I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Den Officiella Kontaktannonstråden del 2

Övrigt - Blandat

2008-08-12 19:54
Aniii

Kommer du direkt fran Lunarstorm?

"Daliga ovanor: Jag har inga" - Varfor tar du med det i sa fall?
Du gjorde det flera ganger... Kanns inte det ganska onodigt att du "staller en fraga" till dig sjalv bara for att ge svaret att fragan ar helt onodig?

Bara en tanke...
Signatur får rum här

2008-08-12 20:08
åffer
du är 12, kan inte förvänta dig förstå direkt, tillbaks till snuttis med dig ;)

2008-08-12 20:13
Namn Erik
Ålder 20 (1987)
Bor G öteborg
Klädstil i princip allt e från shelta.se. sneakers varje dag oftast med jeans och keps. inget direkt märkvärdigt.
Musiksmak hiphop jazz
Intressen film, musik, konst, en del resor och diverse projekt. jag har haft 2 utställningar och målar mycket. Länk till bilder på målningar och diverse, http://www.kingkode.blogspot.com -det ska finnas nån artikel från en tidning med bilder. graffiti i si sådär 11 år.
körde lite klubbar förra året och tänkte komma igång igen.
Söker pontentiellt damsällskap med något form av estetiskt intresse.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-12 20:19
Kaneida

Tänkte också på det när han var nostalgisk över 90-talet i en tråd jag gjorde. Hehe, fan då var grabben knappt född, :)

2008-08-12 22:47
Kannan och GAIA; han kanske inte är seriös med sin ålder? INTERNET NEVER LIES
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-12 22:54
magnolia

fan va fett med jazzsångare =)

mstery

vrigt: Jag gillar inte för seriösa människor och inte heller för "glidiga", vi snackar "Jag bor hemma hos morsan och röker på varje dag".

hahaha först tänkte jag "det där är ju fan jag , sen när jag läste sista meningen tänkte jag att det fan va jag igen" hahaha , kände verkligen smällen i ansiktet xD
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....

2008-08-12 23:00
Äh, fan vad drygt att ha fel ålder isf, vad tjänar det till egentligen, ^^

2008-08-12 23:03
never ask a womans age.
Sångare

2008-08-12 23:05
vroksjab:

Tycker jag med, som tur är! Haha.

2008-08-12 23:10
magnolia

haha ! läser du rocky? :O
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....

2008-08-12 23:13
magnolia; har du något man kan lyssna på (jazzväg) och inte den där refen på din sida.
Sångare

2008-08-12 23:13
vroksjab:

självfallet!

2008-08-12 23:15
magnolia

ska vi gifta oss?
haha
Sångare

2008-08-12 23:17
vroksjab:

haha, så det var allt som krävdes ?

2008-08-12 23:23
magnolia

iofs tror jag inte på giftemål (heter det så? haha) , man kan hålla ihop utan att säga några ord framför en präst och skriva på papper!

nja nästan , sneakers , rocky och jazz + i kanten hehe

2008-08-12 23:47
mstery F23

Jag har två katter, är inte seriös, långt ifrån, men är inte "en som bor hos mamma och röker på"-typ heller. Humor, ja verkligen

Typ mig beskriven av en främling, läskigt.
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Sångare

2008-08-13 22:16
Vroksjab: Håller med dig, jag vill inte gifta mig.

Haha, men vad fan! Lär ju finnas fler med samma intressen!

2008-08-13 22:20
vroksjab P19

hahahahahaha

mattheew

asså kattiga katter..som i ABO VILKEN KATT. riktiga katter tycker jag inte om..dom tror att dom är så jävla smarta.. sen käkar dom råttor..blää

2008-08-13 22:23
mattheew

snackar du om? är man på whoa är man automatiskt ett slappt as som ligger på soffan och röker gräs hela dagarna. lätt att hooka 16-åringar på det, sen går det utför.

kvinnor: håll er borta från alla manliga whoamedlemmar :(

men allvarligt talat: vad fan är grejen med att framhäva att man är "oseriös" (whatever det nu är) eller en slacker, som positiva egenskaper? (och särskilt när syftet är att ragga upp nån brud, "kolla på mig jag tar droger och gillar att sova länge! ligg med mig")

och som tjej, att "ogilla seriösa människor"? herre min jävla gud vilken rubbad verklighetsuppfattning man kan ha. väx upp för fan.

2008-08-13 22:29
SunTzu P22

du känner dig på G eller? INTE FÖR SERIÖSA människor. Jag snackar om dom som ej kan ha kul för att dom måste fokusera på det dom nu gör som är så viktigt.

Tolka det som fan du vill. Wanna pms be my guest.

2008-08-13 22:31
geez... sorry, det var min seriösa sida som talade. den kommer inte fram alltför ofta. egentligen är jag inte särkskilt seriös *blink*

ps. jag röker gräs ibland.

2008-08-13 22:33
Tolka det som fan du vill. Wanna pms be my guest.

Du kanske borde försöka slappna av lite & inte ta allting så seriöst grrrl!
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.

2008-08-13 22:41
pimpslap

ah får hooka med suntzu o röka lite tror jag =)

2008-08-13 22:46
mstery, det låter som en bra idé! :)
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.

2008-08-13 22:51
röka med mstery, annat med pimpslap.

låter bra.

2008-08-13 23:26
GAIA

Du verkar på fullaste allvar tro att jag ar 12 år gammal? Sa ar inte fallet :) Smiley, fniss, hihi!
Signatur får rum här

2008-08-13 23:40
mangnolia

cool ^^ , haha ja men det va jazzsången som övervägde fattaru väl = D

mstery

höhö

2008-08-13 23:41
SunTzu P22: Hjälp, tog du åt dig eller? Har du läst mstery's inlägg?

Övrigt: Jag gillar inte för seriösa människor och inte heller för "glidiga", vi snackar "Jag bor hemma hos morsan och röker på varje dag".

Alltså, jag syftade på hennes inlägg. Har aldrig sagt något om att jag ser alla manliga whoamedlemar så..

Mstery: Jaha, ja, asså, jag har nått att göra...

Värst vad man kan missuppfatta saker idag:(
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Sångare

2008-08-13 23:44
Vroksjab:

Nej, det förstod jag faktiskt inte. : )

2008-08-13 23:53
Jag tkr bild ska vara obligatoriskt!
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"

2008-08-13 23:58
magnolia

iofs! men då vet du ^^

ajja

jag kan visa en bild på mig om du så gärna vill ;)

2008-08-14 00:02
vorksjab

Självklart, 1 bild säger mer än 1000 ord!

2008-08-14 00:19

till dig ajja

2008-08-14 01:18
din keps håller på och ramla av...

2008-08-14 01:19
endorfin kick

nerå jag har tejpat fast den i örat fattaru väl

2008-08-14 01:22
jaa du bajskorv, om jag hade varit brud eller gay.. men nu e jag varken eller, tack iaf ;)

2008-08-14 01:22
hahaha

2008-08-14 01:26
ajjja

hahahah!

2008-08-14 02:11
Kan inte Victoria skriva här?

2008-08-14 02:14
Finnes:
Namn: Johanna
Ålder: 21
Bor: Nära Göteborg

Klädstil: Det är olika gillar Street stil, Casual, Sneakers ,Oversized tees Blandat.

Musiksmak: Har mycket bred musiksmak, musiken är en oerhört stor del av mitt liv och lyssnar på allt ifrån Rap, Soul,Funk,Jazz,Electronic,Indie m.m för att nämna en del så kan ja ju säga ex. A Tribe Called Quest,Digable Planets,Boscoe,MF Doom,Blu,Billie Holiday,Sivion, Erykah Badu,Sly & The Family Stone,Kissey Asplund... Mycket mer.....

Film:
Crooklyn,Amelie from Montmatre,Mo betta' Blues,She's gotta have it,Do the right thing,Trade,Clockers m.m

Intressen: Musik musik musik. Och spendera kvällar med att se på filmer, resa och ta del av andra kulturer. Även länge drömt om att få åka till Asien spec Japan och Kina är något med deras kultur jag finner oerhört vackert. Planerar även in en ny tripp till Usa nästa sommar ! Tycker även om att laga mat inga vanliga random svensson middagar utan testa nya saker.

Övrigt:
Jordnära.

Söker: Du som är aktiv som vill hitta på saker, jordnära, delar lite av mina intressen är oftast alltid ett plus.

Bild ges på begäran
:O mot en fair exchange.
Iam Not My Hair,Iam Not This Skin,Iam The Soul That Lives Within'

2008-08-14 02:18
Ok, eftersom jag verkar köra något uppmärksamhetsrace idag så kör vi väl här också.

Sökes: Lite vad som helst i Göteborg. Vänner, flirt eller vilket syfte ni nu än har, bara jag har något utbyte av det hela...

Varför? Flyttar ner till Göteborg om en vecka, och de kontakter jag har där går att räkna på ena handen. Folk kan man aldrig träffa för lite av, så om någon härifrån är intresserad av att ses så är ju det bara trevligt!

Skriver inte så mycket om mig, för jag tycker inte att det säger så mycket om personen. Är väl en rätt normal kille i blåjeans, t-shirt och vita sneakers som gillar musik, film och att kröka på helgerna. Inget konstigt där. Bättre om vi snackar så kan ni bilda er en uppfattning...

Bilder har ni i bildtråden, och jag har campat med SunTzu på URF för flera år sedan. Så han kan intyga att jag är en trevlig prick. :)

Peas out

"jag har fin hår. som en waterfall."

2008-08-14 02:25
boogey

hade jag vart bög...

2008-08-14 02:30
vroksjab

Nu läser du inte, jag söker ju vänner med! Och som jag tidigare idag påpekat i en annan tråd så gör inte lite casual killsex en automatiskt till bög. Kan man inte bara få njuta en stund utan att bli placerad i ett fack?
"jag har fin hår. som en waterfall."

2008-08-14 02:34
boogey

så jävla word på den!! (ang casual killsex)

men jafan vänner ja !

frid// bajskorv aka vroksjab

2008-08-14 03:12
HAHAHHAHAHA bajskorv!! haha så jävla rätt! :p

2008-08-14 04:25
jag skulle inte banga

2008-08-14 05:12
Kletons historia gjorde mig sugen på att skriva lite om mig själv men måste fråga polarna först så att jag inte tappar street cred
och vem fan är du?

2008-08-14 08:40
Gynophosis

Jag har skrivit men ingen verkar ha lagt märke till mig. :(
"Not fuck myself in the head with stupid men"

2008-08-14 11:48
Skrev min kontaktannons, men poff borta...
-=Lek med livet så leker livet=-

2008-08-14 13:19
Jaha, jag missade den..skriv den igen :)