Filbunke P21 hell yeah! jag visste inte ens om att det existerade, så värsta garvet när jag öppnade paketet.. jag fick direkt ett infall att köpa in mer i större mängder, men fick tänka om när jag fick höra vad dom kostade, man köper ju via systembolaget ändå, som köper via snubbarna på kanal 5, men man måste fixa och trixa en del själv för att dom ska beställa in.. och det kostar 1200:- för ett flak, tjejen hade splittat ett flak med en annan person nu så det inte skulle bli så dyrt, men de går på 48:- flaskan, för 35cl
men så cool julklapp! =)
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
Fick 3 tröjor, 2 byxor, 1 par skor, parfym, pengar, ghostfaces och wutangs nya plattor! är hur nöjd som helst =)
jag fick strumpor, en filt, smink + en necessär, ett nattlinne och ett armband. sen fick jag en 37" LCD-tv. det sistnämnda var jävligt otippat då jag inte önskat mig en sån och jag satt och grät en skvätt när jag såg den.
Fick en fotoväska, senaste rocky-boken, Banksys bok och en femhundring. Nöjd som fan!
...och det är det som är så fint med whoa!
Thrice - Vheissu på LP, skivan jag håller allra närmast hjärtat både musikaliskt och textmässigt. Och tack vare Whoa kan jag snart rama in den underbara skivan.
•pave paradise•
taekwondo uniform 2 filmer 2 t-shirts adidas tröjja morgon-rock 2 påsar godis
Haters gon' hate...
Pink Floyd - Pulse dvd, Beach Boys samlingsskiva, kallingar, en t-shirt, extern hårddisk och en stock snus.
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
Någon som vet varför "Check regional code" kommer när jag ska spela upp en film
ja du skulle ha önskat dig en regional code i julklapp, och nu är det för sent.
Jag tycker att det är så roligt att se att i vissa kritiska inlägg så spelar avundsjukan sådan stor roll! =) Haha! Kul att alla är nöjda med sina klappar!
"Skulle väl åka dit som en inbrottstjuv /<br> som bara vips dyker upp som en tillbakaspolad simhoppsbrud /"<br>
Fick en tröja, en bok, ett par tofflor och en cd. Das was allez. Sen fick jag och min flickvän massa jidder tillsammans, typ sängkläder och någon sorts juldekoration (!?). Vi ska ha barn ihop om typ två veckor så folk ger oss saker hela tiden ändå.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
candidep25: GRATTIS TILL BARNET! (även om det fortfarande chillar i hennes mage=) )
"Skulle väl åka dit som en inbrottstjuv /<br> som bara vips dyker upp som en tillbakaspolad simhoppsbrud /"<br>
jag fick snuskigt mycket pengar.
Rehab is for quiters.
mdubbelc P24 Shit vilken nice julklapp på alla sätt! Sjukt personlig och riktigt häftig samtidigt! :)
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Fick en custom-made Flexfit-keps med "STOCKHOLM" i Varsity-bokstäver på. Den satt rätt fint .
•pave paradise•
Min bästa julklapp var nog en husrannsakan + anhållning 3 dagar innan julafton. Eller nej, det var nog min ipod eller iron maiden biljett!
www.myspace.com/drdrogdisko
Fick grymt snygga kläder!
Jag fick massor av grejer till lägenheten, inte ssärskilt rolit, men ändå nice. Kaffekoppar, tallrikar och grejer. En brödrost och en kaffebryggare (FETT VÄRT) Byxor Två filmer av brorsan. Snus och godis av syrran. Parfym o grejer. Plus typ, 2.5 lax allt som allt i kontanter. Och igår fick jag en parfym av syrrans kille, som jag bara träffat nån gång liksom. En fahrenheit, det var rätt otippat.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
jag fick en canon eos 400d (digital systemkamera), minneskort till nya kameran, ett set från dior med parfym, bodylotion och neccesär, en tekopp, presentkort och pengar. är jättenöjd. :)
just. fick även en inskrivning i sthlm marathon 08 .. mmmee :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag fick en mp3-spelare från Samsung, DHW säsong 3 och massa annat som krämer, mascara, presentkort mm :)
Idag kom: Radiohead - In Rainbows = Julklapp = very happy!
•pave paradise•
Redaktionen
2007-12-27 00:09
Fick ett fotoalbum av mor och far. Riktigt grymt! Fick också mer pengar än vanligt vilket är mer än välkommet i min tighta budget. Samma med ny tröja - fina grejer det. :)
namaste
var hos min flickvän och fick oväntat med mycket julklappar. min familj brukar inte bytta julkappar på min sida (det är kommunister och lever vid tron att alla som köper något är facister) Tp brädspel Allias brädspel Smörkniv och pålägsgaffel i trä Strumpor Tjocka stickade strumper Punisher Album 1000kr på ikea 500kr En pocketbok Två trislotter En vinylskiva med laurel aitken En svart slipover tröja från H&M m.m.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"det är kommunister och lever vid tron att alla som köper något är facister" omvänd Karl-Bertil :)
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Jag fick mycket bra saker i år, nöjd som fan! : ) Sjal/halsduk & boken "Konsten att läsa tankar" av pojkvännen. Ljus, choklad & presentkort på gina trivaddetnuheter på 1000:- av mamma. Vegetarisk kokbok & knivar av tvillingbror. Två tröjor gjorda av hampa av storebror 1. Fred perry zip av storebror 2. visp av pojkvännens mamma & pappa Olika sorters ljus av både pojvännens lillasyster & lillebror. : ) och sist en flaska vin & en after eight ask också. Jag är kalasnöjd som sagt.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Bästa julklappen morgonrocken .
ipod och en såndär ful sak att ha den i ;p telefon trådlöst tangentbord + mus keps smycken, bland annat jätte fina pilgrims örhängen av min bror saker tills jag flyttar hemmifrån, inte så kul men bra saker :) prylar till rummet smink pengar godis body butter och piling och andra hudkrämer filmer rappakalja! biobiljett jag är jättenöjd ;D
jag fick tusen spänn av min flickväns mormor & morfar...that's how awesome I am.
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
En badrumsvåg. en flarra whiskey, någon femhundring.. å en nagelsax. julafton e fan inte lika spännande när man är vuxen.
mama said knock you out
Har fått en PS3 o en HDTV... Sprillans ny!!!!!!!!!
Keller Crew
jag fick jävligt sköna strumpor och lite pengar.
jag fick grönkål, skinka, köttbullar, prinskorv och jansons frestelse.. julmust oxå...
krrrrrrrra
DegenereraD P27 hehe no shit...i år började jag få massa keffa sambopresenter också. kalla mig egoistisk men jag vill ha paket med bara mitt namn på, inte något saltkar eller liknande som jag ska dela med min flickvän :)
en rosa resväska :) åker om 2 veckor, yey!
fy fan e de bara massa rikasnorungar på whoa själv fick man bestick lixom =/
en resa till a'dam av pojken! :) och han fick ett fotoalbum och en bong av mig..
kärleken till pengarna är roten till problemen.