I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Rädd för att ha sex :(

Övrigt - Blandat

2006-12-16 22:05
"man kollar runt sin rygg hela tiden och man är rädd för att bli våldtagen 24/7 aiiight"

"hatar rasister och våldtäktsmän, har själv vart med om båda så jag vet vad jag pratar om"

nazkar har antagligen blivit ass raped in prison därför ha gråter om det i varje tråd :)
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe

2006-12-16 22:51
lovejones: uppdatera om eventuella framsteg senare ;)

AIK

2006-12-16 22:54
Alkohol baby!  :P  löser de där smärtproblemen och ger dig lite övermod på kuppen..  men överdriv inte.. lite vin sen ere bara å åk
mama said knock you out

2006-12-16 23:17
myassisonfire

så klart det inte stämmer
"Not fuck myself in the head with stupid men"

2006-12-16 23:19
jag har aldrig hört att det inte gör ont. hade en kompis som började grina av smärtan
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign

2006-12-16 23:22
jag har en kompis*
my bad, hon lever fortfarande
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign

2006-12-16 23:32
"vad vet du om det egentligen? äger du en vulva själv?"

Återigen en sån där "jag har en fitta, det har inte du"-kommentar, tänk efter lite...hur tror du han vet det?

2006-12-16 23:32
Men oj oj oj, jag förstår mig verkligen inte på Whoa. Många av er har lämnat jättebra tips och jag tänker inte lämna samma tips igen, men ni andra som diskuterar hit och dit om det gör ont eller inte. Förstår ni helt enkelt inte att det är olika från person till person?!

Menar ni vars första samlag INTE gjorde ont att ni tror att det inte gör ont för någon? Att alla känner det ni kände? menar ni som o andra sidan tyckte att det FAKTISKT gjorde ont att det gör ont på alla? Är ni så fruktansvärt trångsynta?

Jag förstår inte ens hur det kan bli en diskussion av det hela, är okunskapen så stor på detta forum?
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja

2006-12-16 23:33
Jag tyckte inte det gjorde ont alls, så det är inte alls säkert.

Alla såna där saker är väldigt individuella, kanske det som skrämmer henne lite, att man inte riktigt vet vad som väntar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-17 01:43
kör på så fort som möjligt.

you go girl!
 i get more pussy then panty!

2006-12-17 01:44
SunTzu P21
om du skulle vara helt redo på att göra en tatuering så kommer det inte att göra ont? säkert du.

gör det ont så gör det ont.

men hey, du vet väl bäst.
 i get more pussy then panty!

2006-12-17 01:51
så det är alltså helt givet att det alltid måste göra ont för en tjej första gången?

ok
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-17 01:59
du kan ju alltid dricka lite innan !

2006-12-17 03:46
det är när man läser sånt här man verkligen ångrar att man inte höll på sin oskuld lite högre upp i åldern...

jag har förståelse för att du oroar dig inför smärtan och allt runtomkring vad det gäller sex. det verkar som om du trots allt har fått en del goda tips här ovan i tråden. jag tror det kommer gå bra för dig.

du kommer förmodligen få ett bra mkt finare och bättre minne av oskulden än vad många andra av oss har som gav bort den alltför tidigt.

lycka till

2006-12-17 06:05
lycka till säger jag bara, svår grej detta, testa er fram helt enkelt, du har fått en del bra tips högre upp i tråden
ask Beavis, I get nothing Butt-head

2006-12-17 08:45
Word  Obzervah P23 !

2006-12-17 10:41
myassisonfire

Men är det inte ganska självklart att det inte gör ont för ALLA tjejer? Man behöver inte äga en vulva för att fatta det, är ju bara att läsa i tråden så hittar du några exempel.

2006-12-17 12:47
Martinnn nej tydligen inte
Femme fatale

2006-12-17 13:07
Tack för alla bra tips alla!
Känns faktiskt bättre nu, fastän en del också sagt att det gör ont som fan så är det, som många sagt, också väldigt individuellt. Verkar vara ungefär 50/50 vad det gäller vilka som det gjorde ont för, så det kan ju vara vilket som för mig då.

Hehe, har faktiskt prövat med att dricka mig full, som några föreslog, men tror att jag halsa i mig lite för fort för det hela slutade bara med att jag spydde i hans lampskärm, så det funkade inget bra :)

Sen till alla som säger att det beror på att jag inte skulle vara redo: även om jag väntar ett år, två år fem år till så tror jag att jag kommer känna likadant, är som nån sa om att göra en tatuering - även om man är redo så är man nog ganska förberedd på någon form av smärta. Är i allmänhet rätt mesig när det gäller smärta och ont, så det här fallet är nog inget undantag för mig.

Blev lite sugen på att försöka igen nu efter alla förslag faktiskt. Kan inte sägaa att jag inte kommer fega ur, men har iaf samlat ihop mig lite mod nu!

Sammanfattningsvis kan man nog säga att det är babysteps som gäller, och att man ska vara så upphetsad som möjligt innan

2006-12-17 13:09
you go girl!

2006-12-17 13:12
håller med Keffoo där. klart man kan veta att det inte gör ont för alla första gången. förmodligen så pratar man väl med varandra. jag vet med mig att åtminstone jag hade en dialog med min dåvarande pojkvän där det framgick att "nej, det gjorde inte ont".
"Never underestimate the power of dumb people in large groups"
Breakare

2006-12-18 13:19
få det överstökat, du kommer ändå ha sex nångång in DA future, va fan tänker du va oskuld för resten av livet lr, ge han en rejält skjut nu :D:D:D:D
HERB, bust a cap in yo ass

2006-12-18 13:27
vatos_4_life P21

det där var nog de sämsta argumenten hittils.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2006-12-18 13:29
 vatos_4_life P21
du borde inte få ge råd överhuvudtaget "in DA future"
syumoan akoinwe!

2006-12-18 13:56
Jag vill inte komma och förstöra den fina stämningen ni har här med OT snack, men, jag kan värkligen se detta framför mig, 15 pers runt ett stort bord, alla sitter och kollar på en person ( trådskaparen ) och ger henne tips, hon sitter där helt röd i ansiktet och alla andra kastar tippsen på henne, någon kanske ritar upp det på tavlan, haha :D

Lycka till, hoppas det löser sig
 http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU

2006-12-18 14:03
En tanke bara...
Om man förlorar oskulden när man är väldigt ung borde det vara större risk att det gör ont om man inte är färdigutvecklad och kroppen inte är redo för sex än. Om man är äldre och kroppen är färdigutvecklad så borde risken för att det ska göra ont vara mycket mindre. Sedan finns det tjejer som är torrare än andra (oavsett om de är upphetsade eller inte) vilket kan leda till att att det gör ont vid sex.
"Not fuck myself in the head with stupid men"
Producent

2006-12-18 15:13
Se till att han slickar dig ordentligt innan, så att du är våt.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2006-12-18 15:18
haha jag skrattar ihjäl mig av alla tips, även om de stämmer.
syumoan akoinwe!

2006-12-18 20:51
Auro

Så borta är jag faktiskt inte, om folk lägger ner tid på att ge tips är det klart man e trevlig och visar att man tar sig till dem :P

2006-12-18 20:57
berätta hur det gick sen ;D

2006-12-18 21:30
det hära värkar vara en riktig tjeje tråd där bara tjejer skriver eller typ bögar som har liknande problem

2006-12-18 21:32
Mr d, vilken givande analys.

för övrigt är det bäst om du talar om för din snubbe hur du känner, så ni kan lösa det tillsammans. =) stressa inte, tänk ut grejer som gör dig upphetsad och sen är det bara att försöka.

THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se

2006-12-19 01:25
Och jag väntar med spänning hur det har gått för stackars lovejones! :D
Jävla förbandade förband

2006-12-19 08:42
typ sup ner dig totalt först
Armarna är för rookies. Riktiga män skär sig i ansiktet. / Th1ef

2006-12-19 08:58
Stackars tjej... Tråkigt att det ska behöva vara så, hoppas det löser sig,

//Peace

2006-12-19 09:10
Fan nu måste jag sjukskriva mig och åka hem och gänga.

Du stressar ju bara upp dig själv, no guts no glory.
Rock out with your cock out!