Ställ en personlig fråga (del 2)
Tänkte liva upp den gamla klassikern från några år tillbaka. Principen är följande: jag börjar med att ställa en personlig fråga och nästa besvarar den så ärligt han eller hon kan, och ställer sedan en ny fråga till nästa. Med personlig fråga menar jag något där svaret kan variera stort mellan olika människor och i någon mån säger något om personen i fråga. Så "hur lång är du?" platsar inte här, men har ni inspirationsbrist så kör på ändå. Min fråga: Vilket parti röstade du på i senaste valet, och om du kunnat lägga om din röst från 2006, hade du gjort det? (Inlägget ändrat av nilsL 2008-08-28 19:02:59)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2008-08-20 18:02
Svar: Miljöpartiet och jag hade lagt min röst på sossarna OM jag hade vetat att det hade hindrat ett blått styre. Fråga: Vad har du för äcklig vana?
Jag skyller allt på Emma!
Jag brukar lukta på mitt öronvax lite då och då. Folk tycker det är äckligt, jag tycker inte det. Fråga: Varför skiljer sig den gröna pilen från de andra i stoppljus? Röd: Helt rött från början med en svart "genomskinlig" pil. Gul: Helt gult från början med en gul "genomskinlig" pil. Grön: Svart bakgrund med en röd pil ovanpå.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dieallot: Gör om, gör rätt.
Redline!
Aha, nu såg jag. Grön: Svart bakgrund med en grön pil ovanpå.
LOL! :D gör om, gör rätt en gång till. läs om första inlägget.
Jahaaa, aja. Men jag vill fortfarande ha svar på min fråga. Sen borde den platsa ändå tycker jag ;) Det är det enda jag vill ha svar på, resten skiter jag i, så ta bort, gör om, glöm och dröm. Pill och knull.
Toastare
2008-08-20 18:40
Dieallot, för att det är viktigare att förbereda sig på att stanna och att stanna än att köra.
Jag tycker köra är ganska viktigare, annars kommer man inte fram.
Toastare
2008-08-20 18:46
Därför du heter "Dieallot"?
fråga: har du onanerat på en offentlig plats? (likabra att börja redan nu, tråden lär ändå hamna där förr eller senare.)
Bounty: Japp, jag har dödat mig själv och massvis med andra människor i trafiken pga av att jag sitter i passagerarsätet och skriker "MEN KÖÖR DÅÅ!!"
Svar: Ja. Fråga: Har du någon gång varit sugen på att ha sex med en person av samma kön?
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Nej inte riktigt. Men man har ju sina "utvalda" om man hade varit tvungen. Vad har du för fördomar?
At the gates of Eternity...
Jag har inga fördomar, jag hatar alla. Hur många har du haft sex med?
Producent
2008-08-20 21:08
tappat räkningen, men 20+ är det lätt. hur mycket väger du? (bara en tjock person far svara)
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
eftersom jag inte anses vara tjock får jag väl svara på frågan innan: 9 ½ vad brukar du göra när du är riktigt nere för att pigga upp dig?
Se på scrubs! Har du skämts över att du har varit tillsammans med någon? Alltså att det var just den personen.
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Nej, vem fan bryr sig om vad andra tycker. Har du någonsin funderat på att döda en annan människa?
Eller förresten, jo kanske. När jag var yngre.
Svar: Ja, men det har som tur är inte varit mer än funderingar. Vart går din gräns för otrohet?
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Svar: Hångel. (Inte hångel för skoj skull utan hångel hångel)Har du någonsin haft sexfantasier där en släkting / familjemedlem är med?
Would I shit you? You're my favourite turd.
NEJ! Vad är det äckligaste du har ätit?
Det äckligaste jag ätit var någon röra som smakade ciggfimp vad är det äckligaste du druckit?
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
Svar: En juice som smakade varmt vin Fråga: Vem tycker du är jobbigast på Whoa?
Jag själv, hellspawn1, SunTzu och några admins. Är du nöjd med ditt utseende?
Är du nöjd med ditt utseende? - Till viss del ja.. Tycker jag ser bra ut, men gillar inte min näsa ibland och hur jag ser ut i profil fast det är inget jag bryr mig om egentligen..fråga: Bryr du dig om din (eventuella) partners tidigare sexpartners?
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Bryr du dig om din (eventuella) partners tidigare sexpartners? Om dom fortfarande har sex så...ja. Annars, nej.
Vad ångrar du mest att du har sagt till någon?
Vad ångrar du mest att du har sagt till någon? Jag vet inte. Jag har inte ångrat så många saker jag sagt, mer konsekvenser av saker jag inte sagt. Jag ångrar att jag inte har sagt saker till folk.
Vem på Whoa tycker du har skevast åsikter?
Moderator
2008-08-20 23:38
Vem på Whoa tycker du har skevast åsikter? Cocaine Cowboys + dom flesta i Politik-forumet.
Brukar du titta på serien
Pussycat Dolls ?
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
jag har nog sett minst 5 avsnitt. vilken är din värsta lögn?
Nu i efterhand borde jag ha gjort det. Rakar/ansar du dig på något ställe som kan anses ovanligt?
Nej. Har du varit otrogen?
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
Har hänt. Har du ibland önskat heta något annat? Vad?
bruce .. efter bruce wayne (H) kollar du på ditt eget bajs efter du gjort nr 2 på toa ?
Survival of the fitest only the strong survive.
Självklart. Är du troende? Varför?
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
Nej. Den kristna bilden av en god och beskyddande gud är lätt att förkasta genom att slå upp valfri dagstidning, valfri sida, valfri dag. Vilken var den lyckligaste stunden i ditt liv?
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Antaglien när jag var nere i Amsterdam på rave.. Skumt men det var nog det absolut bästa jag upplevt. (drogfri får jag väl skriva..) Hur ofta duschar du håret?
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Varje dag, annars varannan dag. Har du seta på kåken? Om ja: för vad?
Har du seta på kåken? Om ja: för vad? Näe men har hälsat på polare där. (jag är så G azzå)
Har du någonsin tackat nej till oralsex?
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
nej har du vart med om en trekant?
nope fråga: vilken är din sjukaste sexfantasi?
För sjuk för att skrivas här Vilka länder har du varit i? Vad är ditt favoritresmål och varför?
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
antwon P23 härligt att nån jag aldirg tidigare lagt märke till mig ogillar mig :D *spread the HATE*
fatcaesar men invänta nån som svarar istället då!
suntzu att ha sex med en kompis syrra vilket är ditt pinsamaste sex minne ?
Survival of the fitest only the strong survive.
då jag vaknade upp på en soffa, omfamnandes en brud, i ett korridorskök där 15 pers bodde och kom ut för att käka frukost. det var visserligen inte ett sexminne utan ett efter-sex-minne, men ändå.. fråga: säg nånting som ni aldrig skulle berätta för er morsa (utgå från att hon inte har whoa).
Att det var jag som kletade ett Toy-tuggummi på vägguttaget bakom soffan när jag var liten, och inte min kusin. Jag skäms än idag, min morsa kommer aldrig få reda på det. Vad skulle du aldrig få för dig att göra offentligt?
Onanera ________ skulle du kunnat ha sex med en riktigt ful 80 åring för 18 miljoner kronor?
Vara någon annan än den jag är Vad är din favorit alkoholhaltiga dryck?