pucca... meen... utan fimp ingen fest som det gamla talesättet lyder.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
fimp... kom på the Whoa förfest/afterwork denna fredagen då? och varför går inte 28?
har ni bokat denna fredagen också? jävla backstabbers.
what1... du va ju iväg o köpte skor eller nåt sa eror... men du är ju bjuden (trots att du inte var uppmärksam)
nej! det går inte. jag har inte råd att åka upp båda helgerna. dålig stil, mycket dålig stil!!! illa!
nej, men då så! håll tummarna att jag inte blir ovän med eror annars ses vi inte alls :P
Senast jag var i Göteborg var 2000, finns det något sheraton i Göteborg (eller andra hotell i Starwood-kedjan)?.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
och vad är meningen med att bo långt ner i Helsingborg? Det är väl dålig stil om nått!
pucca, det är inte mitt fel! Daviden, jag har ingen aning, men det borde ju gå att googla.
whatone Absolut, tänkte om någon hade koll bara. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
what.. nene...klart det inte är...man bestämmer ju inte vart man bor juh (?)
daviden... vet att det fanns ett innan...men det är SAS-hotell nu. men ta google till hjälp...finns svar på allt!
upp upp. skriv på mig som ett kanske, har kollat kalendern (helt sant, punt) och jag har inte tandläkarbesök inbokat. ' vad kostar ölen har aldrig dykt in på min bror?
tydligen kostar ölpaketen 50:- men aldrig vart där så det är hörsägen, men stämmer säkert. erorone får skriva upp dig för han har skött listan så bra hittills :)
ölpack för 50 kan jag klara.
pucca jobb denna fredag flytt nästa
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
fimp.. ahh...okej. Men alla dagarna? fredag kväll borde du kunna fly från flytten några timmar ju...
På lördagar är det midnight express på min bror och jag och det är elektro som gäller när det kommer till musiken. Rätt soft ställe faktiskt.
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
jag är i gbg i helgen! men utan leg.
Graffare
2007-09-20 01:30
läst lite i tråden och ingen håller sig till topic =) Blir det något eller?
http://metafourhiphop.com/
Producent
2007-09-20 09:22
JAG VILL KOMMA!! fast jag kan inte för jag skolkar fran gbg och har inga pengar att ta mig dit för, även om jag maste!! fast jag kommer lätt nästa möte, da tycker jag vi drar till flame. bästa fulhaket i världen, med 25:- öl och kareoke. det vill säga att man gör bort sig som man vill, och ingen kommer höja ögonbrynen. plus att dom har rökrum!
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Producent
2007-09-20 09:27
papalagi, vad för slags electro snackar vi om? elektronisk musik eller electro funk?
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
godlovesugly... trots allt svammel så ska jag försöka rensa ut informationen till dig. Ja, det blir av. Tid: Fredag 28/9. Plats: Min bror & jag
hette min bror och jag något annat innan? aldrig hört talas om det.
Graffare
2007-09-20 14:38
pucca F23 okej thx, och vart ligger "min bror och jag" då?
Vägbeskrivning tack haha..
godloves 2a långgatan, vid masthugget.
Toastare
2007-09-20 15:29
fyra, hade du kommit hade jag kommit.. hade fan velat träffa dig! men för fan, ni får INTE ha whoaträff på Min bror och jag. Det är obesudlat det stället. Det ska hållas rent och alla annan aktivitet får ske på andra sidan gatan. Min bror och jag är heligt!
Jag skyller allt på Emma!
bounty nu när al5 har knasiga tider måste de finnas ett halvfint alternativ som passar oss som föredrar den sidan av gatan framför hårdrockspubbar där man får slåss för att komma fram till baren ! dessutom har dom ölpaket, då får dom räkna med att skojare som mig själv kommer dyka upp. du ska inte kolla förbi på whoaträffen ?
Toastare
2007-09-20 16:09
whoaträffar är inte min kopp av thé.. dig träffar jag ju ändå på ibland och resten av folket är väl också ute på samma klubbar mer eller mindre.
touché!
Producent
2007-09-20 16:23
flame! jag vill se whatten på micken! ;)
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
haha fan va fint att nån nämnde flame det är ju helt givet dräggställe på min bror o jag hänger bara massa små poppare och allmänt tråkiga människor
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Producent
2007-09-20 16:30
hellre flame alltså
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
annars lär de la bli whoa-träff vare sig man vill eller inte när necro kommer hit den 9e november?
mästarn de e ju en mindre intern whoaträff varje helg på linnés ;)
haha jo men det är ju för eliten så att säga... och ska man ha ett hejdundrade kalas räcker inte linnés till då krävs flame, alternativt västerhus
då krävs majorna e vad du försöker säga ;) giganten i all ära men vafan e de för ställe som har gaderob som e frivillig å sofiero på fat !?!?
bjud whatten på några long island så hamnar han nog på micken förr eller senare.
exakt ! majorna ! ONE HELL OF A PLACE, det är vafan det är för ställe
Jag tycker ni borde styra den 12e istället :(
pucca tenta veckan därpå. no can do.
fimp... va många anledningar det fanns då :( verkar ju lite kört denna gång...men det blir väl andra chanser
WOOPWIDDIWOOPBADABADABARAMBAMBAM!!!
Graffare
2007-09-20 21:03
Kommer Necro till GBG den 9:e? WHAAAAAAAAT
Släpa med mig Cameraobscura vettja... bara du inte kallar mig toffel din gamle.... eehhh.... sandal! wiiiiiiie!
Producent
2007-09-21 03:49
bounty: vi far ses nästa gang!! fast jag komemr i princip inte vara i gbg alls förrän nästa ar, tyvärr. fast jag hade velat träffa dig med. slar vad om att du är rolig att dricka öl med dessutom! tar nog med mig boris nästa gang jag far chansen till en whoaträff. eftersom nagra i gbgkretsen verkar tycka han är skitläskig och kan hugga huvudet av en stor man med ett karateslag över halsen. medan han i själva verket är en kattunge, sa vill ajg döda det ryktet! men som sagt, kan säkert itne förrän nästa ar (typ varen). ska vi inte styra upp nagot riktigt rejält tills dess? typ ett rejält grillparty eller nagot.
Toastare
2007-09-21 05:14
fyra haha låter skitbra! Å jag är rolig att dricka öl med och det är nog du med. Jag vill också träffa boris även om jag inte tror han är skitläskig.
Producent
2007-09-21 05:24
bounty. haha ja, om vi firrar nagot roligt sa tar jag med honom, annars är det bara pinsamt. da far han sitta hemma!
jävla whoaträffers, orkar ni fortfarande med sånt? trodde man blev mognare med tiden:)Whatone kan vi inte bara dra till stikky o gå fel till toan, hamna på golden o lira teqrace som vanligt istället? fuck dem new era wannabenegro hoes!!
jag jobbar på boulevard den 28:e, så jag tycker ni ska ta träffen där! alternativt keybar på lördag! jaa, heja!