Vilka är dom snyggaste underklädena på kvinnor?
killar som tjejer, hit me med trosmodet!
helt sjukt
hotpants. hotpants. HOTPANTS SA JAG! jag kom precis på hur löjligt det låter, hotpants...
Jag säger som ovanstående, hotpants! Tycker string blir lite too much och lämnar knappast mycket åt fantasin
Jag har inte råd att förnya min troslåda särskilt ofta, men när det händer så blir det hipsters (oj vad jag känner mig exotisk) eller vanliga trosor med fin passform.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
alla som är slutty typ. Men jag är öppen för förslag sålänge det inte är mamelucker
Rock out with your cock out!
jag googlade hipsters, jag gillar dom också.
Sånadära hotpants fast kortare å "genomskinlig" spets. NICE!!!
-Vakna Johnny, vakna! Du glömde ta dina sömnpiller.
Hipsters är det absolut snyggaste
Military justice is to justice what military music is to music
fan, tanken på hipster fick mig att, trots äckelmåndag, förkylning och olycklig kärlek (eller kanske lite extra just därför), vilja sexa lite. min röst faller alltså på hipsters
Hipsters it is
Still in the bridge
jag använder bara hipsters / hotpants. inget annat duger. string kan ta sig i brasan!
We call them winerbrods.
This is not a celebration of slipping through some crack. This is sloth and devastation and we're the resulting trash.
Management - hankypanky (mmm2) trosorna kostar ju en mindre förmögenhet...
We call them winerbrods.
var vi begränsade till bara trosor förresten, eller snackar vi överdelar här också? isf kan nån förklara för mig va
detta är?
This is not a celebration of slipping through some crack. This is sloth and devastation and we're the resulting trash.
hipsters för fan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ett klistermärke som flickor använder när de väljer att gå utan BH. för alla vet vi vad som händer med kvinnors bröst när det blir lite kyligt.
We call them winerbrods.
hotpants, hipsters, lika snyggt, beror också vilken kropp personen ifråga har, kan ju se lustigt om en som verkligen inte har arslet för hitpants har hotpants osv..
Allt försvann i tvätten!
vad är det för "arsle" man ska ha för att passa i hotpants?
We call them winerbrods.
jaha.. fegt :/ mmm2 kostade 189kr, det är väl inte särskilt farligt? Skulle jag tillochmed kunna GE bort om de visas upp tillräckligt ofta.
two_grand: exakt, vissa arslen passar till olika trosor. enough said!
Allt försvann i tvätten!
Min sambo har litee större röv och funkar inte heller i hotpants, för den behöver inte lämna något åt fantasin, bättre att visa hela. Annars, förutom underdealar så är ju BH jävligt svårt att få snyggt på stora bröst imo.
management - ok. där jag kollat kostade dom 299:- two-grand - hahaha nä, antagligen inte... det finns väl speciella, antagligen lite dyrare, butiker för kvinnor med stora tuttar, där dom gör typ "porrigare" BH-modeller. (eftersom man, av vad jag har hört haha, inte kan hitta snygga stora BH:ar i vanliga affärer.)
We call them winerbrods.
skunkafied F25 Verkar ju oftast vara bh för tjocka kvinnnor när det kommer upp runt DD klassen där men fattar inte riktigt det där, man måste ju inte vara fet för att ha stora bröst?
Inget fel med tjockisar men vill ju inte ha värsta rygg bandet om man är "liten"
beror också vilken kropp personen ifråga har Mystiskt att det tog så lång tid innan någon förstod att det helt och hållet beror på hur tjejen i fråga ser ut :) Givetvis kan man ha personliga preferenser ändå, men nog fan måste utseendet spela in gällande såväl killar som tjejer passar i, varför skulle det inte gälla underkläder?
Look with your own eyes - See with your own mind
two_grand Som skunkafield säger finns det vissa butiker. Oftast är dom väldigt vanliga och tråkiga dock:/ skunkafield Skulle du kunna namnge någon affär? Gärna webbutik.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
two-grand - man behöver ju inte vara fet för dom behåarna, men har man stora bröst så behöver man lite tjockare band, annars gör det visst ont o så.
baboso - ehum... *host* eftersom jag aldrig har haft nåt behov av stora BH:ar, så har jag ingen större koll på sånt.
googlade dock lite. hittade
denna sidan.
We call them winerbrods.
skunkafield Jag antog lite fel då men ja tack för hjälpen:)
Hipsters eller lågt skurna hotpants i spets :) Är inte så mycket för string eller liknande...
Delam tange barat
1. Hipsters 2. Hotpants 3. Tanga (tror jag)
Rätta mej om jag har fel, (Men de är inte ofta de händer)
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
String Let me see that thooooong.
hotpants är sexigt i en ganska stor rumpa me släta fina skinkor =p haha =)
Vad är det för skillnad på hipsters och hotpants egentligen? Tänkte att det kanske är hur högt/lågt de är skurna eller benlängden eller nåt, men efter lite googlande tycker jag det verkar som att det är samma grej...
Moderator
2007-08-27 20:51
Vafan jag skrev ju just ett inlägg och så publiceras det inte. Dålig stil whoa... Är det bara jag som tycker att vanliga jävla bomullstrosor kan vara sjukt nice? Dels känns det lite flickigt och dels är det skönare att ta på än spets tycker jag. Känns som att det borde vara skönare för tjejen också, mindre friktion liksom. Men annars får jag väl säga som alla andra, hotpants och hipsters är alltid trevligt. Dock kan man gärna varva med string emellanåt också. Sen gillar jag en liten aning för stora trosor också, men den anledningen känns ganska självklar. Fast egentligen bryr jag mig inte såååå värst mycket om underkläderna, det är självfallet sexigt med fina trosor men jag är annars en kille som helst tittar med händerna framför ögonen.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Variation förnöjer ^^
snyggast : hipsters a la hanky panky som går in i rumpan lite.sexigast : en grym korsett med matchande stayupsbekvämast : bomullshipsters med rolig färg/tryck
KaptenKrok Sen gillar jag en liten aning för stora trosor också, men den anledningen känns ganska självklar. För att du ska komma i dem, eller vad? Tss..
Hipsters ftw. Skönt att ha på sig och det är snyggt. Hotpants är också fint, gärna lite boxer-aktiga. Enkla och i bomullstyg.
Hej fina trosor De och ett vanligt linne går jag loss på.
<br>
bekvämast : bomullshipsters med rolig färg/tryck Jag förstår hur det blir bekvämare med roligare färg/tryck iaf! :D
Moderator
2007-08-27 23:22
_Rookie tss tss..... Och ja det var jävligt snygga trosor, lite diskretare än spets också.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Jag diggar såna stora farmors trosor som går ner till låren och upp till magen, Dom lämnar allt åt fantasin :D
tjejer som inte har röv, eller har average röv, eller normal looking röv.. snälla sluta använda string, så sjukt fult.. bara extremt snygga bubbel rumpor passar i string,, grrrrrrrr keyra agustina, j.lo m.m!
work some magic
Pres Skiljer sig bland annat på hur dem är skurna framme...Vet inte hur man ska förklara riktigt...Dock så går orden in lite i varandra numera ibland.
Delam tange barat
vanliga bomullstrosor är utan tvekan det snyggaste/sexigaste. jag tycker sällan det är snyggt med spets. och hotpants går för långt ner, benen ser längre ut i vanliga trosor typ briefs.
Rehab is for quiters.
pendragon: hehe ja det kanske låter knäppt men man trivs faktiskt mer i ett par fina trosor med en leopard eller en fisk eller nåt på. eller om de är chockrosa än om de är vanliga vita.
spets och grejer i all ära...men det är ändå bomull som är skönast och bäst för "livet där under".
We call them winerbrods.
Producent
2007-08-28 08:11
http://www.trashy.com klicka runt lite. ta det inte för en sadan "90-tals-porr-dräkt-sida" direkt.
den sidan är allt du behöver om du är miljonär och vill impa pa killar eller flickvännen :)
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Producent
2007-08-28 08:14
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
fyra Plus att Dita Von Teese är modell. *Sparar pengar*