shit jag tror det är rikemansfajt på gång
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Fick en resa till Zambia och två par kalsonger. Kan inte klaga.
bh och trosor, rakblad till min rakhyvel, och presentkort på indiska och en tröja som var för liten som jag ska byta, sen fick jag ett litet kakfat av min syster. vi skulle ha "en klapp var" regel iår, men de va ingen som följde det, förutom jag hahah
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
2 garnnystan :)
Det är inte hur viktig man är utan hur viktig man verkar
Några timmar kvar till midnatt då är det dax för mig att öppna julklapparna
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2007-12-24 17:52
dvd-spelare, metro-elvisbok, eltandborste, batistiniluvtröja, kalsonger, shan atci-filmen, skjorta med slips, pengar, och en svart tshirt.
http://www.soundcloud.com/adamkross
min jul började med jobb klockan 7 till klockan 12, städade på sjukhuset.. kommer hem sur och jävlig för jag hatar jobbet, la mig och sov till 3 då mamma säger att kalle börjar, glad i hågen sätter jag mig och kollar på kalle och efter det blev det mat, missbedömde som vanligt och orkade halva tallriken, snart är det öppning.. god jul på er alla!
Jag fick en maglite ficklampa av överstelöjtnant. Det fick iofs alla men det var nice ändå :).
Jag vill också öppna mina julklappar nu! men nej nej här väntar vi tills den 25:e...
I´m feeling drunk but im sober..
fick strumpor av min syrra
Fick Modstrilogin av syrran och en akustisk gitarr. Helnöjd.
-Frukost vid 09:00 någon gång -Lätt Jullunch vid 12-13 tiden med skinka,köttbullar,korv,julknäcke,grönkål,brunkål och dopp i grytan -Kalle Ankas jul vid 15:00 -Mat vid en 18-19, samma som ofan fast med inlaggd strömming,rostbiff,ribbiestek,revben,olika inlagda sillar,sillsalad,janhsons frestelse,kokt potatis,ägghalvor.. tror det var allt ja :) -Karl Bertils Julafton vid 19:00 -Diska allt, sedan fika med en massa julgodis Sisst men inte minst, Julklappar vid ja.. 20? någongång typ. Ingen aning vad man ska få men kan ju lova att det inte är någon plasma tv eller annat dyrt. Tanken som räknas ;)
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
deodorant och 1000 kr kontant.
HEY! File sharing is a crime and I'm not going to be anally raped just so you can listen to Usher!
1500 kontant och körkortsteori till datorn.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Producent
2007-12-24 18:28
Paradis choklad med en femhundring instoppad i! :D:D
I'm Just A Human
min tjejkompis gav mig två par värsta porrtrosorna, det var fint när man satt med släkten. höhöhöhö nämen tiittaa vad saara fiick
Carlos_Lopez P20: Fick också strumpor av min syrra och det var nog allt =)
hahahaha! själv fick jag en Ipod touch, schampo, 500 spän, och en cola :)! sen ska man ju till farsan o resten av släkten om nåra dagar så man får bli lite mer bortskämd :o tihi
mitt "hahaha" var åt saras porrtrosor framför familjen grej :)
"Life is on the wire, the rest is just waiting"<br> Coletivo Êxito D`Rua<br> http://brasil.indymedia.org/images/2005/08/328099.jpg
En riktigt höjdar-jul! Vaknar, trött som fan, duschar osv. Lillebror är sur över att pappa anklagade honom för att ha rökt hasch igår när han har slutat, har gått på soc-mötena, pissat negativt osv. och lillebror är skitsur, han vägrar hänga med till släkten, de skriker, jag får skjuts till släkten, pappa åker hem och håller lillebror sällskap. Jag sitter med släkt som ständigt frågar om jag vill ha något med alkohol i, alla ger mig lite konstiga blickar för att jag inte säger varför pappa och lillebror inte är där, konstig stämning bara men i helhet som det brukar. Alla äter, vuxna äter/jag ser på TV, "tomten" kommer som ingen längre tror på, han tar av sig masken för att han får skägg i munnen, alla får presenter som tomten delar ut, vi öppnar dem, alla tackar varandra, jag ringer pappa, får skjuts hem och nu sitter jag här. Fick 3000kr, t-shirts, strumpor och en marsipangris.
Fick en kamera, är inte nöjd på grund av att företaget inte har lagt ner minneskort och programvara så nu får jag vänta efter nyår innan jag får en ny :S Där rök alla bilder för ny års festen och juldagen, fitt net on net!
teN - det glädjer mig att höra att han slutat!
4 par kallingar björnborg och nya harry potter boken. Skitjul!
Some say they expect Illuminati take my body to sleep
fick 19" widescreen till datorn & ett par feta högtalare + ett dun täcke ! inte mycket, men allt jag önskar mig.
My fuck! det blev roliga saker ändå Resa med Hotell Cash Kläder Godis godis
Hm... Fick en mycket tidig julklapp i höstas. En LV speedy 30. Jag fick även ett paket mec Clinique hudvård (min är slut), vi fick (valede ut) nya gardiner av min syrra. Pengar får vi av den andra syrran o svärmor+min mamma finansierade soffbordet och mattan. Jag fick också en spegel med förstoringseffekt som jag har gnällt om (vi tjejer kollar våra porer :p). haha. Hm... Just det! Fick Prison break säong 1 och 2 av en polare. ettan var i födelsedagspresent och tvåan var i julklapp. Han fick ett Wii spel. återstår att byta julklapp med en polare till. Det kommer sen.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
En resa till New york!
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"
Oj nu var det visst pojkvännens whoa jag var inne på... Rahamadjan har fått en resa till New York!
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"
Chiliz... eh nattis Varför gör ni det? /clara
Fick lite småsaker mest...Tre filmer med underbara Clintan, underkläder+strumpor, smink, lite pengar...Ungefär så! :) Hela familjen har beslutat sig för att ta det lugnt i år då syster ska gifta sig i februari.
Delam tange barat
Cash rules everything around me! Pengar, presentkort och tre dvder + två böcker. Kickass. Jag är nöjd, GOD JUL!
whoopzidoo
Pengar ca 1700:-, Halsduk, vantar, mössa. T-shirt, kallingar och deodorant och mycke mer småsaker! Helt nöjd:)
Live Hard, Die Young
Det suger att man inte är ett av "barnen" i familjen längre. Jag fick bara presentkort, böcker och sånt skit medan mina systersöner fick Playstation 3 och grejer. :_(
PS3 + Extra handkontroll + Motorstorm + Resistance: Fall of man + Assassins Creed Jag är nöjd.
Would I shit you? You're my favourite turd.
1500:- Teflonstekpanna. Är det coolaste jag fått..
Fick 1500 kronor mp3 spelare och en jäääävla massa roliga grejjer. Kommer absolut inte sova inatt ^^
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
shit va grejer dom yngre här fått.. minns en jul när jag fick ett ps2 och fick betala mer än hälften själv..då va jag glad
Bootlegger. Folk är jääävligt bortskämda idag.
har fått ett stativ och ett polfilter till kameran..sen lite serieböcker och ett par vantar
Jag fick en resa till New York, 4000 kr, en väska, böcker, ett flak öl, en flaska champagne och bäst av allt: ett rör vinäger pringles ;)
jag har alltid rätt.
Ny mick, ADK A-51 + 2 Sladdar (Handgjorda av Farsan+Granne) + Stativ + Microsoft/Razer Habu + Hårvax + Parfym + Wolsey tröja + Wolsey strumpor + Van Heusen skjorta + 2 par JOCKEY-kalsoner + 2 Träningst-shirts + Träningsshorts + Presentkort på Friskis&Svettis gym för ett halvår + Tröja från H&M Det var nog allt.
bla.
Fick Touch 48-pack skisspennor, skisspapper, årskort och medlemskap till fotboll, 2 CD-skivor, $tålar och en almanacka. Me very happy boy. Tack tomten!
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
JUSTE! Och tröjan jag har på mig där det står: I kväll får 107 svenskar gonorré
bla.
4500:- scchhhmmack!
MBOX 2500 :- Och en GA MIC
"Skulle väl åka dit som en inbrottstjuv /<br> som bara vips dyker upp som en tillbakaspolad simhoppsbrud /"<br>
shit alla e helt galna! "ja fick 1200 kronor och en bil och en tv och en båt och en lyxvilla och 12000 kronors presentkort på 'jag-är-bortskämd-snorunge' " vafan jag fick en mössa å duschtvål! de va as nice //Ydebrinkarn - ja luktar väl illa...
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
jag tror inte att det handlar om att folk är bortskämda. Det handlar om att folk har föräldrar som tjänar BIG MONEY.
"Skulle väl åka dit som en inbrottstjuv /<br> som bara vips dyker upp som en tillbakaspolad simhoppsbrud /"<br>