jag tog den framför näsan på dig :P
det där va de sjukaste tills jag kopplade ! runt 7 blir fett ! ölpaketen kostar 50 kr föresten
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
wow ...whatone o jag har redan tänker redan likadant :P
whatone... bara för att du har ett överläge o kan ändra hur du vill :P
nu förstod jag inte, vi har "redan" och vi tänker på "redan" på samma sätt?
whatone...fatta bara vad jag menar i tröttheten....om man ändrar sig mitt i en mening så är det för jobbigt att gå tillbaka o ändra hela meningsuppbyggnaden...ditt fel eftersom jag måste hoppa mellan gb o här hela tiden juh :P
en stor stark och en öl på flaska, oftast. ölpaket är beroendeframkallande. klart jag har överläge, jag gillart.
detta är lite som en privat natttråd :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ahh...I see... överläge *tss* ska nog ta ner dig på jorden... har den där eror försvunnit i TV-världen nu igen?
kommer det in nån annan så börjar jag kryssa i lådorna och trycker på rensa knappen. nej, men det är bara vi som är intresserade verkar det som.
mmm...vem däckar först? ska jobba ett imorn så har ingen panik för en gångs skull.
pucca, du kan ju alltid försöka ;)
oh eror vrider sin tv å kombinerar nytta å nöje! fast utan nyttan typ. jag såg en bild på dig nu pucca så jag kommer känna igen dig på fredag, gött va ?
det här är privat område o vi har whatone... :)
jag är "ledig" imorn, jag ska vara på ams innan 15 bara. jag gissar på att eror lägger av först.
eror har sisådär 5gb tecknat att kolla på. ja ska ingenstans :)
jasså, eror? vilken bild då som gör att du känner igen mig? o du får ju fortsätta uppdatera om det händer nått fantastiskt...
oh jag har mina vänner som har sina bilder som du e motiv på :)
ok..då gissar jag eror, pucca o whatone kan fortsätta sn insomnia....alternativt ger pucca upp först eftersom akut tröthet drabbar henne på en sekund om det vill sig illa
jag hade inget med det att göra, jag lovar!
Producent
2007-09-19 00:02
jag är där om whatten är med!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
ahhh cliche ! de va på tiden! nu saknas la bara moderndrunkard,menige e å kinky jojje?
myspys!
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
jag är whatones högra hand när han är på besök.. no homo.
jag är moderndrunkards hypeman, BUCK BUCK BUCK JUMP JUMP JUMP!
moderndrunkard....trodde du värmde upp för honom? missuppfattade jag?
Producent
2007-09-19 00:23
och på fyllan är jag hundtens högra ben när det bärsas.. no homo
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
han är lite för uppvärmd, han gick och la sig nyss.
såå...vilka kommer ??!:D
...
håller inte riktigt koll längre?
jag iallafall :)
blir de 28e eller 29e?:)
...
28:e...fick ge mig för majoriteten
ja men de blir ju perfekt, då kommer vi! :D
...
pucca whatone erorone modern drunk cliche maalin ? askin
e la vi än så länge men de e ju gubblänge kvar :)
Maalin... kul att höra erorone... det gäller att börja samla in folk i tid :)
ja..de måste planeras!:D haha, vart blir de förresten?
...
min bror å jag!
men nu är det dags för mig att göra det jag var rädd för....lägga ner först av gänget. men som sagt....är ju några dagar kvar att hålla liv i tråden.... ses imorn! :)
godnatt maalin... trevligt att *träffas* :)
Kan hända att jag glider förbi om det blir den 29:e.
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12