Men varför Fyra?!
"Jag vill också ha ett svart hål, istället för papperskorgen."
Producent
2008-12-10 13:30
för att jag var jävligt inne på bodymods förr. jagh ade sådana töjda öron och allt! jag kunde få in en tom toarulle i hålen! och jag kan fortfarande få in en tops i hålet jag har i mitten av näsan. ja alltså utan bomullen då. men ja! ni fattar ju hur psykad jag var. dock har jag sytt igen hålen i öronen och enda piercingen ajgh ar är den i vöerläppen. och det är i princip aldrig någon som får se min tunga. och det är ingen som märker den förrän jag visar. så jag har liksom inga problem med att den finns där.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
hockey...blev tackliad mot båsdörren och den var inte stängd så fick sargkanten i sidan av magen mellan skydden.....d smärtade rätt bra
vi är överallt!
fyra om du väser och klär dig i en latexkroppsstrumpa kan du låtsas vara en orm!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag har bara varit med om hemsk smärta när jag var liten och lekte hårt, slogs med min bror en gång och ramlade och slog i huvudet i en marmorfönsterbräda, det gjorde ont, bröt nyckelbenet när vi hade vem kan hoppa längst från gungan, vägrade ha mitellan så det gick upp hela tiden... cyklade omkull mot en stolpe som låg på marken med en fet spik med vassa sidan utåt, slet upp hela knäet, det gjorde jävligt ont efteråt men just då märkte man ju inte annat än BLOODET som forsade och min stackars panikslagna far hahaha. Så jag har varit rätt så befriad från smärta sen jag fyllde 14 eller nåt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Supa_dupa Är du seriös?
Kan inte minnas någonting nu på senare dagar som gjort sådär skit ont, har ändå lyckats svimma in i en bordskant och slått upp hela läppen, fått en rundspark (hälen) på ögat så blodet sprutade... men, det var inget som gjorde vidare ont.. hm.. Kanske när man klämde handen i bildörren när man var liten, annars litter mensvärken varje månad ganska högt upp på listan också..
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
efter operation av njure, fyfan vad ont det gjorde..
Krock på 4-hjuling i 80 blås var ingen höjdare... Hade köttsår som var hur djupa som helst på 60% av båda mina ben. Det värsta var inte smällen, utan när såren skulle läggas om varannan dag. Den värsta smärtan man kan ha när man rycker bort ett plåster på ett litet sår gånger en miljon ungefär. De hade varat fast sig i såren och börjat läkt så de slet bort både var, hud och fan hans moster på 10x10 cm stora ytor, på ungefär 15 ställen. Då grinade jag fanimej.
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
När jag åkte naken i en kundvagn ned för en backe som kurvade sig. När jag slog i trottoarkanten flippade vagnen och jag landade på asfalten och dunkade huvudet i backen och skrapen halva framsidan av kroppen, sen kom kundvagnen och slog mig i både bakhuvud och rygg. De finns på film t.o.m.
Lepra Jag vill se den!! Hahahaha, satt ju fan och garvade innan jag kom till "finns på film". Fick upp i huvudet hur det såg ut när kundvagnen slog till i bakhuvudet, och roligare blir det ju bara att du var naken?! hahahaha vafan.
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
Tyvärr finns den bara på klassiska magnetband. Så vet inte riktigt hru jag ska fixa det. :P
Make_notoys Kan ju säga såhär, alkohol och vagnsdörrar utgör en extrem klämrisk. Dom satte vagnen ur trafik hähä.
Skyll på systemet
Amen fan vad man aldrig vill skaffa barn nu när man läser om allt farligt som händer.
Jag fick den brutalaste huvudvärk jag varit med om för typ en månad sen. Hade så ont att jag spydde 2 gånger. Doktorn tror bara det var vanlig spänningshuvudvärk. Det tror inte jag.
Rehab is for quiters.
Såg att det var några som nämnde No familys på skateboard, har själv vart med om ca 2 st. Var så att man låg på marken och grät i ca 10 min, pungen vart blå i ca 2 veckor, var nog min värsta smärta faktiskt.
när jag fick hela underlivet uppsnittat! jag skojar inte, det var en brutal smärta.
Kom på en till smärta som var för jävlig när jag läste något om en spik. Jag och min bror byggde en fälla när vi var små som bestog av en liten planka och massa spikar in spikade i den. Smart som jag var fick jag den otroligt smarta ideen att testa den.. Så jag stampar ner foten i skiten. Det gjorde så jävla ont fast det inte blev någon direkt alvarlig skada, minns fortfarande nästan exakt hur det kändes och jag vill aldrig känna så igen!
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
slog i huvudet som gav me två hjärnblödningar (nacken fucka sej) bröt vänstra benet på 4 ställen jävla smärta med spiken i lårbenet de var,hudtranslplation på vänstara foten(läningsprocessen var fuckad),fet smärta där...o att jag amputerade högra benet jävla smärta de med då de läkte...har väl det än idag...men smärtan e la en del av livet i guess
http://soundsof051.com/
att bli omskuren med lokal bedövning som inte funkar. det var oskönt.
Spräckte trumhinnan på ena örat när jag hoppa från hög höjd i vatten. Bestod av 4 steg. (Steg 4 var psykisk smärta). 1. Outhärdlig smärta som vägrade ge sig. 2. Förlora hörseln helt på örat under en längre period, blev panik slagen. 3. Akuten. 4. 9 timmar senare, min tur med läkaren. Läkaren: "Jag är inte så duktig på öron, du ska få en tid hos en öronläkare"
Bebakshid Jamshid!
När jag för första gången i år klev in på lokala gymmet skulle jag krydda lite extra på vikterna. Maskinen när man lägger på massa tyngder på kroppen och sedan lyfter sig själv med vaderna, man liksom ställer sig på tå med all vikt på. jag la på säkert 80kg och körde 3*20 för att visa 130kilosgrabbarna att även jag på mina stadiga 70 pannor kunde lyfta. Dagen efter trodde jag att jag hade fått en kniv instucken i vaden, jag kunde inte gå på 2 veckor, jag fick krypa till duschen varje morgon för att spruta varmt vatten på dem så att jag blev rörligare, sen smörja in dem med linnement (och det luktar ju inte så gott). AJ AJ AJ
huset röd
169cm P19: haha ursäkta mig men det sista du skrev, roligast idag iaf hahaha....och det har ändå gått 40 min, bra jobbat :)
BAHA!
Hehe, den enes död den andres bröd.
huset röd
Kom pa en grej till. När jag var typ13 bast,Lyckades jag pa nagot sett fa en tra sticka undernageln (langfingret), den gick ända in, läkarna fick ta bort hela min nageln. Det gjorde ont!
och vem fan är du?
När mitt näsa skulle fixas rak igen. Puh, nästa gång får den hellre vara sned.
"..No more speed I'm almost there! "<br>
Konsertbesökare
2008-12-11 16:39
Man mår ju illa av att läsa den här tråden, speciellt det om folk som skurit av sig fingertoppar och sen ska ta bort bandage som har torkat fast i såret. USCH! Själv har jag ramlat av en EU-moped i typ 40-50 km/h på fyllan, däckade direkt iom att jag slog i hakan det första jag gjorde. Enligt mina kompisar som var med rullade jag några varv innan jag till slut, ja, slutade rulla. Ett brutet finger + skrapsår över hela kroppen och en otrolig smärta i hela underkäken dagen efter när jag hade nyktrat till var riktigt för jävligt. Kunde vart värre dock.
Toastare
2008-12-11 21:20
Supa_dupa, vilket finger saknar du.. och är det hela eller vid nån led? Trodde fan inte dörrarna var så starka.. hoppas du fick nått fint av SL. En fingertopp i guld eller nått. Mest smärtsamma jag varit med om var när jag tog ut en häst i en hage, den tar ett glädjeskutt och sparkar bakut och träffar rakt på min hand. Det lät som när man sparkar av käken på nån.. knock! Kände bara blodsmak i munnen och det svartnade för ögonen. Sen skrek jag hora så det ekade i de skånska bokskogarna. Dock kunde jag röra min fingrar och trodde att inget var brutet eftersom man får lära sig det. Dagen efter hade jag feber och min hand som ut som på en riktigt tjock person eller typ musse piggs hand (utan handske då!), bara det att den var mörklila. Visade sig att jag krossat ben inne i handen.
Jag skyller allt på Emma!
Toastare
2008-12-11 21:23
skurit av mig fingertoppen har jag också gjort när jag slant med en kniv för vi skulle tälta ute i regn i en skog.. finns en anledning till att jag aldrig hade, aldrig gjorde då, eller aldrig kommer sova i tält. men jag kände ingen smärta.. där sätter kroppen in det naturliga smärtstillandet så snabbt.. men efteråt när jag sytt gjorde det för jävla ont.
ja, det som hände för några minuter sedan: JAG RÅKADE SLITA BORT MIN PIERCING I BRÖSTVÅRTAN.
http://www.tweenerpie.blogspot.com
Blodförgiftning i bäckenbenet.. Har aldrig skrikit så mycke på en människa. Stackars sjuksköterskor och doktorer =) Det var smärta!
Man kan ju inte alltid va den smartaste nöten i påsen. De mest smärtsamma jag vart med om är varken brutna ben, sjukdommar eller liknande allvarliga saker utan mer ren idioti från min sida.. Jag hade precis färgat håret svart när jag märkte att på kiden så hade jag fått lite svart färg som satt sig som fan i huden, jag skrubba och skrubba till jag blev helt flådd och knallröd utan resultat. Sen fick jag den otroligt lysande snilleblixten att lacknafta, de är starka grejer, de borde få bort färgen.. Så jag gick och hämta lacknaftan och började försöka torka bort färgen från min flådda kind. FY FAN VAD DE BRÄNDE! Aldrig känt sån ilande smärta förut, benen vek sig under mig och jag kunde inte stå.. Försökte febrilt skvätta vatten på kiden så lacknaftan skulle försvinna.. Usch. Kanske låter klemigt från min sida.. men de kändes som naftan skulle fräta sönder mitt ansikte och de jag minns tydligast.
Leker live eller?
jag har piercad min kuk en gång med lite större nål än jag borde (2,8 mm).det va inte det som gjorde mest ont men när jag drog ut nålen och satte smycken började det sprutta blod på som fan.va faktisk inte beredd på det.har haft prince albert 4 ggr innan utan att det blödde.iaf så plockade jag första bästa kräm på tub jag kunde hitta för att tätta blöddningen. det va tigerbalsamliknande skit i den tuben.kändes typ som om kuken brann i 1 timme efteråt
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE
Kan bara tänka mig hur 4 prins albert + 1 har påverkat det visuella intrycket av ditt organ.
One chapter a day
när min syrra kasta en gaffel i mitt ögonbryn gjorde rätt ont,eller när min kusin kasta ett spjut ii samma ögobryn,det är väl det som jag kan komma på på rak arm(eller bruten höhöhöhöhö) har säkert vart med om nåtsom gjrt ondare
Tre saker: Skabb - Tenutex - inte läsa instruktionerna ordentligt om var man EJ bör applicera
One chapter a day
axel som hoppar ur led... hänt närmare tio gånger nu. gör lika ont varje gång om inte värre för var gång. just för att jag vet vad som väntar när det sker... smärtan går inte att beskriva
När jag skulle borsta ur mina dreadlocks.
This is horrible, and yet, strangely erotic
BountyBoo F28 Det var inte själva dörren jag klämde mig i, utan på nått sätt på mekanismen som stänger dörren, det var alltså inte *CHOP* utan det var mer att jag fastnade med pek och långfinger och dom snarare krossades/slets. Pekfingret klarade sig inte utan det fick dom ta bort helt (det hängde i högst en led), långfingret fick dock inga större skador. Och dom var gulliga nog att betala för det försvunna fingret.
Skyll på systemet
Producent
2008-12-13 09:56
När jag var 15 eller något, jag körde street hockey med kompisarna, så är det en pytteliten sten som fastnar mellan inlines, jag ramlar och sen glider jag på ryggen i 2 meter typ. Hela ryggen var skrapad, var brutal smärta. Men som tur är de det enda jag har varit med om, och jag tackar Gud för det.
Lil_H..
Toastare
2008-12-13 12:30
Supa_dupa, fy fan.. då fattar jag. Höger eller vänsterhanden?
Snowboard olycka i Björnrike nått år sen, hoppar upp på en rail som jag på något vänster glider av och något utstickande vasst på slutet av railen river upp insidan av mitt lår och sliter av lite trevliga nervtrådar och artärer... Den värsta smärtan var att se allt blod komma ut från mitt ben.. Ärr kan uppvisas mot begäran.
när jag var liten och hoppa in i kanten på en bildörr så min överläpp sprack. senn åkte jag till en doktor som stack in en spruta i läppen senn sydde han igen den fyfan. men ärret syns knappt:D
Dr.Tr00m£y! & Dr.Tr@ckd00!
när ja ramla i med knät i motor allså på proppellern på en motorbåt.
in the streeet they call it MURDAAAA... !
BountyBoo F28 vänster som tur var :)
Skyll på systemet
Är det en sak jag lärt mig är att lokalbedövning aldrig fungerar...åtminstonde inte på mig. 1. när jag var mini och min lilltånagel var infekterad var doktorn tvugen att dra ut den. Trauma efter det. 2. Jag hade trampat på ett spik hos en kompis men hennes mamma sa det var okej så länge vi tvätta med vatten och plåstra om. NOT! några veckor senare fick jag en varböld/infketion på smalbenet. Efter ett antal läkarbesök och antibiotika var de tvugna att öppna upp bölden och få ut varet--med skapel. Jag minns bara att jag skrek som in i helvete. Att föda barn kommer va smärtfritt i jämförelse.
"it's not england you fairy fart, it's the ukay!" http://starbuck.blogg.se
när jag slet av korsbandet och skadade menisken när jag spelade fotboll för nått år sedan. aj
när min axel gick ur led o sen lossnade själva axelkulan från överarmsbenet o de va så konstigt att man inte kunde gipsa eller nåt. många sömnlösa nätter. alternativt när farsan schussade 5-åriga mig på hojen och jag satt barfota på pakethållarn. hej ekrar, hejdå häl. alternativt(2) när farsan skulle lära 12-åriga mig att köra flakmoppe varpå ja bränner rätt ner i diket, får hela skiten över mig och avgasröret pressas mot mitt bara lår :) såg ut som en jävla vesuvio. (ständigt denna farsa) Ptolemajo haha, ungdomsont.
tag ett stycke bro<br>tag ett stycke brand<br>blanda, skrik ageri
när min ischiasnerv hamnar i kläm. har hänt tre gånger sen jag va 14. det är pain pain pain. hade det för några veckor sen senast och låg och grät av smärta det första dygnet, trots hög dos citodon. när jag började nyktra till efter vår nollning av nya studenter och insåg att jag hade frätskador (=naken hud, inte jättenice) över halva ryggen + axlar slår också rätt högt på smärtskalan. och framförallt att lägga om förbandshelveten varje dag i två veckor.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.