Engelsk och suedibanani.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mamma: Brasilien, Italien/Frankrike Pappa: Brasilien/Cabo Verde Pretinha = Brasilien,Italien,Frankrike,Cabo Verde samba baby!
um dois...
Mamushka är från DK, daddalajne från Sverige.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det vart ju definitivt ett lyckat recept det där ja..
Libanon fast bott mer än hälften av mitt liv i göteborg!
www.gbg031.se
På morsans sida är det svenskt långt åt helvete bakåt, tillräckligt långt för att det inte ska gå att kolla upp längre. På farsans sida är har släkten bott i Sverige sen 1500-talet, den uppstod med en målare som flyttade hit från England. Så, ja det vore väl lite löjligt att säga annat än att jag är svensk.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
tre fjärdedelars svensk och den sista fjärdedelen svensk också. men jag tror förfäderna på morsans sida var tyskar, på 1600-talet...
far dansk mor svensk! även en kusin i vårby gård
Det va bättre förr, svenskunderjord!
Frankrike Sverige och Azerbadjan
mamma svensk, pappa finsk på mammas sida långt bak i tiden, valoner från Belgien
Wisdom is wonder
Born in Bosnia & Herzegovina (H)
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
mamma serb, pappa serb
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign
anal_ P2 hur kan du ha fötts både i Bosnien och i Herzegovina?
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
pappa svensk, mami mexicana by the way..
Tahoma: det är ett land einstein.
Född i Montenegro, liksom mina föräldrar.
Why the fuck can't emcees emcee no more?
anal_ P2 hahah jag var ironisk.. om du nu tror mig.
svensk och italienare
lurade tre och försvann
tahoma: haha återstår att se vetttööööö du är inte den enda som ställt den frågan så :P
Toastare
2007-01-29 18:51
Mamma svensk från östgötaslätten (Västra Stenby) Pappa finsk adopterad till Kalmar (så han är finsk kalmarit) å jag e skåning!
Jag skyller allt på Emma!
100% Svensk.. heja tre kronor ;)
Straight up Menace
Svensk-Finsk, Tysk och aningen Italiensk
Leker live eller?
mamma italiensk pappa svensk + spansk
pappa svensk, mamma tysk.
Mamma svensk och pappa svensk. Har danskt påbrå och enligt min mor även finskt. Men jag, jag är svennebanan!
shake it!
jag vill också ha lite sånt där coolt påbrå, (eller va heter det? haha)
Mamma: Svensk, dansk och tysk. Pappa: Ghana. Sen långt bak, även där på mammas sida, finns tydligen ryskt och franskt också.
http://beaujolie.blogspot.com
mamma: finland pappa: finland fan vad jag skulle vilja vara typ: 1/4 Kines 1/4 Thailänning 1/4 Brasilianare 1/4 afrikan hade varit jävligt nice ;)
Haters gon' hate...
Pappa fisk, mamma svensk you make the math
Rocka kamelen en gång
mamma o pappa från sverige båda två
mamma svensk pappa engelsk
Det skulle vara coolt att vara 1/4 Asiat 1/4 Afrikan 1/4 Europé 1/4 Sydamerikan !!!!!!!!1
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
jag har kollat upp mitt lite mer, har tydligen blod från usa, sverige, österrike, irland och tyskland. yeah
Hey
mamma, norrlänning med påbrå av valloner från belgien waay back. pappa, politisk flykting från random by i sydafrika.
Mor = Australien. Far = Sverige.
Kul med så mkt olika sorters blandningar och bakgrunder, fuck alla inskränkta personer som säger att det multikulturella samhället inte kommer med ngt gott, :)
Haha ganska ballt btw: de träffades på en klubb i Spanien. Tur det - annars hade det inte funnits någon mig! =D
Pappa: Chile Mamma: Sverige
Jag, pappa spanjor, mamma svenska Jag är samma "ras" som någon sa precis som GAIA, respekt! Hörru GAIA, tror du det har nått med blandningen som gör att vi får så mycket gussar?
soundcloud.com/brormusk/sets
brainstorm samma som brainstorm. pappa är från södra london och mamma från hofors.
UK
Strictly finlandssvensk.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Mamma: Brasilien, Italien/Frankrike Pappa: Brasilien/Cabo Verde = Brasilien,Italien,Frankrike,Cabo Verde jag tycker min blandning är coolast....
um dois...
Schri Haha, om det vore så väl att de flockades som flugor kring skit, ;) Nej men det hänger nog på personlighet i första hand men visst, allt som är lite annorlunda och unikt blir ju ofta mer exotiskt. Det är t.ex. därför blonda blåögda svenskar är hett villebråd i bl.a. Japan, Kina mfl länder. De sticker ju ut rätt friskt om man säger så. Samma sak med asiatiskor, latinas osv här i Sverige.Pretinha Posta bild vettja?
Sen, som ett tillägg till trådens idé, har ni nån extra ovanlig mix, posta gärna bild! Typ, kines + marockan + argentinare på samma gng eller liknande, hehe.. Sen får ju folk posta bilder ändå om de har lust med det. //Pz
morsan e finsk, farsan e 1/4 dysk :)
The sky always had little fluffy clouds..
min familj är tydligen en rolig historia. på fars sida är jag svensk minst til 1500-talet då farsans kusin släktforskade fram att min ättling var dokumenterad att ha suttit i stoken så att säga. min morsa däremot fick veta i vuxen ålder att min morfar Greger(RIP) inte var min riktiga morfar (bastarder är viallihopa, allihopa, allihopa) utan den biologiske var troligtvis åt juggehåll. vilket gör de hela intressant i och med att min halvbror är halvistrier, vilket ju inte är så helt kroatfrämmande. det här gör att hela dagens"rasism-hetsmotfolkgrupp-snyfthansablatteutanattvaenblattesomförsökeravdramatiseraordet" attityd känns jävligt förlegad för mig. newsflash: att exkludera folk till sin egen etnicitet raserar bara broar. Därför snear jag på brikha-attityder som "jag blir alltid behandlad som en invandrare i sverige, i USA är dom mångkulturella och acceptanta". En sån generalisering är precis vad dom själva känner sig utsatta för, och är det smart att bekämpa eld med eld? förlåt att jag pajar en blomstrande tråd och så, men jag tycker jag höll mig intopic med ett behov av samhällskritik då etnicitet är en politisk ignitionknapp bara ordet. jepp, jag är medveten om varje stavfel, men min dator är knas och raderar när jag försöker editera
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know