I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ställ en personlig fråga (del 2)

Övrigt - Blandat

2008-08-23 01:42
Hatar du mongolider?

Orkar egentligen inte ens svara på den. Men, nej.

Är du lycklig?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-23 01:45
Är du lycklig?

nej

är du?
Blood on my dick or shit on my knife

2008-08-23 01:47
Är du?
Jag är nog lycklig tror jag.

Vem skulle vinna i en fight mellan Edward Norton och Brad Pitt? (bortse från att de är samma person på riktigt också)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-23 01:53
Vem skulle vinna i en fight mellan Edward Norton och Brad Pitt? (bortse från att de är samma person på riktigt också)

Jaaag trooor oavgjort!

Har du någon gång haft sex mot din vilja?

2008-08-23 02:18
Nej.

Vad är du mest rädd för?

2008-08-23 03:09
Att släppa ner garden.

Vilken egenskap är du minst nöjd med hos dig själv?
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.

2008-08-23 03:34
Jag har en känsla av att pimpslap är jävligt svårfångad :)

min aggressivitet och mitt utseende.

Vad är det första du lägger märke till hos en person?
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda

2008-08-23 04:11
jag vet inte riktigt men jag värdesätter fina händer.

tror du att människor som träffar dig upplever dig som en snäll person. känns det viktigt för dig att upplevas som snäll?

Toastare

2008-08-23 04:14
Många upplever nog mig som en person som tar stor plats. Men om de "förstår" mig så ser de att jag är snäll. Det är nog mer viktigt att jag upplevs som intressant än snäll.. och kanske ödmjuk, i rätt situationer.

fick du ligga denna fredgadsnatt?
Jag skyller allt på Emma!

2008-08-23 04:15
Nej jag bangade faktiskt ur tro't eller ej.

Har du något husdjur & vad isåfall?
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Toastare

2008-08-23 04:21
hihih banger! Fast det är bra, visar att man är kräsen! Good for you pimpslap. Eller menade du att du bangade med mig?? Cybersex? :>

ja, jag har en släthårig foxterror och sen 15 akvariefiskar och några silverfiskar, men de bor inte i akvariet.

Vilken prestation är du mest nöjd över i ditt liv?

2008-08-23 04:29
Har ingen specifik prestation att vara nöjd över men jag känner att jag, efter att jag gjorde slut med mitt ex, har skött mina andra "relationer" på ett förbannat snyggt sätt.

Berätta om senast du blev dumpad/dissad/brädad.
Toastare

2008-08-23 04:34
Mitt ex som jag var tillsammans med i 3 1/2 år och bodde med i 2 år bestämde sig för att han inte ville ändra på sig med sina missbruk utan gick istället bakom ryggen på mig, var otrogen och träffade en 20 årig tjej. Han bor nu ihop med denna tjejen och har kunnat fortsätta med sina missbruk utan problem. Om man inte vill se problemen och ta tag i dem -ta bort den person som påminner dig om dem.
Jag var med andra ord för bra... så nu är jag singel och ensamstående matte till en hund!

Vilken av dina vanor (dåliga eller bra) skäms du mest över?

2008-08-23 04:41
Just nu skäms jag över att jag inte kan ha kul utan alkohol. Vanan som jag skäms över blir då alltså att jag går ut och festar varje helg även fast jag många gånger vet att det inte kommer bli kul. Detta får som resultat att jag får ganska taskig ekonomi trots att jag jobbar nästan heltid. Pinsamt att inte ha pengar på mobilen ibland eller inte ha frukost att bjuda på när någon sover här.

Vilken av dina handlingar tror du har gjort mest inverkan på en annan människas liv?

2008-08-23 10:08
alla mina handlingar har nog utan varken min eller mina småsystrars medvetande påverkat dem mest. apan ser, apan gör. synd för dem:)

har du nån gång tänkt att du måste förändra hela ditt liv (och sedan gjort det)?
http://www.kommandot.se/wp/
Poet

2008-08-23 10:24
Ja, insåg att jag behövde hoppa av skolan, och gjorde det sedan, och har aldrig varit så nöjd över något.

Har du någonsin varit taskig med någon du verkligen tycker om, bara för att se personen lida?
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop
http://arspedia.org/wiki/Babylon
http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb

2008-08-23 11:20
Ja, jag gör det hela tiden mot pojkvänner. Vet inte varför, men det känns skönt att vara överst so to speak.

Umgås du med någon som du egentligen inte pallar med?
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se

2008-08-23 11:53
Nej, ända sedan dagis så har jag själv valt vilka jag umgås med.

Vad skulle du bokstavligen kunna döda för just nu?
Would I shit you? You're my favourite turd.

2008-08-23 15:30
ingenting, jag är nog lite för mesig för att döda någon.

fråga: vad är dina värsta tvångstankar?

2008-08-23 15:37
fråga: vad är dina värsta tvångstankar?

att få till vissa saker "perfekt"
går inte, har insett det nu dock

har du haft kk, isåfall hur många?

2008-08-23 16:02
har aldrig varit ett fan av lössläppt sex, men det närmsta i KK-väg jag har kommit var ett förhållande som tog slut men som istället mynnade ut till ett slags kk-förhållande

Har ni någonsin mobbat någon och njutit av det?

2008-08-23 16:09
Ja..

Vad är den största åldersskillnaden du haft mellan dig och en sexpartner? Var han/hon äldre eller yngre?
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning

2008-08-23 16:10
har du haft kk, isåfall hur många?

Nepp.

Fråga : Är det något du missbrukar ? ( sex,dator,alkohol,droger ja ni fattar )

2008-08-23 16:32
Varför hoppar du över min fråga? :(

yeye. shit desame.

Fråga : Är det något du missbrukar ? ( sex,dator,alkohol,droger ja ni fattar )

Jag har väl missbrukat droger och jag vet inte om man kan säga "en gång missbrukare - alltid missbrukare" på den punkten, men nu har jag börjat ett nytt liv. Datorn är jag beroende av. Jag behöver alkohol för att ha roligt. that's it.. justja.. nikotin också!

Vad är den största åldersskillnaden du haft mellan dig och en sexpartner? Var han/hon äldre eller yngre?
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning

2008-08-23 16:46
2 år tror jag. Hon var yngre.

Har du varit otrogen mot någon bara för att vara taskig?

2008-08-23 16:56
Har du varit otrogen mot någon bara för att vara taskig?

Nepp aldrig.

Fråga : Skulle du kunna vara otrogen mot din flickvän/pojkvän för en stor slant ( så mycket att du inte behöver jobba mer ) ?

2008-08-23 17:38
Nej. Otrohet är som mental misshandel och jag misshandlar inte människor för pengar.

Har du kissat/bajsat på dig i vuxen ålder någon gång?

2008-08-23 17:59
Nej det har jag inte, haha...

Min fråga; hur gammal är du?:D

2008-08-23 18:03
Min fråga; hur gammal är du?:D

23

Har då någonsin råkat gå in i ett rum medans nån du känner/inte känner haft sex i rummet?
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2008-08-23 18:07
flera gånger som den cockblocker jag är ..

vad är ditt mest homosexulla ögonblick ?
Survival of the fitest only the strong survive.

2008-08-23 18:07
din mest homosexulla upplevelse* låtre bättre

2008-08-23 18:08
När jag hade sex med en tjej.

Vad gör du just nu?

2008-08-23 18:08
fantiserar om azziz och en annan tjej ..

vad är det dyraste du stulit ?

2008-08-23 18:14
tuggummi tror jag.

hur gammal var du när du fick din första kyss?

2008-08-23 18:15
14

hur gammal var du första gången du hade sex ?

2008-08-23 18:16
15.

när fyller du år

2008-08-23 18:18
16 december..

vem av dom är du på mopeden ? (räknas väll som personlig fråga .. om inte för personlig)

2008-08-23 18:21
varför frågar alla det? jag sitter först, mot vänster alltså.

vad är meningen med livet enligt dig?

2008-08-23 18:21
get a room

2008-08-23 18:22
3xl: har två men tack för ditt råd.

2008-08-23 18:24
för att alla hoppas att du är den som sitter först :)

att njuta så mycket man bara kan ,oavsett hur dåligt din "njutning"påverkar din kropp/arbete/skola/vänner osv .. att ta sig själv före alla andra i kort sett (call me evil) ..

har du provat tyngre droger ?

2008-08-23 18:41
Nope, är så drogfri man kan vara.

Hur är din relation med socker?

2008-08-23 19:31
Jag är sockerjunky, jag tackar mina gener för att jag inre är fet D:

Har du någon gång blivit påkommen av en eller flera familjemedlemmar när du haft sex/onanerat? Isf, hur gick det till?

2008-08-23 19:39
Morsan skulle komma ned till båtstugan och säga till att det var middagsdags när jag och min polare var små, dörren blåste upp till stugan men vi sket i det.

Plötsligt dök morsan upp och såg oss sitta runkandes till ELLEtidningar...

Om din partner plötsligt skulle byta kön, skulle du göra slut då?

2008-08-23 19:54
kleton

ok, först och främst (HAHAHAHAHAHA, elle tidningar.. runka ikapp med en polare HAHAHAH).

Ehurm... ok on topic igen.

Svår fråga, i den flesta fall så um ja det skulle jag, men jag är säker på att det är fysiskt möjligt att det skulle kunna finnas en "true love" som skulle hålla endå. For the record är jag kille. Men som sagt, högst troligt JA, det skulle jag.

Har du haft pedofiliska/nekrofiliska/transsexuella eller homosexuella fantasier/tankar nån gång? Beskriv kortfattat. ;P

2008-08-23 21:04
Haha tror du nån skulle erkänna sig ha haft pedofiliska fantasier?
Jag har inte riktigt haft några av dom där fantasierna men jag har drömt att jag sög av min flatmate en gång. Riktig jävla deep throating (om jag var bög skulle jag vara kung på BJs). Det var rätt jobbigt att träffa honom på morgonen sen.

Har du eller har du försökt ligga med någon som är upptagen?

2008-08-23 21:05
.. så jävla classic det där med ELLEtidningarna. Vilka minnen som kommer fram.
Toastare

2008-08-23 21:08
ja, jag har legat med några upptagna personer och vetat om det. Inget jag skulle göra idag dock, var när jag var yngre.

Vad är det elakaste du gjort mot ett djur?

2008-08-23 21:09
aldrig gjort nåt elakt mot nåt djur

fråga: om du var tvungen att välja mellan att din mamma eller pappa skulle dö. vem hade du valt?

2008-08-23 21:28
Suntzu pappa,utan tvekan

fråga:om du var tvungen att välja mellan att hugga av din mammas arm eller din egen,vems hade du valt?