Hangaround
2009-10-16 13:47
alkor: haha tack. "I'm standing in the shadow outside your door waiting".
skateboard design åt Madison
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack tack alla :) Här kommer en till
Hangaround
2009-10-19 15:20
pereZosOo: Lika grymt som alltid!
Fan grymt foto SPT, manipulerat?
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Hangaround
2009-10-19 19:30
Tack dunder! Allt är taget på plats. Dock så hade jag bara kittobjektivet på så skärpedjupet är manipulerat. Den blev så stökig utan oskärpan. Fan, när skall man ha råd med ny optik haha.
SpT P22 grym bild, den senaste! många bra bilder i övrigt. vad har du använt för ljus på sista bilden? (om det inte är befintligt ljus vill säga) mvh
Tu m'emmerdes!
Hangaround
2009-10-20 14:35
kreamteam Tack så mycket!
Ljuset kommer från en blixt snett framifrån, ganska hårt. Sedan så hade jag en slutartid på circa 13 sekunder som gjorde att bakgrunden lös upp.
Jag fick nyss photoshop-tix. Jag blev riktigt sugen på att göra något, vad som helst. Jag testade först att redigera någon gammal bild, men det tillfredsställde mig inte. Så jag knappade mig in på en stocksida och började plocka ut bilder som jag kunde leka ihop till ett montage. Jag tog även en bild på mig själv, lade in lite snö och någon textur. Och så blev resultatet så här. // Linus
Några utav stockbilderna, och de texturer samt bilden på mig som jag använde mig utav.
Resultatet
”Simon and me on the way to the big mountains”
söt, ge mig högre upplösning
SpT tack tack. Du är ju över grym.
Graffare
2009-10-20 20:51
jackan hittade jag på tunnelbanan röda linjen mot ropsten. det är en fakeläder-jacka från HM som jag sedan har målat på. Blev riktigt nöjd med bilderna jag tog när jag hade ett photosession med mej själv. Jackan är förövrigt till salu för 100:- kr.
http://beltontorsk.tumblr.com/
vad hade du för färger ? vore skoj å måla på läder, eller jeansjacka om man vill vara lite oldschool (dvs strax före jag föddes)
Graffare
2009-10-20 22:45
3 nyanser av blå? spray, sänggalvel/element färg maskeringstejp osv. bara att köra på och använda fantasin! det bör du inte ha några problem med. Det är klart man ska vara lite oldschool. lycka till.
http://beltontorsk.tumblr.com/
tack great r !
GreAt_rEtarD F22 Vilken storlek är det på jackan :)?
Varsågod
tack pigeon!
no problemo... Om du vill veta hur du gör så måste du först högerklicka på din bild och sedan välja "Visa bild", ta sedan den 'nya' länken och använd bildtaggarna här på whoa så postas den i tråden :) Måste säga att jag gillade klockan som fan föresten!
knepigt men verkar visst funka där du ! tack maen !
utomhusdop i göteborg från i somras!
ehh, skulle man skriva nåt vettigt här eller? hmm..
redigeringen är som till synes inte 100% ännu, men ni ser ju åt vilket håll det lutar iaf..
Tu m'emmerdes!
SpT P22 Tack (som vanligt) ^^ Skulle för övrigt vilja se lite smutsigt svartvitt från dig, för det är ju inget snack om att du har talangen, men jag personligen skulle vilja se fler bilder där fokus låg till 100% på själva fotograferandet, snarare än post-editing :)kreamteam P25 Bra skit! Gillar hur du fångat känslan generellt :)
Look with your own eyes - See with your own mind
Look with your own eyes - See with your own mind
grymma bilder PenDragon! gillar den tydliga vinjetteringen på några av bilderna.
Tu m'emmerdes!
Jag gjorde en flyer för en hardcorespelning, som föreningen hemma i Linköping styr. Osäker på färgvalet på bandblocket och det nedersta blocket, dock..
Vad hade ni kört för färger?
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
Skön poster, men håller med om färgvalet där nere, jag ser knappt vad det står. Kör grönt som där uppe?
hlgrsn: skön poster men ja texten där nere är lite svårtläst. Vit kanske skulle funka eller den gula i novemberfest? Eller grönt som testie sa. En annan grej som jag tycker är att du borde ha något som skiljer banden åt, t.ex. ett komma eller ett sträck. Det blir lite förvirrande.
Forumssignatur...<br>
Producent
2009-11-03 16:14
Nåra foton från förra veckan. Vet inte varför men när jag gör bilder av länkarna så blir mitt inlägg tomt, så jag postar väl länkar till bilderna istället då.
1 2 3 4
jhurdtasgbnbzmgzfr.
Redaktionen
2009-11-03 21:05
Promotor
2009-11-04 20:21
Riktigt sjysst arbete Optimistisk!
två kulspetsteckningar... visserligen en stund gamla. men till salu
Producent
2009-11-05 22:07
cade_one: Feta!
jhurdtasgbnbzmgzfr.
Skitsnygga bilder lexicon. Jag skulle iofs villja att du justerar svärtan i en del, eller är det meningen att dom ska vara så?
jo det är meningen att dom ska vara lite matta. Tack iaf :]
www.RekFoto.se
@ Lexicon Din hemsida med bildfunktionen funkar ju himla bra, är det hemmaknådat, eller någon java app-ish sak som man kan trixa med du använt?
Lexicon P22 bra grejer!
Tu m'emmerdes!
the matt -
simpleviewer bara att ladda ner ;)
kreamteam - Tackar :]
www.RekFoto.se
Lexicon: sweet, tack skarru ha!