Vad har ni users för olika etniciteter på whoa?
Yes, vad finns det för spännande blandningar på whoa community? Vet inte om tråden fyller ngt direkt syfte, var bara en snabb tanke jag fick i ren nyfikenhet så tillfredsställ den nyfikenheten asap! Jag, pappa spanjor, mamma svenska.//Pz
mamma och pappa är svenska.
you know i spell girl with a B
Ren och skär skåning i blodet.
Korea, Polen, Sverige och USA representeras av mig... Någon som slår det?
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost
mamma, finsk. pappa, grek.
What I said, yo!
mamma o pappa från Estland .. woho =D
Svensk så långt tillbaka det går att hitta information, enligt både morfar och farfar som kollat upp det där förr i tiden...
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Vore intressant om vi hittade ngt riktigt exotiskt efter hand, typ nån från Polynesien, Nepal eller Brunei typ, hehe..
JaeLee Korean B-Boys rock? :)
GAIA All day every day even on a sunday...
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost
min pappa är från dalarna och mamma är från gästrikland. exotiskt!
Haha, jag är samma ras som GAIA.
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
Haha, sa du ras ? Som en hund typ.. ^^
pappa från ungern mamma från sverige
L'âge d'or était l'âge où l'or ne régnait pas
Producent
2007-01-29 15:25
pappa svensk, mamma finsk. (även från spanien & frankrike lite längre tillbaks i släkten)
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
jag e vänersborgsk/närkisk/stockholmare, fast har alltid bott att i stockholm, men mina päron är från vänersborg och kumla.
Rädda en ko, ät en vegetarian!
mamma & pappa från sverige sen har jag lite släkt i USA, men mest i sverige.
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!
Pappa - svensk Mamma - svensk om man vill dra sig längre tillbaka i tiden så är min farsas släkt från ryssland och min mammas från nederländerna
Pappa - Islänning Mamma - Islänning
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
pappa från kina, mamma bosnien
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Pappa - född i Kanada, flyttade dock i tidig ålder till Finland Mamma - finlandssvensk
Still in the bridge
pappa engelsk mamma svensk Fy fan jag som önskar jag var arisk :(
Intressanta blandningar ibland, typ Kina och Bosnien t.ex. som nån nämnde, det är en intressant mix, :)
Svensk så långt bak jag har orkat kolla. Tradigt som fan.
My heart lives in my vagina.
Mamma från Gotland. Pappa från Östergötland.
tack gaia, många gillar combon, speciellt tjejerna :)
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Svensk, turk, jugoslav, same.
and-one Hehe, kan tänka mig det, allt som är en extra fascinerande mix är ju mer exotiskt och kanske därför mer intressant/spännande på klubben, :) Träffade en snubbe en gng som var en blandning av korean, kenyan, tysk och ngt mer, rätt fascinerande blandning.
and-one Har du bild eller? Vore kul att se hur den mixen ser ut, :)
haha nej bilder behåller jag till tjejerna
Jag är 1/36 holländare har jag räknat ut. Och en fjärdedel skåning, en fjärdedel 08 och resten värmlänning
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tanzania e morsan ifrån, svergie e fars min ifrån
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
mamma : 50/50 svensk/finsk pappa : irländare
fullfjädrad när jag kickat en gås..
kurd roligt.
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
mamma: Amerikan. Pappa: svensk
Hey
7 generationer söderkis vad jag vet och sen lite finskt från farmors hål och lite jude från mormor.
Sverige Norge Thailand Kina Jag håller mig till grannländerna. Min farfar var värmlänning, heja Torsby :P
Liqorice = Lakris minus u & t
Svensk, finsk, tysk, tattare, same
All makt åt Tengil, vår befriare<br>
pappa svensk mamma chilensk
Pappa Lidingöit Mamma Kalmarit
Walking the street of dreams
sweddish ya knowe
mamma svensk pappa svensk jag bosnie.
Ingen aning.. Känner bara till Sverige från min morsas sida och Sverige/Finland från farsans.. men har inte kollat längre än morfar/mormor.. gissar på att båda har utomnordiska släktingar dock..
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
mamma fr sthlm pappa fr östersund så jävla exotiskt
"Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original"
finne/irani... Och vad innebär det? Definitivt helariskt påbrå... om vi snackar raser, fast är inte det jävligt töntigt?
http://www.finest.se/drzamani Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!
Jag är ett provrörsbarn med förstärkta gener.
njut