I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Brutalaste smärtan ni varit med om?

Övrigt - Blandat

2008-12-09 17:36
när en av knäskålarna snappade av i två delar. horisontellt. eller nejfan, smärtan efter operationen och att första gången vakna upp utan det där sköna morfinet var nog värst.
Hepp och pepp

2008-12-09 17:39
Jag har inte haft en ledig dag på 5 veckor. Svårt att lokalisera smärtan.
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.

2008-12-09 17:42
Såg ett cykelbud studsa 3 - 4 ggr med armbågar och knän och avsluta med en redig faceplant på grusig asfalt efter att han cyklat på en betongsugga i högre hastighet .. Gjorde inte så ont på mig, men kan gissa på att han inte kände sig 100 efter det.
Dysläktikär

2008-12-09 18:00
Gallstensanfall
Diskbråck

Det känns :(

Eller när droppet kommer subkutant i armen. Kanske inte värsta smärtan men jävligt obehagligt.

Sen att slå i tårna i något.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-09 18:02
tror de va när jag var 12 bast skulle prova o rycka upp för en trottoarkant för första gången...tanken på att de kanske inte va så smart o göra de i full fart nerför en lång o brant backe existerade inte i mitt huvud då.
dök me nyllet rätt i asfalten o de känndes som att hela överläpen var borsliten o blodet bara forsade...fick världens kalle anka fläskläpp i över en vecka efter de och även ett skrapsår under näsan som såg ut som en jävla hitlermuch...
tog ett tag innan ja försökte mej på liknade konster igen kan ja ju säga..
en död moderat är en bra moderat

2008-12-09 18:20
i torsdags när jag ramlade ner från ett tak när jag arbetade. axeln gick ur led och det gjorde ont som in i helvete, kunde knappt gå. fick åka till akuten och greja. :( har aldrig upplevt sådan smärta någon gång i mitt liv.
Käft då.

2008-12-09 18:36
när jag blev av med ett finger i tuben
Skyll på systemet

2008-12-09 18:38
ja det gäller ju att få ut de sista ur kaviar tuben....
BAHA!

2008-12-09 19:00
Som någon sa är en knäskål ur led riktigt smärtsamt. Knäskål ur led i samband med att kliva ner från en stol slår dock alla andra knäskål-ur-led-situationer jag varit med om. Dröjde säkert ett halvår innan jag vågade mig upp på en stol igen, haha!

2008-12-09 19:06
Jag har brutit lårbenet. Det kändes.
Fast det gjorde inte lika ont som att trycka ut en 4 kilos unge.

2008-12-09 19:23
hmhhmm...

man har väl åkt på ett par nofamilys på brädan, inte att rekommendera faktiskt.

sen när jag var full en gång, som tur var annars hade jag typ dött, så fick jag för mig att börja springa baklänges, ovetandes om vad som finns bakom mig springer jag rakt in i en bom som träffar låren och jag flyger baklänges å landar på bakhuvet/ryggen, hade rätt skön smärta när jag vaknade iaf.

sen somsagt, vakna efter träning med sendrag i vader gör fan i mig ont alltså!
roligt när jag fick sendrag i båda låren engång också, samtidigt, ramla ihop i en hög på golvet och skrek...

annars har jag klarat mig rätt bra :)
Rädda en ko, ät en vegetarian!

2008-12-09 19:39
hade riktigt sjuk tandvärk i 3 tänder , konstant smärta i en vecka , sjukaste jag varit med om
Survival of the fitest only the strong survive.

2008-12-09 20:03
När jag klättrade upp för ett skåp i årskurs 5. Läraren skrek att jag skulle hoppa ner. Snälla vroksjab ska såklart klättra ner för skåpet. Jag faller då ner och fastnar med knät i den där mojjängen man hänger lås i. AJ ! . Roliga var att det inte gick hål på byxorna , utan byxorna gick in i såret så jag var tvungen att dra ut dom. mums!

En annan gång åkte jag efter en moped på skateboard i 45-50km/h, skaten började vobbla som FAN så jag tänkte : - "ja jag hoppar av och börjar springa" . Jah hoppade av och hann ta ett steg , sen gled jag på asfalten några meter. AJ!

En annan gång spelade jag fotboll och stod i mål. Jag skulle boxa ut bollen och hade då av någon märklig anledning flippat ut tummen. Så jag slog allt vad jag hade mot bollen och träffade tummen. Den gick ur led. AJ!

När jag var för liten för att ens testa mig på ett rail med skateboard. Så gjorde jag klassikern att slå i skrevet i ett rör. mums

..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....

2008-12-09 21:10
Sen så finns det ju upplevelser som inte är så smärtfulla men ändå riktigt jobbiga:

En gång körde min pappa på min fot, långsamt. Vi var på en parkeringsplats och han såg inte min fot när han rullade över den medans han letade efter en plats.

En annan gång åkte jag pulka (Rund pulka) nerför en backe. Detta var första (och sista) gången jag åkte en sådan sorts pulka, så jag kunde inte styra den och rullade ner för ett stup, jag landade på huvudet så fort så att jag tappade andan i några långsamma sekunder. Jag kunde inte göra något ljud, inga miner, det var bara jävligt kämpigt.
Would I shit you? You're my favourite turd.

2008-12-09 21:18
Min foglossning jag har nu . Det gör så ont att jag kan varken gå , sitta , ligga eller stå .
Jag har hellre tandvärk eller vad som helst än den här smärtan. Bara efter någon timma då jag har varit ute och gått så får jag så där ont :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-09 21:59
när jag fick en jätte tunn nål in i pekfingret, om ni tänker framifrån, under nageln fast i fingret
 www.RekFoto.se

2008-12-09 22:01
eller när jag åkte inlines efter min hund som sprang i fullfart och jag kör på en liten sten som gör så jag flyger omkull o glider på ansiktet, knäna och armbågarna. ondast gjorde det på knäna, tills jag såg att hela ansiktet var uppskavt då fick jag mer ont där.

hade shorts och t-shirt,
 www.RekFoto.se

2008-12-09 22:20
Nu har jag läst hela tråden och bara väntat på en whoa-mamma...var är ni nånstans? Eller är det inte lika smärtsamt som man tror? Jag är skonad, min värsta upplevelse är att jag klämnde mitt finger i en skittung dörr när jag var 10 år. I'm blessed...
''If life was prison, music would be the yardtime''-Gift of Gab

2008-12-09 22:45
Jag tänker säga SKOSKAV!!! Sååå sjukt brutal äcklig smärta!

2008-12-09 22:49
har väl vart med om ett par grejer.

- juniorhockeypuck över näsbenet som typ 7 åring. Åkte på den lokala frusna fotbollsplanen när någon sköt rätt hårt.

- Sprang på en grusväg som 6 åring, ramlade framåt och slog näsan på en vass sten. Näsan delade på sig typ 2 cm in. Såg ut som en clown ett tag minns jag.

- Åkte Longboard i en sådär 20 km/h när skiten började vobbla, tänkte att jag skulle hoppa o springa. Tji fick jag, slog i asfalten rätt hårt och slet sönder huden på armbåge, händer och ena höften.

- Åkte Longboard någon gång i maj månad. Ramlade, bröt båtbenet, vaknade samma morgon med en handled lika fett som en mindre säl. Väntade tills oktober med att kolla upp handen. då fick jag veta att båtbenet var brutet. Över ett halvår med ett brutet ben i handen. Inte så skönt, gör rätt ont i skrivande stund faktiskt.

2008-12-09 22:55
Nu har jag läst hela tråden och bara väntat på en whoa-mamma...var är ni nånstans? Eller är det inte lika smärtsamt som man tror? Jag är skonad, min värsta upplevelse är att jag klämnde mitt finger i en skittung dörr när jag var 10 år. I'm blessed...

Jag har skrivit att det gör jävligt ont att trycka ut en fyra kilos klump. Jävligt jävligt ont.

2008-12-09 23:03
Aaaah...sorry _baby! Jag vill inte ens tänka på den smärtan, men det är ju värt det, till skillnad från i princip all annan smärta.
''If life was prison, music would be the yardtime''-Gift of Gab

2008-12-09 23:21
När jag spelade streethockey när jag var elva och landade på ovansidan av handen som var böjd bakåt (handleden bröts).

När jag fick en infektion i nacken som de fick skära i och trycka ur var eller vad det var.

Och när jag fick muskelbristning stax under nacken när jag var på gymmet.
 DIF!

2008-12-09 23:33
Crue: Menar du att dina magmuskler bokstavligen lossnade ur sina fästen? Det låter helt sjukt isf!
vroksjab: Hahaha, 50 km/h, världens snabbaste man springer typ i 30km/h i timmen, hade du haft den snabbheten hade du slagit världsrekord på hundra meter på typ 6 sekunder haha.

Själv fick jag två fotbollar på mina egna bollar inom loppet av 10 sekunder, där snackar vi smärta.
Någon nämnde hjärnhinneinflammation, jag fick hjärthinneinflammation, vid tillfället trodde jag att jag hade fått hjärtattack, helt sick...på ett flygplan dessutom.

Efter en operation en gång där man tog bort en kvadratdecimeter av huden, torkade bandaget fast i såret. Läkaren var helt mongo och försökte bara slita bort det utan bedövning och jag fick bara härda ut. Kändes lite som att bli flådd kan jag tänka mig.
im not sayin im number one...oh im sorry i lied! im number 1,2,3,4 and 5!

2008-12-09 23:41
hälsenan av, 2 revben brutna, nyckelbenet brutet, skrapsår över hela kroppen, 3 djupa sår i armarna, 2 tår helt sönderkrossade i varje fot. spricka i armen.

kunde inte gå den sommaren i princip.

och gissa vad jag gjorde?

2008-12-09 23:46
har ett par grejer..

en gång cyklade jag in i en brevlåda och rullade ner i ett dike där jag fastnade med foten i ett elstängsel. låg där i 20 minuter innan nån kom och hjälpte mig loss..

sen har jag en kusin som sladdade med cykeln och skrapa upp pungen. han fick lokalbedövning rätt in i ena pungkulan.
45 clash är fett underskattat

2008-12-10 00:03
Typ migrän. Annars är det väl inte så mycket..

2008-12-10 00:09
ChoppaBanton: Din kusin vann. Jag skriver nu efter att ha svimmat av i ett par minuter. Jag har skojat tidigare om att få en nål i pungkulan måste vara det smärtsammaste. Jag skulle hellre bli flådd samtidigt som jag brann och blev skjuten samtidigt som jag fick tvångslyssna på valfri Johan Palm-låt. Ge mig din kusins adress så skickar jag blommor eller något. Det är det minsta jag kan göra.
im not sayin im number one...oh im sorry i lied! im number 1,2,3,4 and 5!

2008-12-10 00:09
Ingen aning men när jag skrapade upp en tand var rätt äckligt och gjorde rätt ont=)

och sen trillade jag när jag spelade fotboll och fick en sjuklig sjuklig smärta men som släppte efter 2-3 minuter sen tänkte jag inte mer på det=)
feel tha beaaat maaan

2008-12-10 00:15
Det var nån som nämnde No families där uppe, få skateboarden i könet...
Jag har fått det en massa gånger med, eller rättare sagt mellan balle och anus, typ så man verkligen dunkar i "bryggan" på brädans nerslitna nose. Å fy fan va ont det gör, det bränner i hela röven, haha. Just bryggan är ju inte så köttbeklädd heller utan ligger i rätt nära anknytning till pelvisbenet vilket gör att det gör extra ont i skelettet när man spetsar det mot en bräda med sin kropps tyngd...
Knatte, Fnatte, Tjatte fuck up!

2008-12-10 00:17
tandvärk kan vara sjukt jävligt. Men det värsta är nog den smärta jag upplevde två veckor efter att jag skaffade en prins albert. Man vet att man måste gå och kissa men vill inte, och ju längre man skjuter upp det ju värre blir smärtan, iom koncentrationerna i urinet hela tiden blir starkare. Var som att ta ett rakblad o dra till i urinröret. flera gånger om dagen tills det läkt.
ca 2 veckor
reinfeldt vill veta varför människor blir kriminella,
Ja vad ska man svara? Vi blev mobbade och utfrusna av de som senare i livet blev poliser...

2008-12-10 00:20
chomperzchompa F22

jag har tryckt ut en 3kilos klump ur...ja ni vet var

aah har du också haft gallsten
reinfeldt vill veta varför människor blir kriminella,
Ja vad ska man svara? Vi blev mobbade och utfrusna av de som senare i livet blev poliser...

2008-12-10 00:50
Jag har slitit av korsbandet när jag spelade fotboll, det gjorde förjäääääävligt ont.!

2008-12-10 02:04

Jag fick en basketboll uppstudsandes sa hart att jag bröt fingret, det gjorde iförsig inte sa ont, men vaxa bröstet!! oh my god, jag skrek som en bitch
och vem fan är du?

2008-12-10 02:10
Min pappa rakade ocksa backa över min fot, mn det kändes inte en.

Som nagon annan nämnde när jag var liten klämde jag fingret mellan en tung stal dörr fyfan fan ont det gjorde.

Sen har jag haft urinvägsinflammation ocksa ,det gör jävligt ont att pissa blod.
och vem fan är du?

2008-12-10 07:08
Chili i ögat. Do not try! Jämfört med att bli påkörd av en buss är det intet i smärtnivå, kan iofs bero på stora mängder morfin.
"Jag vill också ha ett svart hål, istället för papperskorgen."

2008-12-10 08:45
föda barn. d gör så förskräckligt ont. omänskligt ont nästan.

att ha en riktig fet migrän anfall / tandvärk e sånt som jag oxå kan ligga o gråta för.

när jag har riktigt ont i mina leder o kan knappt gå elr röra mig o så komr ngn o rycker till mig, då skriker jag rakt ut. elr när tarmarna strular.

men nej, föda barn e nog värst.

2008-12-10 08:58
chana_masala

Du blev kanske påkörd av en bil?
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

2008-12-10 09:48
daNtU P22

Efter en operation en gång där man tog bort en kvadratdecimeter av huden, torkade bandaget fast i såret. Läkaren var helt mongo och försökte bara slita bort det utan bedövning och jag fick bara härda ut. Kändes lite som att bli flådd kan jag tänka mig.

Åh ja, det där gör så bisarrt ont. Jag kapade av en bit av fingret när jag skulle laga mat bakfull en gång. Inget att rekommendera förresten. Det gjorde inte särskilt ont, jag har gjort värre saker. Såg lite udda ut med fingerspetsen bland vårlök och svamp där på skärbrädan dock. Men, när det blött (heter det så? blodat, blött?) klart så gjorde jag ett improviserat plåster av lita bandage och sårtejp. Stort misstag.

Bandageh*lvetet torkade fast i köttet, att försöka ta bort det så smärtlöst som möjligt var en plåga olik något annat jag varit med om. Och då var det bara en knapp kvadratcentimeter. Jag skrämde slag på sambon min också. Det låter fånigt, men det är fan värre än all tandvärk och kramp i världen. Gjorde mycket ondare än att bryta ben, men det försvann ju snabbt också, så på så vis är det ju bättre iof.
You're just jeallous 'cause the voices only talk to me
Producent

2008-12-10 09:55
ÅHSEghklk! fenomena man DÖR innuti när man läser!
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."

2008-12-10 09:57
Var och badade när jag var liten och så hade vi en lijan (typ tarzan) så jag var lite fräck och svingade mig ut.

Kommer upp på land med benet blodigt från typ smalbenet och upp :P tydligen låg det en tegelsten gömd i vattnet som jag rev upp benet på.
Eftersom som vi inte hade något skit att täcka såret med förutom toapapper så var det ju en upplevelse att rycka loss pappersbitar som torkat fast i skiten :/

Andra kan väl vara då jag trampade rakt på en spik som gick in i foten, var inte så jävla mysigt :/
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2008-12-10 10:18
fenomena F22: sjukaste är att jag gjorde i princip samma sak haha, var på ett disco när jag va i 13-14 års åldern och idioten som ägde stället hade lagt stora rutor utanför där man rökte och det hade snöat så man såg inte dom.....vilket fall så skulle vi ut o röka och jag halkade till och kapade finger toppen lite grann, vilket fall.....körde med sånt "ihåligt" bandage runt om och sen riktigt bandage över de, satt hela vägen ner till sjukhuset dagen efter och tog bort lite åt gången, FYFAN vad ont det gjorde :S

Jag har känt den smärtan, var väll de jag ville komma fram till antar jag haha :P
BAHA!
Producent

2008-12-10 10:22
det ondaste jag har gjort var att klyva tungan. jag knöt av den med tandtråd för att få ett så fint snitt som möjligt. det och tandvärk ahr vart värst.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."

2008-12-10 10:57
IDIOT P22

Hehe, ja jag var helt oförberedd på hur sjukt ont det skulle göra. Jag menar, det låter ju inte så farligt. Jag vill passa på att tipsa alla whoaiter om en liten sak som kallas zinkplåster. Helt överlägset om ni måste täcka öppet kött. Fastnar inte det minsta. =)
Det använde jag resten av läketiden.

fyra F25

Hu, varför gjorde du det själv? Gör man inte det hos typ, piercare?
You're just jeallous 'cause the voices only talk to me
Producent

2008-12-10 11:01
fenomena, inte på den tidne då jag gjorde det! jag är hardcore oldscool!

2008-12-10 11:03
När jag va liten blev jag överkörd av en cykel det gjorde jävligt ont minns jag. Över kroppen och ansiktet. Lagom snygg var jag efter det.
Ta mig inte seriöst
Jag är inte på riktigt
Producent

2008-12-10 11:03
KLICKA INTE PÅ LÄNKEN OM DU ÄR KÄNSLIG
kan uppmärksamhetshora mig lite. men ack så fint det blev.

2008-12-10 11:14
Fyra Bilden blir mörk på min dator, vad är det som ska göra ont? Jag tycker det ser ut som du visar en tung piercing :P :)
Ta mig inte seriöst
Jag är inte på riktigt

2008-12-10 12:08
klyven tunga?
BAHA!

2008-12-10 12:21
chana_masala
Ingen som helst aning? Want to share?
My three year old son can do that, and I don't even have a son!