Fyra: Flame ^^ Du vet hur man sunkhak:ar! med stil, men det låter som en plan heltklart, vi kan sjunga "Teddybjörnen Fredriksson" i duet. Dom har grym plankstek där med!
När ni har kommit fram till nåt datum så hojta gärna på mig.
Producent
2007-09-21 08:57
fredrik haha!! men det stället är sa bra. det är liksom en blandning mellan skepparalkisar och fulla kareokesjungande whitetrashtjejer, plus en och annan kickers.. fast dom brukar halla till i rökrummet. plus öl = 25:- alltsa det säger allt. eller sa tar ni er ner till hamburg, sa ska jag visa fulhak med mer klass och billigare öl, där det inte finns rökrum, för man far nämligen röka fritt pa krogar här! jag har inte vart där, men jag har hört rykten om världens hemskaste hak här. senast när boris var där sa rakade han öppna dörren när en däckfull hardrockare satt och sket.. för dom har nämligen itne ens las pa toa där! och det är sa smutsigt och äckligt och nerklottrat, samt nedganget! plus att ölen är slattöl och da menar jag slattöl som i, slattar fran ölglas. nej inte riktigt sa allvarligt, men typ slatt fran diverse fat och äckel. men dom kostar bara 5-10 spänn per stor stark. värt eller hur!! hee hee
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
hm, jag håller koll på tråden men vet inte riktigt jag...
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
rolfi, du vet att jag inte ens klarar lukten av tequila längre. men fel toa på sticky är ju ett säkert kort till ett blåöga, igen...
Misery chick... klart du vet att du ska!
jag lovar ingenting, men håller ett öga på trådens uveckling och så får vi se om jag kan/vill när det är dags.
jag är lite nyfiken på misery_chick. sen hade det varit kul att träffa JP igen.
whatone nu är jag inte så säker på att jag kommer alls, men att jag kommer ensam finns inte, kommer jag kommer han.
jag får ta och pokea dig på facebook tills du kommer till whoaträffen helt enkelt.
whatone.. gör så för jag är också nyfiken :) (godmorgon förresten)
Toastare
2007-09-23 11:34
Tråden rensad , för att låta tråkigt.. Men ingen reklam i sånna här trådar, det ska vara i Klubb & Konserter.
Jag skyller allt på Emma!
men det är spikat på flame nu eller? annars spikar jag det på rot
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Berätta för mig nu tid och platts och bäst före datum och så..
fredag på min bror å jag har de la vart som gäller ? känns sådär mästarn att lura alla till majorna när dom flesta bor en bit bort. själv e jag på flame med dig å co på lördagen förmodar jag ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
how about no
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
majorna tycker jag oxå!
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
vad är bestämt och så?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fredag eller lördag? min bror&jag eller majornahak?
Producent
2007-09-24 23:57
flame på fredag, tycker jag!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
ta flame då, ska utmana samtliga på gigantenhävtävling samt kareoke.
hehe, ok. men du ringde aldrig idag. så nu är vi kvitt!
Flame på fredag TYCKER JAG MED! Camera Obscura också!
min tråd togs bort, inte sugen längre. :(
inga problem, mest en smyg-uppning. ;)
"Det var inget personligt mot dig, tråden var överfull av regelöverträdelser och skitsnack" /whatone
Ja, jag tog bort mitt inlägg för det är inte så överbra att diskutera sådant öppet ;)
haha, fegis. nej, men jag fattar. så hur blev det med grejen, blev det nått överhuvudtaget?
men back on topic. vad är flame för ställe? aldrig varit där.
jodå, att det blir något är säkert, men ingen vet riktigt vart.
de har biljardbord om jag inte är felinformerad. och släpper in allt pack från 16 år och uppåt?
Aha, är det beläget på AL? Annars är jag inte intresserad.
Enligt Eniro.se så ligger det i 414, ALDRIG!
har aldrig varit där, men jag tror att det låg nånstans uppåt hängmattan till?
Ja, precis. Men dit beger jag mig inte. Vi kör på erorones förslag, min bror och jag.
Är "min bror och jag" speciellt kul då liksom, iförsäg bara vart på motsatt sida gatan, men det verkar ju inte så kul...
Jag har inte heller någon aning. Men det är runt järntorget iaf och där finns det nått alla gillar om det är bang out trist på min bror och jag.
Det är rätt sant iförsäg... Jag känner att jag vill dra till med ett suuuper förslag nu... dock så är det inget jag är kapabel till..
tanka låtjävlen. så tycker jag nånstans på JT låter bra också. :)
Hur fan kan man ens våga tänka på Min bror och jag??
men det är nånstans att börja på, som whatone nämnde, o sen kan ni ju ta en öl o diskutera nästa ställe där! Jag dyker upp nånstans runt järntorget lite senare o ansluter mig.
Rolfi, att du ens vågar säga emot mig! Fyyyyy, fyyyyyy!
Ska alla som är Whoaiter ha lös skägg eller hur vet man att någon är det.. Jag kommer vara killen med skjorta och bakåt slickat hår... Tills någon kommer med ett bättre förslag gäller "Min bror och någon annan" !!
vikktorius; kör på att alla har en ros i knapphålet istället!
pucca : Låter som en plan för det har jag jämnt ändå, vilket leder till att jag kan lägga mer tid på frisyren än att leta efter ett lösskägg..
vikktorius: mmm...mer så att jag klär så sjukt dåligt i lösskägg :)
Min bror och jag är ju pagé. Blir väl inte mer rugged än chapmans. Stöka med a-lagare i rökrummet o kasta biljardkulor runt sig i baren?