I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ställ en personlig fråga (del 2)

Övrigt - Blandat

2008-08-21 01:29
app app app sakta i backarna där

2008-08-21 01:29
Skit i min då..

wackcent P24

Tror det ja.

Hadde du kunnat döda någon? ge skäl
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2008-08-21 01:32
ja om nån förgripit sig sexuellt eller mördad nån i min närhet...

skulle du helst:

1. haft sex med en prostituerad för pengar och hon tycker det är rätt okej men skulle inte gjort det gratis

eller

2. haft sex gratis med nån random brud som ställer upp fast hon egentligen inte tycker det är soft

2008-08-21 01:35
1. jag vill inte ligga med nån hora egentligen, men det finns inget bättre än att tillfredsställa tjejer.

fråga: är du en person som offrar fritid/familj/närstående för 'större' saker?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-21 01:36
Beror på vad det gäller, Ja det kan tänkas göra iaf.

Gillar du ljudet av regn?
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2008-08-21 01:37
Väldigt mycket.

Vem litar du mest på (din dumme fan)?
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.

2008-08-21 01:39
ja regnljudet har sin charm

____________-

skulle du äta en hamburgare 150g grillad med alla tilbehöver gjord på människokött (från en naturligt avliden person och proffessionellt slaktad och mald) om du fick 2000 kronor och det inte skulle innebära nåt lagbrott?

2008-08-21 01:39
okej litar mest på mina föräldrar

________________-

skulle du äta en hamburgare 150g grillad med alla tilbehöver gjord på människokött (från en naturligt avliden person och proffessionellt slaktad och mald) om du fick 2000 kronor och det inte skulle innebära nåt lagbrott?

2008-08-21 01:41
litar på mig själv, såklart.

fråga: nämn någon musik/grupp du diggar stenhårt men ändå skäms för. (lol, urgammal fråga men fuck it)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-21 01:42
Ja.

Är du nöjd med dig själv?
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare.
Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!

2008-08-21 01:43
du vann.

Nej, inte en jävla chans. är ingen kannibal

fråga: hade du kollat på videon som den tyska kannibalen spelade in, i sin helhet (clockwork orange-style) för en tusing? googla upp om du inte vet vad det gäller.
Hangaround

2008-08-21 01:47
Vet inte ens vad det är. Missat något stort nu antar jag? Men antagligen nej.

Vad är du mest rädd för?

2008-08-21 01:53
Jag är mest rädd för att inte leva mitt liv ordentligt och när det är för sent, runt 70-80, inse vad jag borde ha gjort och hur jag skulle ha levt. hitta något läskigare än det om ni kan! Vad gäller tragedier i övrigt har jag redan varit med om mycket.

Vilka tankar/egenskaper äger du som är så tragiska/vidriga att du aldrig berättat om dem för ens dina bästa vänner/familj?

2008-08-21 01:53
kannibal, kul kille

jag är mest rädd för tanken att resten av livet ska gå åt helvete. ingen risk iofs ;) har faktiskt inget konkret jag är rädd för, känns lite udda.

fråga: hur många riktiga vänner har du?

2008-08-21 01:54
fan vad keff den här tråden är, man skriver ju om varandra hela tiden.

VILKEN JÄVLA IDIOT SKAPADE DEN HÄR TRÅDEN?! BRING HIM OUT!

2008-08-21 01:54
Noll.

Postar Bazookas; Vilka tankar/egenskaper äger du som är så tragiska/vidriga att du aldrig berättat om dem för ens dina bästa vänner/familj?
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.

2008-08-21 02:04
jag har de tankarna, antagligen som alla andra. De ligger så djupt nergrävda att jag inte ens kan formulera dem för mig själv - det är mer som sinnesstämningar man inte råder över.

överlåter frågan till nästa, för jag vill höra fler svar på den.

2008-08-21 03:15
Mina tankar jag inte kan dela med mig av är hemska saker jag varit med om som ligger så djupt inom mig efter alla förträngningsförsök.

Vad skulle du helst göra(anta att du är kille) slicka en fitta med riktigt mycket svamp eller knulla en brud med gonnoré?
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning

2008-08-21 03:33
slicka en fitta med mycket svamp, så jag kunde kyssna bruden efteråt och hämnas!

vem dödar du om du måste? Din mamma eller dig själv!
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....

2008-08-21 03:48
Uhh måste du dra en sån fråga. jag kan ju inte säga min mamma för att ja hon är ju min mamma men samtidigt så känner jag att jag har MYCKET kvar att göra i mitt liv... älskar min mamma men nu vill jag föra tråden vidare

jag skulle döda min mamma

Vem är din idol?

2008-08-21 03:48
*fingrarna i kors*

2008-08-21 03:53
! p20

jag skulle också döda din mamma ;)
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Hangaround

2008-08-21 03:57
Den där frågan är bara ond rakt igenom och samtidigt är det som ett mindtrick. Rätt intressant faktiskt. (Sorry för off topic). Om jag dödar mamma, för att jag vill leva vidare skulle jag nog inte kunna leva gott resten av mitt liv för samvetet skulle göra mig galen, deprimerad, psykisk, sorgsen, arg, förvirrad etc. Tar jag livet av mig för att jag tycker att mamma är värd det skulle mamma gå samma mål till mötes. Hon skulle nog inte se meningen med livet med andra ord.

Så. Go on now people..

2008-08-21 04:00
vroksjab P19
Min mamma har många fiender min vän, du har inte en chans! svara på min nu

Vem är din idol? så så go go

2008-08-21 04:03
Min mamma! :D

vem hade du helst haft sex med om du var tvungen: en förälder eller ett syskon?
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning

2008-08-21 04:06
! P20

hehe

att svara på vem sin idol är , är som att svara på min fråga tidigare! jävligt svår!
Men förebilder finns ju : denzel washington det han gör gör han helhjärtat och jävligt bra!
Eminem när det gäller lyrik , jag kan medge att han inte är på hugget som förr. men hans tidigare plattor och freestyles är verkligen något att se upp till.
Sen finns det en hel del graffitimålare !

att säga en person är skit svårt :O

finns allt från : filmskapare till artister och släktingar!

skulle du hellst Gå igenom hela sverige, eller simma tvärs över vänern?

2008-08-21 05:03
Jag hade nog drunknat i vänern efter ett tag så jag hade nog tagit en promenad genom hela sverige, fast då ska jag ha mp3 med mig.

Hur gammal var du när du förlorade oskulden?
och vem fan är du?

2008-08-21 07:19
14, å de va najs!

vilka könssjukdomar har du glidit omkring med? (roligare om någon som faktiskt har haft nån erkänner ju)

2008-08-21 08:34
klamydia, det var tråkigt.

har du någonsin smakat din egen sperma? (tjej: har du med flit smakat ditt slidskret?)

muhahahaha, jag är dirty!
SUCK SHAFT
Poet

2008-08-21 10:20
Yes det har jag, tänkte om ens partner kan ta satsen helhjärtat i munnen , varför kan inte jag se hur det smakar för?

Vem här på Whoa hade du velat slå sönder och samman?
At the gates of Eternity...

2008-08-21 10:24
Peaches, bland andra.

Brukar du ljuga om din ålder och i så fall i vilka sammanhang?
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se

2008-08-21 10:36
ja jag älskar att ljuga om onödiga saker

har du nångång sålt ut dig själv riktigt ordentligt för pengar/karriär/bli omtyckt?
http://www.kommandot.se/wp/

2008-08-21 12:02
Nej, aldrig!

Har du någon gång haft självmordstankar?

2008-08-21 12:02
Ja, jag har jobbat.

Om du utvisa en person från Sverige, vem?

2008-08-21 12:12
Då jag inte tror på den sortens "lösning" så blir mitt svar ingen.

Är du avundsjuk på blondinbella?

2008-08-21 12:18
Avundsjuk? Kanske lite att hon får mycket pengar för något sånt skitigt. Men jag klarar mig!

Hur ofta onanerar/har du sex varje dag?!
be the change

2008-08-21 12:22
1-3 ggr

Vad är det mest förnedrande du gjort?
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.

2008-08-21 14:03
stått på knä och skurat en toalett medans 1 ful finne och min arbetsledare tittade på, när jag jobbade på vikingline

har du ätit chips till frukost varje dag i en vecka någon gång?

2008-08-21 14:05
Nej.

Är du nöjd med ditt jobb / skola / att vara arbetslös / ja du fattar.
Would I shit you? You're my favourite turd.

2008-08-21 14:09
Tagit tillbaka en tjej som varit otrogen.

Vad är det knepigaste du gjort för att få uppmärksamhet?

2008-08-21 14:10
Är du nöjd med ditt jobb / skola / att vara arbetslös / ja du fattar.

jag är sjukt nöjd med mitt jobb, har drömjobbet och karriären är på väg uppåt.

Har du någon gång med mening fått någon att bli ledsen bara för att sen få trösta dem?
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone

2008-08-21 14:12
men fuuuck!

Jag är ganska nöjd med mitt jobb, som telefonförsäljare. Men det är mest för att det flyttar fokus från en fritid jag är mindre nöjd med.

Vad är det knepigaste du har gjort för att få uppmärksamhet?

2008-08-21 14:12
Lol, många gånger.

När spydde du senast?

2008-08-21 14:13
fan!

Nej. Det har jag inte.

2008-08-21 14:13
men herregud!

någon månad sedan.

2008-08-21 14:15
HAHA, stackars Subdominant_ :D

2008-08-21 14:18
you snooze you lose! :)

2008-08-21 14:39
Allt jag gör är för att få uppmärksamhet, men detmest uppenbara är väl att säga: uppmärksamheeeeeeeeet.. tack?

SKulle du slå ned en nazist för femhundra kronor åt AFA? (om ja, åk till uppsala?)

2008-08-21 14:46
Olika skrynklar o viker ibland...

Handlar du ofta på Ullared?
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2008-08-21 14:46
Nämeh, skit i min fråga, move on.
Would I shit you? You're my favourite turd.