Illsnidig lyssna inte på pimpslap. hon är bara ute efter att bråka med folk, HELA TIDEN :/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Illsnidig , det vart en kuggfråga, alla som svarar "att få" är lata! ;)
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
SunTzu , vad sa du om min mamma?
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
träffade din morsa, och frågade om hon kollade snett på mig. KOLLARU SNETT PÅ MEJ ELLER BRUSCHAN?! it's on...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
brukar du tänka på andra tjejer/killar fast du är i ett förhållande? ... ja :(
Om du fick välja en låt som soundtrack till ditt liv, vilken skulle det bli?
båda låtarna på min presentation: The Gypsy Meets The Boy och The Great Misconception of Me, båda av WASP. fråga: välj ett sinne att förlora.
Det sjätte.Vilken är din fulaste ovana?
Bita på naglarna.. fyfan va dumt det är igentligen. Har du något stort ärr på kroppen? isåfall vart
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
haha, nu var man ju tvungen att välja, annars hade jag ju svarat både och.
välja? man svarar la det som är nyast :S? men svara du på båda isåfall
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Nej. Hur gammal var du när du slutade leka med leksaker?
åh. nej jag svarade på diskussionen :P
Svar: Leksaker, uh, vart drar man gränsen för det då? Menar du leka med bilar och sånt så slutade man väll rätt tidigt, minns inte riktigt exakt. Lego var min grej när jag var liten men vet inte riktigt hur länge jag höll på med det. På sätt och vis leker ju vi vuxna med leksaker också ibland, bara det att dem är dyrare ;) Fråga:Hur ofta tvättar du fötterna med tvål?SunTzu P22 Ja, märks hon är en sån där buse som ska styra upp rabalder stup i ett.. fy alltså..pimpslap F23 Jo, så tänker man väll när man läser, men varför stanna vid lata, vi kan kalla dem egoistiska, självcentrerade och manipulativa också! ;)
Illsnidig , men allt det där trodde jag vart underförstått! ;)
pimpslap F23 Pysh! Det är bättre att stava ut det ordentligt så dem får det svart på vitt, dem gamarna!
Fidelista F23, gör det :D
fan nu pratar ni så mycket att det går ju inte att hitta den senaste frågan
Ja kan inte någon mod rensa här lite? Andvänd gäsböckerna era nötter Kör la igång med en fråga då.Har du kysst en padda eller skulle du kunna tänka dig göra det?
Öj! min fråga var ju den senaste, bara en bit upp ju=( Svar: Nej, varför skulle jag kyssa något jag kan få vårtor och annar snusk utav? Om du syftar på en ful människa med "padda" så ser jag ingen anledning varför jag skulle göra det heller =/ Fråga:Hur ofta tvättar du fötterna med tvål?
Illsnidig aldrig Är du religös?isåfall vilken religion
varje gång jag duschar vem i din familj skulle du mörda om du var tvungen?
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Svar: brushan, han kommer ha en bajs framtid det vet jag.... Fråga: Vilken död artis/kändis/legend skulle du träffa om du fått chansen ? (: Själv har jag mina fina val som ODB,Bobmarley och Malcolm X, men bara ett val
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Jag hade gärna träffat Picasso. Har du ngn gång med berått mod övervägt att skada fysiskt/psykiskt en människa som du tycker väldigt mycket om/är väldigt nära dig?
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
"Har du ngn gång med berått mod övervägt att skada fysiskt/psykiskt en människa som du tycker väldigt mycket om/är väldigt nära dig?" Jag drog ne minsiskida i öfgat på miin lillebror när vi var 12-10 år gamla, strackran blev nsätan blidn. Fråga - Har du druckit för mkt npåån gång när du ska upp 8.30 till skolan?
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
Svar ja och druckit i skolan, mycket roligare så. Nånsin haft någon mat eller mjölk produkt i ditt rum över tiden cirkus 1 vecka?
Japp den tabben har man gjort några gången. Har du någon gång spottat i mat, som du senare serverade nån??
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
svar: nej fråga: vad är det värsta du gjort mot någon lärare?
Det är väl skrikigt och kastat något åt dom Vilken är den absolut sämsta film du sett?
Memorerar inte namnen på filmer som suger :O Har du någon fobi?
my name is xelly smelly
Social Fobi. Brukar du sova naken?
Ingen aning men attack of the sabretiger va sjukt kass kommer jag ihåg jag tyckte när jag såg den. Så väljer den. HAr du någon gång lekt pirat?
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Svar: Sova naken, händer väll om jag är hemma, inte hos andra dock för det är det mongo stämpel på.Svar: Ja, när jag var liten var jag tvungen att träna upp mitt ena öga för det var så dåligt så jag hade nästan konstant lapp för det andra. Givetvis vart jag alltid lekparkens pirat! Harg!Fråga: Vad är det värsta du gjort i hela ditt liv? Fri tolkning.
Fråga: Vad är det värsta du gjort i hela ditt liv? Fri tolkning. Svar: jag snattade en vodkaflaska på systemet, blev påkommen av väktare och sprang, blev sen nedbrottad vid utången i ett varuhus
Fråga: när och hur blev du av med oskulden?
Jag var 14 & "hur?" lol, genom penetration? ;) Vad tänker du på just nu?
Vad tänker du på just nu? vad jag ska göra på min praktik när jag inte har några uppgifter just nu & chefen inte e här och har bestämt vilka tider jag ska ha på min anställning snart
vad är ditt drömjobb?
inget specielltÄr du oskuld ?
Nej Gillar du tecknat?
Oja, finns mycket gammal klassiskt såsom Tom & Jerry! Din favoritfilm genom tiderna?
Hm, Det finns en del bra men jag måste säga att musikaler som Sound Of Music och Grease toppar listan. Är du Homofob ?
Rätta mej om jag har fel, (Men de är inte ofta de händer)
Svar:nope trygg i mej själv söddy Fråga: coolaste platsen du sett
Ja skulle du kunna skjuta någon i huvudet och sedan ta en bärs över det?
JONIS REST IN POWER
Nej När fick du ligga senast?
Delam tange barat
fråga - när fick du ligga senast? hmm förra veckan. När onanerade du senast?
www.RekFoto.se
fråga - När onanerade du senast? Svar : igår när petade du dig själv i näsan ?
när petade du dig själv i näsan ? För cirka 30 sekunder sen, abow jag svär! Är det något som har gått snett i ditt liv och som du vill fixa till?
Är det något som har gått snett i ditt liv och som du vill fixa till? hela livet från det att jag var 3 år gammal om det hade gått. Försöker leva i nuet dock men det tog terapi för att inse att man inte kan fixa saker som har varit.
Vilken parfym använder du oftast?
Sean Paul Sommer collection Vad har du för mus ?
Rätta mej om jag har fel, (Men de är inte ofta de händer)
har min packard bell orgenal mus på laptopen.... rätt störande faktikst... Har du en hemlig crush på nån på whoa?
goda råd är dyra, jag ger dig rätt gratis...
Har du en hemlig crush på nån på whoa? Jag är förhoppningsvis råöppen med att jag har en kompiscrush på alla mina vänner, så hemligt är det väl inte.
När blev du riktigt glad senast?
När jag pratade i telefon med min dam.Om du var tvingad att sticka in en kniv någonstans i din kropp, vart skulle du göra det?
Crocodile Dundee for president!