ja..o då blir dom ju bortskämda.
Det är hårt mycket fetare att få presentkort och pengar än en massa prylar som samlar dam. MJUKA PAKET! <3
whoopzidoo
Ja, kanske... Alltså, jag fick ganska dyra grejer men jag ser mig inte som bortskämd. Jag är ensamt barn. Mina föräldrar ville ge mig saker som hjälper mig i med min musik. Ja säger, tack, tack, tack.... Är jag också bortskämd liksom?
"Skulle väl åka dit som en inbrottstjuv /<br> som bara vips dyker upp som en tillbakaspolad simhoppsbrud /"<br>
11500 kr Lite öler En bok om öl champagneglas kosta boda line tshirt + halsduk mm det blev bra det där
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
1000 kr, lite kläder, ett presentkort på åhlens och några parfymlådor.
your heart pump project kool-aid
Jag fick en grov halsförkylning lagom till jul av min morsa. Fick också lite underkläder och en bok om PHP, samt lite pengar och en stickad mössa/halsduk. Fyller år i februari så jag föredrar kombinerad julklapp+present och kommer önska mig en processor i födelsedagspresent. Lite konstigt var att min farmor och farfar gav mig en bok om choklad... när jag inte tål choklad.
http://felidae-music.com
Ja fick x-box 360, Med fem spel. Sen 5000 kr .. Två present kort, en biljett till urf08 sen Fick jag och lillebrorsan en 42 tums plasma tv till vårat lilla hobby rumm:) Faktiskt riktigt nöjd över shiten
SunShine Reggae!.
faaan va en del e bortskämda.. jag fick ett pack strumpor :D
mhm
20 spänn och en käftsmäll
En filt, lite kläder, lite pengar, godis och några småsaker. Känner mig snål nu för jag köpte inte så många julklappar i år även fast jag för en gångs skull lyckats spara ihop ett litet kapital.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
en vinylspelare modell jättebillig glas lite kläder monty python DVD "födelsedagen" Stella Mcartney parfym Blinded by the lyrics, bok för musiknördar Harry Potter och dödsrelikerna Ett gäng snygga halsband från Urban outfitters Vattenkokare Två julfiranden avklarade, två kvar.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
en ny bentley till sommarstället upland estate, den svarta passar så dåligt till mina favoritsneakers, så behövde en mörkblå.
cry me a river! --> thcrew
Toastare
2007-12-24 22:48
Fick en extern hårddisk, elektriskt tandborste, hudvårds grejer, gråa mjukisbyxor, två tröjor, en design skål och matchande tallrik, tre designskålar till och en badkarskudde. Jag är helnöjd! Min hund är nöjdast... gav honom en liten pip-noshörnng.. han rev i sönder alla julklappspapper och pep runt som en galning. Nu är han trött och har precis gömt sitt tuggeben som han också fick.. det ligger tryggt i min resväska. Nu ska vi äta julgodis.. sen blir det nog lite mer mat innan jag däckar på soffan!
Jag skyller allt på Emma!
300kr, puma parfym och deo
saaaru..
Addidas prassel brax. Pull over tröja. Parfym. Deo. Smärtstillande. Smuggelöl. 500kr cash. Jaja, då kör vi då. :(
Sånna regnbågsfärgade tåstrumpor
Mikael Söderlund was here!
kleton jag har en m7a som står och skräpar i mitt privata marmorgarage, du kan få den i julklapp, inga problem. kör inte tyska bilar.
cry me a river! --> thcrew
2 par skor, pengar, handukar, mössa, halsduk å vantar, byxor, strumpbyxor å lite annat smått å gotT:)
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Fick pengar, ca 1700kr totalt, Halsduk, vantar, mössa. T-shirt och ett halsband av min flickvän:) Deo, Ficklampa och kallingar. Skönt att man får halsdukar, vantar och sånt man inte vill köpa själv tycker jag hehe:)
Live Hard, Die Young
en rolex, 52 tums plasma tv, xbox 360, ps3, 2000:- jeans, resa jorden runt, 600kr's parfym, presentkort hos bolaget för 1000:-, komplett skateboard, snowboard, bmx, 3a i centrala stockholm, 14000:- cash.. etc orkar inte rabbla upp allt... Whoa i ett härligt nötskal.
Orale!
Dvd spelare, Mp3, ny mobil, massa dvd filmer, seinfeld boxxar, 1300kr sen massa annat skit =)
B
jaa de va ju verkligen skit du fick:P
kan inte fatta hur bortskämda vissa är! själv fick jag oväntat bra klappar! morgonrock, strumpor, kalsonger, miles davis-biografi, presentkort 200:- på HM, fem skivor & en popcorn-poppare (en sån där maskinjävel).
fantastiskt
jag fick snus, mp3/ipod grej 4gb. och 500kr av farmor i Födelsedagspresent... och jag fyller i maj :S
Kung i undre världen
Jag tror min brorsa fick bäst nästan En laptop samlingsskiva med hans favoritband Mp3 och en mobil!
Producent
2007-12-25 00:43
Farsan köpte ett Wii också. Tror han tycker det är roligare än jag...
Lyricist
2007-12-25 00:55
Jag fick en -06 corvette Z06 och några spel till PS3:an. Kunde vart sämre I guess.
Alla är fan bortskämda här inne, fyfan Jag fick en midi-klaviatur till studion(jag och min bror) Runt tusenlappen CK kalsonger ett par en batistini tröja en nagelklippare toblerone 200 kr + 200 kr biokort nån film, alá "coop, köp tre för 99kr" Dvdspelare Philips inga jävla platt-tv eller x-box 360 här inte, inga 2000 som min flickvän fick heller + en jävla häst kan nämna att alla mina kompisar har fått HDTV 32" typ, och massa annat, jag är fattigast i min kompiskrets verkar det som ;(
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
1 par nudie jeans David beckaham parfym Burberry piké och en ask aladin :)
Survival of the fitest only the strong survive.
kondomer, kondylomer, några fina böcker, gratis fylla och en ylle tröja
juste och ett presentkort på 10lax på media markt.
Jag har inte fått så många julklappar. men en lite konstig. Jag har spanat in en klocka huuur länge som helst. Men inte sagt till någon att jag gillar just den klockan eftersom den kostade ganska mkt pengar. Och jag vill inte att min familj spenderar en massa pengar på lyxsaker till mig. Men iaf så har jag fått klockan. men jag vet inte av vem! Jag tror inte att nån i min familj har gissat sig till att jag vill ha den då jag inte ens sagt att jag önskar mig en klocka. Jag och mina vänner skulle inte byta julklappar i år så jag tvivlar starkt på att dt e nån av dom. Så som det berkar just nu har en främmande människa hittat den här klockan,köpt den o gett den till mig.
www.susei.blogg.se
Glömde. Vi köpte ett Wii till oss i tidig julklapp.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
skippa julen vafan!
b0b0b0b0
Jag fick: Dan Beckman vol 1+2 Ett hemmagort foto med en bild på en minigris av min lillebror :P Akvarium dvd för din tv hahaha :D Mitt stjärntecken inristat i glas Trisslott (en såndär julspecial) Whiskey glas Clerks 1 special edition Jag är nöjd :)
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
jag fick även en pappa betalar shopping dag i mellandagarna.. sån peka vad man vill ha (jag är seriös.. pappa är rik)
jag har alltid rätt.
Det jag önskade mig: The Orange Box BVLGARI Black Fick: The Orange Box BVLGARI Black Fullmetal Jacket LP (Perfekt skick) Verktyg El grejs 500:- Nöjd. :D
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
fuck julafton och fuck er som får skit mycket grejer haha
MeckGyver
Jag fick en astråkig bok och en asful tröja...... Önskar att jag inte hade köpt julklappar för 5000
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
1 t-shirt och lite pengar. Sure, jag är glad för att jag ens fick något, men kom igen ... Fantasilösa?
*snaark*
En
Nokia E61 4000 spänn (sammanlagt)
En bok
Kalsonger
4 Shot glas!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
GlenOne ( Clara) jag vet inte vi gör alltid det, gick upp 5 imorse och öppnade julklapparna så wiihoo ^^
I´m feeling drunk but im sober..
En skål gröt
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
Jag fick ingenting, jag vinner!
Tycker folket i allmänhet borde fundera över vad i julklappsamlingen som verkligen betyder något och sedan panta resten och ge pengarna till någon som inte blir ledsen över att inte få en 42" Flatscreen eller vad det heter. Julen äcklar mig, det har fan blivit helt hysteriskt.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
coolaste julklappen jag fick i år var 12 flaskor Gonzo Imperial Porter, ett rätt limiterat tribute-öl till den avlidne författaren och galningen Hunter S. Thompson. Importerat från USA, tydligen via grabbarna på Kanal 5's Drickbart, vilka min sambo haft mailkontakt med under hösten för att få tag på dessa rariteter
Länk det var så jäkla mitt i prick i vad jag uppskattar i presentväg så jag blir nästan tårögd
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
Jag fick kastruller, påslakan, en iPod, en väska och kaffemuggar. Precis vad jag önskade mig, så det var bra. Önskade mig inte kaffemuggar, men fick ändå.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
jag fick kläder, extra hårddisk, pengar, presentkort, sen fick jag fan inge mer:S haha fan!
(\_/) (O.o) (> <)
mdubbelc: jävlar, cool present! :)
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac