daviden - ja det är klart att man ska vara medveten om allt vad som händer, men behöver man egentligen tänka för mycket på det? Fast nu är det bara som jag spekulerar och tror... för jag äro fortfarande oskuld. Men grejen är att jag inte tänker vara livrädd första gången... det kommer när det är dags. Amar - det har jag förstått... men nånting känner man väl? Som när en kattunge hoppar på en och håller tag i en med sina relativt svaga klor... och gnager på en med sin svaga käke.
http://www.finest.se/drzamani Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!
Daviden - det var ett bra förslag där, men jag tror verkligen mitt funkar också. att han bara har kuken emot alltså, och att hon får vänja sig vid tanken och att han samdigt kanske kysser brösten eller tar på henne, och får henne att glömma fixeringen ett tag, och när hon slappnat av förs han kropps automatiskt nätmare in, men att det är hon som släpper in, inte han som trycker.
Femme fatale
Förortspiraten. haha jadu, jagh kan inte prata för hur andra känner, men jag har hört från flera att de inte fick ett dugg ont. Personligen, som jag sagt tidigigare svartnade det för ögonen av smärta, kändes som om jag brändes. då fick vi avbryta. gång 2, gick det mycket bättre, tack vare tipset där uppe jag gav lovejones
Femme fatale
Förortspiraten Att vara rädd är inget man bestämmer själv, inte jag iaf.Amar Det du skrev funkar också, inga fler kommentarer. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
daviden och Amar Tack för förslagen..det där var konkreta tips som man nog kan försöka med...
lovejones . har de gått bra vid pull? det är ungefär samma princip. fast det känns naturligtvis annorlunda. men jag menar med "insläppningsprincipen"
Femme fatale
Knoccout Du driver med mej! haha.FuelDOg Vad vill du veta? ; )Förortspiraten Nej! Det gör det inte alls. Såg du inte vad jag hade skrivit?Men men, ska verkligen försöka ta mig i kragen - är väl inte världens grej om man får uppleva lite smärta, folk har väl vart med om värre liksom. Och vem vet, kanske har tur och ändå är mer åt emelies håll och inte känner nån större smärta alls :) Förhoppningsvis så är du det! : ) Du har absolut inget att oroa dej för, det lovar jag dej! Ta det bara lugnt och försiktigt. Prata under tiden ni försöker, så kanske du kan känna dej mer avslappnad. Jag personligen tycker det är fett nice att prata under tiden. Pröva att ha längre förspel, låt han slicka dej och sånt, så ska du se att allt löser sig! : ) Hoppas det funkar fint!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
lovejones Hoppas att det kommer bli bra. Jag tror att hemligheten ligger i att du ska få bestämma, att du ska känna att du har total kontroll och inte gör något som du inte vill. Även om du vill i huvudet så kan ju din kropp säga nej, men vet både ditt huvud och din kropp att det kan sluta på sekunden, då vågar du kanske mer. Sen igen, det gör kanske inte ont ö h t när din kropp väl valt att gå hela vägen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nope det har jag inte, gillar inte när han kör upp fingrarna alls - väldigt obehagligt! så tror jag hoppar över till kuken på en gång med "insläppningsprincipen" :)
det här är så gulligt :) Lycka till Lovejones. det kanske ligger något i davidens försök till att du ska vara den styrande. du kan ju även hålla i hans och på så sätt känna ökad kontroll i hur mycket som får hända .. och då kan du automatiskt stopa om de nu skulle knasa sig. mer sex åt folket :O)
Femme fatale
hihi tack emelie! ja det hoppas jag med! hoho =)
lovejons. väntaänta, tycker du pull är obehagligt så kanske du ska chilla lite. hehe nej men du kanske bara inte gillar pull, men han kanske, precis som min "pullpartner" när det begav sig inte var försiktig. det gick inte att pulla ens, eftersom han tryckte på och min kropp spände sig i en båge, som ett enda NEJ. eller så är han försiktig men du allmänt inte gillar pull. deär vä len anan grej. vad är felet exakt?
Femme fatale
daviden - så länge jag är rädd kommer det bara att bli pannkaka av det hela. Vad är man egentligen rädd för? Att göra misstag? Jag erkänner väl att jag har en viss nervositet för hur det kommer bli, men så tänker jag också bara låta det komma spontant.
Amar - helt enkelt... alla är olika känsliga vid mödomshinnan.
http://www.finest.se/drzamani Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!
Amar Jag är inte heller så förtjust i pulla alltid. Ibland är det nice, ibland inte! Det är väl inte så konstigt? : s Sen behöver han ju inte pulla, han kan ju smeka! Mycket skönare tycker jag!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
*..emelie..* - nix.. jag har inte hunnit läsa det. Syftar du på känslan när mödomshinnan spricker?
emelie. I feel you. nej det är klart det inte är kosntigt! jag undrade bara om det var något som kanske går "fel" till eller att hon helt enkelt inte uppskattar det bara.
Femme fatale
Ett sätt att komma över rädlan är att låta hans kön ligga mot din. Låta den trycka lite medan ni ligger och pussas. Se hur det känns att ha den i närheten. Bli mer bekväm med att ha den i närheten av ditt kön. Låt honom trycka liite försiktigt, inte hela vägen in men bara lite försiktigt, och se hur det känns. Ta ett steg i taget. När ni gör detta behöver inte målet vara sex, utan ni ska bara bli mer bekväma, speciellt du.
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
alltså finns det ens en mödomshinna ? jag tror inte det, jag tror bara att man är så "sluten" att det verkar vara "täppt" man får ju mens den vägen, så det lär inte vara en hinna som täpper
Femme fatale
pajson , det var exakt det jag menade med insläppningsprincipen ahaha.
Femme fatale
nej det finns ingen hinna, det är en myt/missuppfattning.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Amar Haha! Jag som läste igenom allt noga för att inte upprepa ngt som redan skrivits!
som folk har sagt, kör på långsamt å när du e redo, mycket slick å petting å sen när ni kommer till kritan så styr du, kör att du rider honom eller nått så har du full kontroll. glöm inte mycket saliv ;) hehehe ibland gör de ont ibland inte, även killar kan få ont, skulle köra min grej å när jag kommer till å köra in den gör de så ont attt jag trodde hon skulle knipsa av min soldat :S men de löste sig genom å köra på bara :) mera sex åt tekone
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Misery_Chick . eller hur, har för mig att det är en myt. just därför reagerade jag när det nyligen stod i tidningarna om ettt "heders"mord i Jordanien. där hade pappan misstänk samlag och dödat dottern, men vid obduktionen visade det sig att hon var oskuld. ursäkta men hur kan man kolla sånt?
Femme fatale
nazkar. har du erfarenhet av att ha kuk i dig eller vad referar du till?
Femme fatale
nazkar. har du erfarenhet av att ha kuk i dig eller vad referar du till? HAHA!
hahhaa,
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
annars, så har jag ganska liten snopp, så jag kan komma och röra upp lite innan han kommer :)
Det gör inte ont om man är avslappnad och om det gör ont så använd glidmedel annars vettefan
jag blir också lite nyfiken på att höra
nazkar förklara det där lite mer ingående.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Cheeroy verkar inte bättre :P
att ha sex första gången gör, i regel, inte ont. men om man spänner sig så lär det väl kännas lite obehagligare än det egentligen borde göra. det verkar mer som att du inte är redo för att ha sex. och då ska du låta bli.
We call them winerbrods.
Få dig cp kåt innan så kommer det gå bra och inte göra så ont.
Wtf ? Menar du att han har skit stor kuk eller ? Så jävla ont kan de inte göra... Se bara till att ha ett långt förspel.. Såå du bliir riikigt uppvärmd... Sedan så kan din kille duvet, när han gör de med fingrarna, då gör man oftas "Kom hit " som träffar G-punkten.. Men om han gör trvättom, dvs neråt så blir underlivet mycket mycket fuktigare.. De bidrar till att det blir lättare att köra in den... Sen så äre ju bara att ta de lungt.. Glidmedel är bra.. Lycka till :) Peace // Dr COX :)
Highfive anyone, anyone?
nazkar lär ju referera till sitt logiska tänkande i och med att det säger sig självt att det säkerligen finns saker som svider mer.
Ja jag kan kapa av mig mina fingrar, det gör säket mer ont, eller hälla en kanna kokande vatten men man är inte klen bara för att det kä'nns som om man bokstavligt går sönder inuti. och du som man kanske inte kan referera till smärta i ett kvinnligt udnerliv? precis som jag inte kan referera hur det känns som jag kliver över dina pungkulor?
Femme fatale
det är ju sjukt ologiskt att säga att bågot inte gör ont bara för att det finns saker som gör MER ont,.
Femme fatale
Fast nu var det ju inte det han sa, han sa aldrig att det inte gjorde ont? han tog för givet att det fanns saker som var värre :)
Att säga att saker är värre känns inte speciellt relevant här, för det minskar inte den smärta som kan uppstå i underlivet när man har sex för första gången. Varför då ta upp att det finns saker som gör mer ont?
Nej det finns inget relevant i det, jag tolkade enbart hans mening, inte hans avsikt.
Keffo, han sa att saker är värre, och han sq också att man var KLEN om man inte tålde det. that's the issue
Femme fatale
nazkar vad fan är du ute efter? ingen bryr sig om du suttit i fängelse. du säger det i varenda jävla tråd, VAAAAD?
Rädda en ko, ät en vegetarian!
När jag förlorade oskulden gjorde det ont som fan, men det är en smärta du klarar av, du dör inte av den. Läs igenom tipsen du fått i tråden, se till att du är riktigt våt och försök sedan försiktigt. Det kan ta ett tag innan den är inne helt så att säga, försök att andas och tänka bort smärtan om det känns jättejobbigt. Sen skulle jag vilja slå ett slag för att du försöker lära känna din kropp själv, det framgick inte av topicen om du är helt sexuellt oerfaren eller endast oskuld?
_babyphat. jag tror jag hade svimmat om jag fortsatt. det var skönt att pierca sig ,@ nazkar
Femme fatale
Ponty0ne...... han vill att alla ska veta att han blev butt fucked
vad ni kan allihopa. :) tycker det låter som att många har gett vettiga råd. så hoppas det går bra till slut, lovejones. angående mödomshinnan så finns den väl visst!? men det är inte en hinna som sitter som ett "lock", utan runt om livmodershalsen. ibland går den sönder när man har sex, men oftast inte. det är därför vissa blöder första gången. tror jag fått informationen från nån barnmorska eller sex- och samlevnadsmänniska. sen undrar jag över det här att man är trängre första gången? är det sanning? jag tycker att det låter som en myt att man skulle bli "slappare" ju mer man knullar. med åldern, kanske, men inte genom antalet samlag.
"Never underestimate the power of dumb people in large groups"
Jag tyckte faktiskt inte att första gången gjorde så ont. Du har nog bara fått för dig att de ska göra JÄTTE ont...
Music is my boyfriend!
haha känner nästan igen mig i det där, jag hade en sån orksuldsnoja inför sex första gången. men ta det bara lugnt, ha långt förspel så du lär dig slappna av och känna dig säker för dig själv. använd glidmedel och låt han smeka dig först så du liksom "kommer igång", och så tar ni det jätte lugnt bara, be han vara försiktig och ta lite i taget om det gör ont. ju mer uppetsad du är, desto bättre ska det gå, så se till att du är säker för vad du vill. och säg till direkt om det inte känns bra, så du inte ångrar dig och inte "vågar säga till" , då du kanske spänner dig mer och det gör mer ont. det ska nog gå bra ska du se hehe, lycka till, om man kan säga så.Helhet F22 sen undrar jag över det här att man är trängre första gången? jag tror klart att man är det, varför sulle det annars göra mer ont första gången än efter 100 ggr?
jag levde för kicken , precis som du
Hannich F0 jo, det har du ju rätt i i och för sig. men det är väl i såna fall mödomshinnan som inte är uttänjd?! jag tror nog att det kan ha att göra med att man blir mer och mer avslappnad och bekväm ju mer sex man har, och att man kanske lär sig slappna av på ett annat sätt.. eller inte vet jag. men att man (permanent) skulle tänja ut vaginan låter lite wack. okej när man föder barn, men där är ju dimensionerna lite annorlunda.
"Never underestimate the power of dumb people in large groups"
när jag förlorade oskulden va jag också rädd..inte för smärtan men för att tjejen va massa år äldre och ex antal kilo större. När det va avklarat kände jag vad Göran kropp måste känt när han besteg mount everst. Yr, utmattad, spyfärdig och stolt
Amar... Håller du aldrig käft eller ?