I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Malmös pärlor - bring 'em!
Övrigt - Blandat
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
3
»
»»
fluid P45
2008-07-13 20:34
Bra som fan igår BountyBoo! Mina polare uppskattade tipset också. Har ett svagt minne av att jag lånade dj-tjejernas bling. Hoppas jag uppförde mig. Eh. Bra skit i vilket fall!
I drop one verse - other cats be rhyming for weeks.
BountyBoo F46
Toastare
2008-07-13 20:39
fluid, grymt. Sa att det skulle vara bra! Då kankse vi ses där nästa lördag om det inte blir köpenhamn för min del!
Jag skyller allt på Emma!
fluid P45
2008-07-13 20:46
Bountyboo: sure thing!
fluid P45
2008-08-05 10:17
Sådär ja, jobbet är mitt. :) Då saknas bara en trevlig lägenhet. Tänkte dela med en polare så om någon har en central trea att hyra ut får ni gärna skicka ett meddelande till mig.
So far gillar jag byn. Trevligt folk och häng. Nära till danskarna också. Yes! Tyckte t.o.m. att möllevångsfestivalen var riktigt trevlig. Bra mix av folk och inget jidder. Hej och hå!
QualiBri
2008-08-05 12:55
Jag ska också flytta ner snart, så fort jag får vilken form av boende som helst. Skolan börjar 1sep så det börjar ju dra ihop sig.
Alla som kan bidra till hjälp är välkommna, kanske känner ni någon som ska flytta eller hyr ut rum osv. Kollektiv m.m. Hook me up.
BountyBoo F46
Toastare
2008-08-05 13:02
Som sagt det enklaste i Malmö är att ringa privata hyresvärdar och vara på dem...
Jag skyller allt på Emma!
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
3
»
»»