fick 4 meddelanden om att tråden har flyttats och tagit tbx av 2 olika admins :) men den e kvar de som räknas.

2006-12-16 01:02
döda peddot istället

2006-12-16 01:13
haha han är ju peddo men iofs gör ju inte han någon lagbrott utan bara ett äckligt och mer etisk och moraliskt fel. De är hon som e sjuk i huvet och gör lagbrott och kan inte hålla sina ben stängda och ihopfällda och killen borde akta sin lilla köttflöjt till nästa gång.

2006-12-17 20:31
sluta med peddosnacket för fan 15-åringar är inga jävla barn
15-åringar är ganska välutvecklade och kan med hjälp av kläder o smink osv lätt se ut som 18+ . sen knullar dom flesta runt som fan också . det är bara gott åt henne att hon åkte på hiv
det är killen här som är utsatt

2006-12-17 20:41
Stryplekar summerade det ganska bra. I övrigt så ser jag inte riktigt någon "det är rätt åt person X" i det hela. Däremot är det tragiskt att folk sitter och virkar sig i armarna utan att koka nålar/pumpar och vidta andra försiktighetsåtgärder.

Oavsett om man anser att "det är rätt åt killen" så är det liktförbannat den lilla snärtan som bröt mot rådande smittskyddslagar. "Rätt åt" ska inte existera i rättsalar (däremot så gör det olyckligtvis det än så länge).

2006-12-17 20:44
mickmästarn........ så för att hon sminkar sig och för att du säger att 15åringar inte är barn så är de inte äckligt att en 23åring håller på med en 15åring ?

det är killen som är utsatt... men det tar inte bort att han är äcklig.

2006-12-17 21:02
det är INTE äckligt ..nej. ser inget äckligt i det hela

2006-12-17 21:06
ok det kanske är fullt normalt i din umgängeskrets lr så ser du framemot när du blir i 25-årsåldern och kan knulla lätta 15åringar. äckligt.....

2006-12-17 21:09
Incest helvete.. sätt båda på death row, allvarligt.
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!

2006-12-17 21:11
vafan gör 23åringar på fest med 15åringar till o börja med.

2006-12-17 21:12
Först pedofili och nu incest, skönt att man kallar saker för dess rätta namn .)

sewsis

Det handlar väl mer om att det är relativt vanligt att 15-17åriga kjoltyg håller på och härjar med 20plus-killar och att det inte rör sig om någon specifik umgängeskrets.

2006-12-17 21:14
amfetaminpsykos. det märker man väl bara i tråden på folks reaktion att det alls inte ses som vanligt att 23åringar är på 15åringar så troligast är att det rör sig om specifika umgängeskretsar.

2006-12-17 21:19
va fan 20 + åringar är ju alltid på små tjejer alla fall dom som e lite efter i utveckligen och är lite enstörningar o shit

2006-12-17 21:22
de som e lite efter i utvecklingen och är lite enstörningar o shit kanske. det gör dom inte mindre äckliga när de e på småtjejrna, att de har en ursäkt i att de är efter i utvecklingen osv, snarare tvärtom.

2006-12-17 21:49
20+ åringar är inte alltid på småtjejer. nej, snarare tvärtom
det är väl ingen hemlighet att tjejer i den åldern tycker det är fräckt med äldre killar?? det är ju för fan dom som är på