I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Förbannad jag blir på folk!

Övrigt - Blandat

   

2007-09-06 15:44

Förbannad jag blir på folk!


Jag sitter på bussen. Det är ganska fullt så det finns inte så många sittplatser, men jag lyckas klippa en plats precis vid dörren.
Jag hatar att sitta  vid dörren, för förr eller senare så kommer det att kliva på saker som jag hatar ännu mer: Morsor med barnvagnar.
Plus att det satt en sån i bussen också.

Iaf, efter två stationer så händer det, morsan i bussen ska av, och två nya ska på. Jag tänker inte hjälpa till, så jag hittar en ny plats en rad bak, där jag sätter mig.
Mammorna och barnvagnarna gör sitt. Och nu kommer det:

En ung tjej och en gammal kärring börjar snacka skit om mig,och att jag borde ha hjälpt till osv. Så jag lutar mig fram till kärringen som satt framför mig:
"Tänk på att jag sitter precis bakom dig"
"Du borde ha hjälpt till!"
"Nej? Varför?"
"För om du ändå sitter så nära kan du lika gärna hjälpa till, en barnvagn väger mycket."
"Jaha?!"
Sen lutar jag mig tillbaka och lyssnar på deras skitsnack. Fan vad sne jag blir.

Varför tror folk att man alltid ska få hjälp av nån, bara för att det ser lite jobbigt ut. Du kanske skulle ha tänkt på det innan du släpade barnvagnen på bussen.
Så kolla inte snett på mig för att jag skiterfullständigt i er.
Du kan komma släpnade på två tvillingarvagnar, jag hjälper dig fortfarnade inte!
Du är en idiot som tror annorlunda.

----

Så, hur gör ni är ni godhjärtade människor som med ett leende hjälper till, eller blundar ni och låtsas sova? 

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.