I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ställ en personlig fråga (del 2)

Övrigt - Blandat

2008-08-21 22:10
89 tusen 546 hundra och 16 öre Exakt, woho för kvitto

2008-08-21 22:13
Racken, du, jag, ditt kontokort nu?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-21 22:15
racken: och så avslutar man med en fråga ;)
(om du känner för att donera är du välkommen)

2008-08-21 22:49
Svarar på sista frågan: 0 kr

Har du haft någon sexfantasi om din lärare/ex. lärare?
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.

2008-08-21 23:00
oj mitt fel, förlåt

aniii F19
hahahah

2008-08-22 08:21
Ja, om vikarier räknas.

Vad är den längsta tiden du har varit vaken?
Would I shit you? You're my favourite turd.

2008-08-22 08:32
2 eller 3 dagar, kommer inte riktigt i håg

Om du fick välja en kändis som du var tvungen att mörda med valfritt vapen vem skulle det vara? ( du får välja små äckliga kändisar som soulja boy eller liknande om du kallar dom kändisar )

2008-08-22 10:09
Skulle nog ta alla i Tokio Hotel om ja fick... Skulle spela deras egen musik... Det borde räcka att ta kol på de små rackarna!!!

Fråga: Vilken är din största merit inom idrott?
Hihi

2008-08-22 11:01
Fråga: Vilken är din största merit inom idrott?

När jag vann över svärfar i couronne på hans 50-års fest, det sved kan jag säga mouahahaha!

Fråga: Vad gör du just nu?
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone

2008-08-22 11:03
sitter på jobbet och käkar kexchoklad, nyss rökt en cigg för att tänka på annat, samt lyssnar på Mayhem

fråga: har du haft en alkis-period? (en seriös sådan). berätta isf nåt om den.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-22 11:19
I love 2pac!!!

2008-08-22 11:30
SunTzu P22

Nej..

Har du någonsinn målat ditt ansikte citt?
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2008-08-22 11:30
VITT*
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2008-08-22 11:44
Har du någonsinn målat ditt ansikte vitt?
Nepp men har blivit lite vit i ansiktet av tjack lol..

Fråga : Vad är det du ångrar som mest?

2008-08-22 12:42
Att jag började med droger.

Vad är ditt största fel?
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning

2008-08-22 13:06
Mitt sinne för ekonomi under 2007

Vad har du gjort/sagt bara för att få ligga?

2008-08-22 13:09
jag är lat

vad brukar du äta till frukost?

2008-08-22 13:09
oj svara för långsamt lol

2008-08-22 13:19
svar: gårdagens rester från lunchen och coca cola. tvär nice! (ibland även havregröt + macka)

fråga: Vad gick du ut högstadiet med för betyg?

2008-08-22 13:21
Inte så bra eftersom jag hellre hängde med coola hemkillar och tjuvrökte bakom gympasalen.

Brukar du fisa på krogen?
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se

2008-08-22 13:29
nej (inte annars heller)

hur många gånger har du vart utomlands?
Poet

2008-08-22 13:31
Kan ej svara på det, då man jobbat i Danmark fast bott i Malmö. Men minst några 100 gånger.

Är du arg på någon just nu?
At the gates of Eternity...

2008-08-22 13:32
räknar bort danmark, men kanske tjugo?

fråga: är du nöjd med ditt liv? var ärlig.

2008-08-22 13:33
bc99

fuck då :)

ja jag är arg på några gay-ass elektriker på mitt jobb som fuckar upp en massa.

fråga igen: är du nöjd med ditt liv? var ärlig.

2008-08-22 13:47
Givetvis kan man ha det bättre, men jag är ändå nöjd, flickvän saknas för tillfället bara!

Har du gjort nått dumt på fyllan som du ångrar än idag?

2008-08-22 14:30
inte dumt direkt men börjat gråta för en inte såå farlig grej, pratat massa skit med folk som e nyktra å kanske börjart undra om mig

vad är det taskigaste du gjort mot nån?

2008-08-22 19:03
Varit otrogen i ett gammalt förhållande. Annars är jag ganska snäll skulle jag tro.

Vad vill du bli när du blir "stor" ?

2008-08-22 19:05
Fotbollsproffs. :P!

Vad tycker du om homosexuella?

2008-08-22 19:15
Vad tycker du om homosexuella?

ewwwwwwwwwww jätteäckligaaaa omg

Nä men jag tycker nog ingenting om homosexuella. Det enda jag stör mig på är väl att ett flertal av de homosexuella män jag träffat på var väldigt pretentiösa och verkade bygga hela sin livsstil/personlighet runt vilket kön de gillar.
Men sen finns det ju män som är straight och gör samma sak. tex: tillgjorda macho-snubbar som bara snackar om brudar och fitta och baserar allt de gör runt att visa att de gillar tjejer med förhoppning om att tjejer ska gilla dom och alla ska fatta att de gillar tjejer. Patetiskt i båda lägren.

Vilket är den tyngsta drogen du har provat?

Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2008-08-22 19:50
koffein!
det är jag lite stolt över

har du någonsin svimmat på allmän plats?
 När stjärnorna och linjerna flyger över dig
Blir lejonet en struts på grund av påfågeln

2008-08-22 19:53
Jag svimmar flera gånger i veckan typ, så ja.

har du någonsin varit kär i en kompis?
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se

2008-08-22 19:58
lurig fråga, men jag har blivit kär i en som jag sen blev kompis med. sen betedde jag mig som ett riktigt jävla svin för att förstöra allt och döda ångesten, kvinnor kan ta sin vänskap med sig till helvetet :)

fråga: hur många gånger i veckan dricker du?

2008-08-22 20:03
det brukar bli så mycket att jag inte orkar räkna. dock blir det oftast vatten.

ser du på dig själv i spegeln och gillar vad du ser? om inte vad gillar du inte?
 När stjärnorna och linjerna flyger över dig
Blir lejonet en struts på grund av påfågeln

2008-08-22 22:11
Japp, fast jag börjar bli lite fet så det kanske är dags att röra på sig lite mer.

Vad är du riktigt bra samt riktigt kass på?
Would I shit you? You're my favourite turd.

2008-08-22 23:20
Vad är du riktigt bra samt riktigt kass på?

jag är jävligt bra på att lyssna på mina vänner och jag är riktigt kass på att bete mig som jag förväntas bete mig på ett visst sorts vis.

har du några syskon? om ja, hur många och hur gamla?

2008-08-23 01:11
har du några syskon? om ja, hur många och hur gamla?

Nej jag är ensamt barn.

Hur ser din drömpartner ut?

2008-08-23 01:17
Hur ser din drömpartner ut?

haha ååh jobbittt, men ja - morgan pålsson eller erik johansson (kändisar)...

vad har du ätit i dag?

2008-08-23 01:19
vad har du ätit i dag?

Öh, tofu. Och grönsaker.

Har du någonsin haft en erotisk fantasi om någon av dina vänner av samma kön?

2008-08-23 01:20
vad har du ätit i dag?
två knäckemackor med mjukost och tomat.

vad skulle du helst stoppa i dig: en blodigel eller en kopp mens.

2008-08-23 01:20
neeej fan :(

2008-08-23 01:23
Har du någonsin haft en erotisk fantasi om någon av dina vänner av samma kön?

Nej :(
Dock har jag drömt om några, medan jag sov. Det kanske är undermedvetet?

När grät du senast?

2008-08-23 01:27
jag grät senast på en basket plan då jag under en hallis trodde min bror dog för ca tre-fyra år sedan.. fast jag har haft tårar sen dess, dock aldrig fällt några som inte berott på vind.

någonsin stulit från en vän?
Blood on my dick or shit on my knife

2008-08-23 01:30
någonsin stulit från en vän?

aldrig. skulle aldrig aldrig aldrig någonsin hända.

vilken är din favoritastrid lindgren-film?

2008-08-23 01:32
Vilken är din favoritastridfilm?

Ingen aning alls. Har nog ingen favorit.

Ogillar du någon i din släkts partner?

2008-08-23 01:33
Ogillar du någon i din släkts partner?

Japp.

Vad gjorde du för 10 år sedan?

2008-08-23 01:36
Vad gjorde du för 10 år sedan?

Kände mig ball över att gå i högstadiet. Eller kanske osäker över att ha fått tandställning. När börjar man högstadiet?

Om du var tvungen att välja en skönhetsoperation, vad skulle det vara?

2008-08-23 01:40
Om du var tvungen att välja en skönhetsoperation, vad skulle det vara?

Rätta till min mongofot efter stukningen för 4 år sedan så att jag kunde böja den ordentligt...

Känner du att du kan säga allt till alla dina vänner och att det verkligen stannar där?

2008-08-23 01:41
Ja.

Gillar du te?
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2008-08-23 01:42
Känner du att du kan säga allt till alla dina vänner och att det verkligen stannar där?

nej inte till någon.. vissa kan veta vissa saker men ingen kan veta allt

"sjukaste" sex du haft
Blood on my dick or shit on my knife

2008-08-23 01:42
Jag gillar inte te.

Hatar du mongolider?