Brutalaste smärtan ni varit med om?
Syftar på fysisk smärta
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
när jag slet av korsbandet på en hockeyträning för ett par år sedan, aj!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag har tryckt ut en 3kilos klump ur...ja ni vet var
när jag var liten och råkade svälja ett kycklingben haha
jag är discoverys ansikte utåt
När jag fick hoppa till mitt tält med en bruten fot från Hultsfreds sjukstuga.
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
Kramp i vaden har gjort väldigt ont. Fast chocken man fick när man vaknade av smärta kan ha bidragit till att ha gjort det mer obehagligt.
Would I shit you? You're my favourite turd.
Redaktionen
2008-12-09 09:36
Gatt 23 h med armen ur led. Hela kroppen var ur spel och jag var jaavligt trott pa den smartan.
namaste
brot bada armarna (ena pa 3 stallen), 3 revben och mitt nyckelben en gang. det gjorde sjukt ont. folk snackar om att man gar in i shock och inte kanner smarta. vilket i mitt fall tyvarr inte hande.
har inte varit med om så mkt.. hade dåliga leder i armarna när jag var liten som hoppade ur då o då..de minns jag trots jag vara var 3-4 år gammal som en extrem smärta annars är typ de ondaste när min första tatuering blev inflammerad...fy i helvete.. I live a sheltered life
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha Silveri 's smärta var nog värst!! om man ska tävla nu då..
One chapter a day
Redaktionen
2008-12-09 10:01
Ja fyfan. Jag hade en inflammerad tatuering pa ben som behover inlagg i skorna som inte hade det. Tank er att vadmuskeln vill tranga ut genom en yta som blivit piercad av en nal 1000 ggr om.
namaste
Det förvånar mig hur många killar som blir lurade av den här frågan. Här är mitt svar: Riktiga män känner inte smärta.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
När en bit av en axelmuskel släppte från sitt fäste när jag var på gymmet. Kastade bara alla vikter på golvet och gick och satte mig i ett hörn o ville spy. Annars Siveri 's exempel, det gär jävligt ont.
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
Efter en operation i foten, dom sågade av hela hälen, flyttade på den och spikade fast den igen. Första natten hemma (andra efter op) låg jag bara och skrek i tre timmar. Kändes som om nån hela tiden högg en kniv i fotjäveln. Till slut tuppade jag av alla fyra olika smärtstillande mina föräldrar proppade i mig...
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
njurstensanfall.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
blev rånmisshandlat av 6 personer i humlegården, det gjorde ont både fysiskt och psykiskt.
Niceness!
Har haft ganska mycket tur. Jag tror att det värsta är en helt sjuk migrän som jag fick i somras.
När jag var liten och åkte pulka från en backe och åkte in i ett elskåp och tappa nästan alla tänder. Annsiktet kändes helt platt som en pannkaka
Jag har brutit ben i händerna 5 gånger och skurit av senan som går på ovansidan av pekfingret, men inget av dom gjorde så jätteont bara man höll händerna stilla. Sen hade jag värsta near-death lunginflammationen under gymnasiet som var fruktansvärd. Låg i soffan i tre veckor med konstant hosta och smärta i andningsvägarna, kunde inte äta och varje gång jag gick på toa tumlade jag omkring av ansträngningen.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Det värsta e nog när jag blev slagen med en innebandy klubba i ögat eller när jag haft någon rejäl migrän.
jag hade en sjukdom (meckels divertikel) som ledde till att en tarm brast. eftersom läkarna inte hade en aning om vad som orsakade smärtan fick jag chilla utan bedövning i lite mer än ett dygn, det sög fruktansvärt mycket. och sen dess har det mesta som egentligen gör ont känts ganska mesigt =) sju år var jag då
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
När jag var liten och åkte pulka från en backe och åkte in i ett elskåp och tappa nästan alla tänder. Hahahah, jag skulle betala bra med pengar för att se nått sånt :D
Dieallot nej det tror jag inte, se en liten unge som mosar annsiktet och att hela overolen blir helt röd av allt blod. det skulle inte jag vilja se.
overol =)
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
Kanske inte det mest onda rent pang bom krasch men när jag var liten och hade nässelfeber fick min mamma för sig att det skulle gå över om man baddade med salubrin. Det sved.
Fick dra ut en visdoms tand när jag var liten och bedövningen värkade inte
Säg Whalla!?
rotfyllning utan bedövning. hähä
NACKSPÄRR!ARRRRR FUCK IT HURTS när man råkar vrida åt fel håll eller nysa!
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
ramla av longboard i högfart å foten överkörd av bil jag satt i, det var ett skumt scenario...
brutet nyckelben eller försök till att vaxa magen fy fan
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
hjärnhinneinflammation alla som klagar på sin migrän: fuck off. Låg bara och grät i en vecka fatta nästan inget men smärtan var obeskrivlig sen blev det koma i 2 veckor. Är detta en "titta va synd det är om mig tråd?"
HELSINGBORGS IF!
erorone Pratar du om samma tillfälle? Isåfall måste jag säga att jag är grymt imponerad och även en smula konfunderad över hur det gick till.
One chapter a day
zoned oh det hade vart så fett men så e inte fallet :/ inte ens samma år om jag minns rätt. men båda gjorde ont!
naboo: låter underhållande som fan...a walk in the park
Det är väl skönt att man inte kan minnas smärta? Är glad att jag varit berusad många gånger det har skett saker (inte glad om det har varit anledningen så klart) för det är bra smärtstillande... Det gjorde dock för jävla ont när jag landade på huvudet i en trappa på en tallinkbåt... Det sprack. Gjorde också väldigt ont att "surfa" ned för den långa rulltrappan i Fridhemsplans tunnelbanestation (innan "stoppen" sattes dit som finns nu) och jag flippade, landade på nacken och tuppade av... Det kändes.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Satt på fest och helt plötsligt kändes det som om nån satte 100 knivar i magen på mig. Alla magmuskler lossnade från dess fästen. Mmmmm fett ont gjorde det tills ja kom till sjukhuset, en läkare klämde lite, sen hade de gått över. Men fuck vad ont det gjorde. Att bryta nått kan ja göra utan att få ont, men aah. Aldrig igen.
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq
jag kom iof på en till riktig svidare! När jag var liten as in mini-me alá typ lära-sig-cykla-svensson-åldern så lyckades jag i linne och superduperkorta shorts dra en fet vurpa med min cykel rakt ner i ett dike fyllt med brännässlor! Det kändes!
Niceness!
när jag sabbade min axel när jag åkte miniramp, nyckelbenet hoppar än idag men har iaf inte ont längre. sprickan jag fick i en ryggkota gjorde konstigt nog inte alls lika ont, det vara bara lång ihärdig smärta som inte ville ge me dig sig sån det va bara drygt, fast sen fick jag morfin iof.
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
en gång vrickade jag foten
Skivsamlare
2008-12-09 14:05
jag kan starta klubb med asexuell_hundvalp och naboo. Dock väljer jag stryk i humlan alla dagar framför en ny vända hjärnhinneinflammation. 5 veckor i en säng utan aptit, med trasig dygnsrytm och konstant huvudvärk är inte kul.
fair enough..
Knä ur led är ingen hit... men det värsta jag kommer ihåg måste ändå ha varit knäoperation med lokalbedövning som inte fungerade speciellt bra. Skalpell som karvar i knäet är inte så angenämt :/
Look with your own eyes - See with your own mind
Måste nog varit när jag fastnade i en rulltrappa, på den där svarta saken man håller handen på.. Fanns ett litet hål eller något där så när jag satt min hand så försvann mitt lillfinger in under den svarta. Och FYFAN, det gjorde ont.. Lillfingret slets av, alltså lossnade inte, men benen innuti drogs isär från varandra och jag fick kämpa för kung och fosterland för att få ut mitt tilltuggade finger. Nu är det ihopläkt helt fucked up. Doktorn sa att jag skulle återkomma om det blev konstigt när det läkte, vilket det blev. Men har aldrig pallat.. Kan iofs också vara det ondaste när jag slog av mitt nyckelben rakt av. Ramlade in i ett träd i en väldans fart, sprang i en nedförsbacke och snubbla, haha.
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
när jag spräckte ett blodkärl på slingerpinnen! :S
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Krypt upp för en skidbacke med höger ben ur led:O de va rätt galet
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
"Pain is just weakness leaving the body" men okej, en gång hade jag migrän som gjorde så ont att jag började gråta. det var väldigt traumatiskt.
När jag fick en smäll på näsan och slog bakhuvudet i en tegelvägg i London, det var ingen höjdare
http://duckdown82.tumblr.com/
när jag fick en lång träbit under stortåsnaglen. jag fick åka till läkaren och ta ut den för den satt så långt in, de körde in 2stora bedövningsnålar i min stortå(inte nådigt)
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
när min benhinneinflamation sa ifrån på allvar och jag ramlade i golvet när jag lirade fotboll. det kändes lite som att jag blev sparkad över allt på smalbenen med stålhätta plus att mina smalben slets från muskeln. jag låg nog och kved i 5 min konsant innan jag kunde få ut ett ord om var jag hade ont.
En gång fick jag plötsligt nån sanslös träningsvärk i axeln och kunde inte röra mig ur sängen. Det gjorde jävligt ont. Annars är det pungen som står för mesta smärtan.
njut
när hjärtat mitt gick itu :(