I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ställ en personlig fråga (del 2)

Övrigt - Blandat

2008-08-25 17:12
Men bah!
Ok då svarar jag igen!

Jag gör aldrig saker för att imponera på andra, aldrig gjort heller.

Tycker du att du ser bra ut?

2008-08-25 17:19
Ja.

Är du nöjd med din personlighet?
Would I shit you? You're my favourite turd.

2008-08-25 17:49
Svar: Nej, finns alltid rum för förbättring och det är en ganska stor klyfta mellan den jag är och den jag skulle vilja vara. Gäller visserligen alla plan, utseende, personlighet, framgång i livet m.m

Fråga: Har du fotat/filmat ditt kön eller andra intima delar av din kropp och laggt upp någonstans eller skickat till någon på nätet? isf, hur skedde det?

2008-08-25 18:44
Nää men andra har. Vi satt i skolan och någon hade en digitalkamera med sig... One thing led to an other and now I'm on Facebook.. :)

Tycker du det är viktigt att följa trender? Mode, möbler, drinkar osv
>:D

I rz 3vul g33nuz

2008-08-25 19:24
"Fråga: Har du någonsin hittat något och snott det du hittade? I så fall vad?"

Pengar av olika valör, solglasögon och stolar osv på festivaler.

Fråga - Har du haft fler än 20 sexpartners?
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
Poet

2008-08-25 19:38
Nope.

Hade du poppat någon i huvudet för 100 000 smackaroner?
At the gates of Eternity...

2008-08-25 19:43
lätt för 100 000 smackaroner! (inte..)

ett liv i konstant mörker eller konstant bländande ljus.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-25 19:49
Svar: bländande ljus. Konstant mörker skulle vara samma sak som att vara blind, 90% utav min livsglädje skulle gå ur mig om jag blev det, nästan så man skulle överväga självmord då.

Fråga: Skulle du begå ett lönsamt men "omoraliskt" brott om du visste du skulle komma undan med det?

Exempel: Sno 100 000kr av en gammal dam (hennes livssparingar), Råna värdetransport (vapen nödvändigt och därför finns en risk att någon kan bli skjuten), Lura en godtrogen människa på stor summa pengar... etc etc...

Det är ok att ge ett eget exempel som du skulle tycka var ok om du har ett, om alla ovanstående inte skulle vara det.

2008-08-25 20:19
lura en godtrogen människa .. för det är enklast (sno från gammla damer är iofs enklast men det är bara äckligt) ..

om du va tvungen att ha sex med en av samma kön vem hade det varit ?
Survival of the fitest only the strong survive.
Producent

2008-08-25 20:26
Fredde granberg

Varför tror du att mer än hälften av frågorna här handlar om sex/onanera?

2008-08-25 20:28
för det är väll det mest privata man kan fråga utan att vara ordentligt rude ?

har du misshandlat en främling helt utan anledning någongång ?
Survival of the fitest only the strong survive.

2008-08-25 20:37
Svar: Har inte slagit någon sen jag gick i mellanstadiet, och då var det bara när man hamnade i luven med klasskompisar så nej, jag har aldrig misshandlat någon främling utan anledning.

Fråga: Skulle du vara otrogen mot din partner om du fick välja i princip vilken person som helst att ha valfri typ utav sex med? Din parther skulle aldrig få veta något om du själva inte berättade.

2008-08-25 20:38
Alltså, även dem som inte har en partner kan få svara. Bara tänk er in i situationen om ni hade en.

2008-08-25 20:50
Nej tror inte de. för jag får dåligt sammvete bara jag tänker tanken fast ingen i princip kan undvika den :P

Fråga.

Har du gjort någonting du ångrar riktigt mycket?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-25 21:23
Svar: Ja det har jag. Sista gången då jag rökte hasch och snedtrippade, pajjade gymnasiet, slösade bort 1år utav mitt liv samt än idag lever med oron att få panikattacker även om jag inte fått det på flera år.

Kids, stay clean!

Fråga: har du någon gång "pajjat" något för en kompis av ren avundsjuka? isf vad? ..är mer inne på förhållanden, relationer, drömmar än materiella ting.

2008-08-25 21:28
Svar : Inte vad ja kommer på iaf, men ja tror säkert de varit något...

Fråga : Hur lång penis har du när du hoppat i badet, asså ett vanligt utomhus bad? Extremt liten, eller bara jätte liten?
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"

2008-08-25 22:42
lol. lite mindre blir den väl, inte jätteliten, det är ju pungen som drabbas hårdast av kallt vatten :)

fråga: var har du för vardagsrädslor/fobier?

2008-08-25 22:58
rädd för getingar och höjder

vad blir du mest arg av?

2008-08-26 00:10
Föräldrar(inte mina men andras)

Vad är din relation till städning?

2008-08-26 00:23
Vad är din relation till städning?

Det är faktiskt bland det bästa jag vet..

Raderar du dina sms allteftersom eller har du flera månader gamla sms kvar på din mobiltelefon (om du har någon dvs)?

2008-08-26 00:28
Har just nu fullt i inkorgen och raderar runt cirka 10 sms varenda gång det kommer upp att jag har fullt. Har runt 900+ i inkorgen.

Fråga: Vem är din idol och varför?

2008-08-26 00:36
idol. har ingen. men förebild har jag o de e min mamma. för att hon e så stark o har klarat sej igenom så mycket o för att hon e en underbar människa.

fråga: vad e din speciella egenskap?

2008-08-26 00:50
humor tror jag.

om du var tvungen att ge rånare ett av dessa byten: mobilen/plånboken. vilket hade du givit bort? för att få leva såklart=)

2008-08-26 01:01
Mobilen lätt.

Goast: Pepsi vs Coca cola?
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2008-08-26 01:02
Coca-Cola.

Hade du räddat ett barn från att bli överkört av ett tåg om det sedan, flera år senare, visade sig att det var Adolf Hitler du räddat? No way of knowing who he is prematurely, that is.
•pave paradise•

2008-08-26 01:03
Räknas det om man räddat ett barn från att sätta i halsen och nu på senare år är han ett ritkigt äckligt svin till pojke?

2008-08-26 01:09
Beror på. Tycker du att Adolf Hitler är inget mer än ett äckligt svin?
•pave paradise•

2008-08-26 02:44
Nej.

Om du var tvungen att välja mellan att bli blind eller döv, vilket skulle du valt?
Vi är överallt!

2008-08-26 02:59
Om du var tvungen att välja mellan att bli blind eller döv, vilket skulle du valt?

Döv. Att ge upp musik skulle varit en mardröm helt klart men att aldrig kunna se sina nära och kära igen och vara tvungen att förlita sig på andra för enklare vardagssysslor skulle varit bra mycket värre.

Har du haft sex med nån bara för att vara snäll?
Alltså, att du antingen var ointresserad/oattraherad av personen eller att du helt enkelt inte var på humör men gick med på det ändå.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2008-08-26 03:03
Hmm..ja det har jag nog. Har haft svårt för att säga nej några gånger så när det förväntas att man ska ha sex har jag det bara för att det "förväntas". Korkat ja.
Sen finns det ju killar som inte respekterar ett nej och det har också hänt.

Sen har nog de flesta i ett förhållande ställt upp fastän man inte varit sugen bara för sin partners skull.

Vad är ditt drömresemål?

2008-08-26 03:10
Japan, kina USA. I den ordningen ungefär, sen är det bara att beta av afrika, australien och lite random europeiska länder innan man kan kalla sig världsvan.

Har du ljugit i en arbetsintervju, och isf vad ljög du om?

2008-08-26 09:31
ALLT.

Vilket yttre attribut är du mest nöjd med hos dig själv?
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.

2008-08-26 09:51
Vilket yttre attribut är du mest nöjd med hos dig själv?

Mina ben.

Vilket språk (som du inte redan kan) skulle du vilja kunna tala flytande?

2008-08-26 11:45
SVAR: Kinesiska (tror jag).

FRÅGA: Har du ätit en snorkråka efter att du fyllt 15?

(Nångång innan det tar jag för givet att du har *evil grin*)
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja

2008-08-26 11:47
Svar: Nopp

Fråga: Brukar du titta på pappret efter du har torkat dig när du har varit på toa??
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger

2008-08-26 13:45
Svar: Nej men har gort

Fråga: Hur många gånger har du fått orgasm som mest på en dag?

2008-08-26 13:46
3-4 gånger kanske.

Oralsex, ge eller få?
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.

2008-08-26 13:55
ge.

Vara extremt smal, typ anorexi deluxe eller överviktigt a la usa?

2008-08-26 14:54
fet som fan, för mat är gott. har planer på att emigrera till USA och börja jobba på donken där. visserligen kan jag äta som ett svin utan att gå upp i vikt redan som det är, men om det skulle förändras så blir jag hellre fet ;)

fråga: om du har syskon känner du att dina föräldrar behandlat er olika? bra / dåligt för dig?

2008-08-26 14:56
aniii F19

ge

!??!!??!

Du är kvinna, vad är det som är fel på dig? :S

2008-08-26 14:59
SunTzu P22, ja? :/

2008-08-26 15:07
SunTzu bara för att just de brudar du träffat ryggat tillbaka med ett tvetydigt ansiktsuttryck då du langat fram Helmut betyder inte det att det inte finns brudar som gillar ta sig an verktyget mkay!

2008-08-26 15:16
brudar som gillar ta sig an verktyget mkay!
- Hahah..

Ok, får rädda tråden nu också för ser att den röda tråden är på väg att brista..

fråga: om du har syskon känner du att dina föräldrar behandlat er olika? bra / dåligt för dig?

Svar: givetvis, jag är yngst så i deras ögon kommer jag väll aldrig bli vuxen, det är ganska frustrerande. Eftersom det tycks handla om att överglänsa föregående syskon med framgång i min familj så har jag ju lite att leva upp till också =/

Fråga: Finns det något du inte klarar av att äta utan att spy? vad för något?

2008-08-26 15:16
jo jag brukar ha det problemet med sex överlag, de brukar bli rädda för att stoppa in nåt så stort :/

annars var det frågan om vad man föredrar, varför det låter lite konstigt att en tjej skulle föredra att ge. det brukar ju annars vara omvänt förhållande kring det där, men kul att det existerar individuella preferenser häri världen. jag ska inte försöka förstärka könsmaktsordningen.

2008-08-26 15:18
SunTzu P22

Håller inte riktigt med om att det skulle vara omvänt, menar du att killar i överlag skulle föredra att ge istället för at få? :S

2008-08-26 15:19
Ja, det är min uppfattning i alla fall. Kanske skulle få ett annat svar om du gjorde en rikstäckande undersökning :P

2008-08-26 15:19
SunTzu, då har du bara varit med latmaskar.

2008-08-26 15:20
Svar: Ja, vissa nötter,svampar och typ lever

Fråga: Gillar du messmör?

2008-08-26 15:22
Fråga: Finns det något du inte klarar av att äta utan att spy? vad för något?

riktigt ordentligt härsken gräddtårta kanske

brukar du tänka på andra tjejer/killar fast du är i ett förhållande?

2008-08-26 15:23
SunTzu P22

Kanske, jag tror inte det ligger hos ena könet att vara med intresserad utav att ge/få i det här fallet, är nog väldigt indivituellt.

pimpslap F23

Nah, man behöver ju inte vara lat, frågan rörde ju vad dem föredrog;)