|
|
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Canon 40D som jag köpte begagnad för en vecka sen. De där fotona är tagna med Canon 70-200 f/4 L och Tamron 17-50 2.8 VC.  Sen en bild som togs till en liten tävling =)
"Man bör inte prata med fula människor. Dom kan få för sig att det e okej att se ut så." http://urr.nu
|
|
|
får man fråga vad det var för tävling bilden fotades för? :)
you killed the part of me that cares.
|
|
|
En isländsk sida som ville ha annorlunda sportfoton. Men vi/jag är inte så sportintresserad. Vilket kanske syns.
"Man bör inte prata med fula människor. Dom kan få för sig att det e okej att se ut så." http://urr.nu
|
|
|
|
Hangaround
2009-12-09 18:56
|
Första på husvagnen är enorm!
|
|
|
Lexicon P22
Flera riktigt snygga! Diggar 1 & 2! Sista med, men lite mycket vinjettering i Bullerbyn? =)
|
|
|
SPT - tack den sitter på min vägg nu ;]
urr- Thanks. Jo håller med om vinjetteringen där
www.RekFoto.se
|
|
|
|
|
|
Verkar mest vara fotografer i den här tråden, men jag slänger in lite 3D Länk till störreSculpt i zbrush, basemesh i 3ds max, har posat den nu lite granna och ska dra ut displacement och bump maps samt måla texturer osv och sedan göra en rendering i max
det är inte mitt fel att du är en sopa.
|
|
|
|
|
|
Tack så mycket Optimistisk!
|
|
|
Pigeon_ P20
Jag tänker bara på V för Vendetta-masken när jag ser din modell! Snyggt jobbat hur som helst!
|
|
|
hmm, det är möjligt att den påminner lite om den!... eller det gör den nu när du nämner det! Kommer säkerligen bli ännu mer likt då jag tänkt lägga till ett liknande skägg i Max... ögonbrynen blir dock annorlunda!
Tack så mycket iaf! :)
|
|
|
 summertimess..
Tu m'emmerdes!
|
Hangaround
2009-12-21 21:23
|
Har inte fotograferat något mycket under de senaste veckorna. Totalt tappat all känsla för det. Knäppte dock av en bild på väg till jobbet tidigt en tisdag på medis.
|
|
|
@Kreamteam: Fan va sjysst bild... gillar den som faan!
|
|
|
SPT
diggar bilden känns futuristisk ! nice
Kreamteam
riktigt skön bild :)
www.RekFoto.se
|
Hangaround
2009-12-21 23:50
|
|
|
|
Tänjer gränser till den grad att Hitler klappar händer - Softlikeapillow
|
|
|
blev en fin liten blandning där xP
Tänjer gränser till den grad att Hitler klappar händer - Softlikeapillow
|
Moderator
2009-12-22 08:05
|
|
Hangaround
2009-12-23 23:24
|
|
|
|
|
|
|
spt: Porträttet är otroligt snyggt!
|
|
|
Herr_Berg P11
snyggt ljus!
hade gärna sett lite mer ljus i ansiktet, men strukturen på kläder och armar är riktigt vass...
Tu m'emmerdes!
|
|
|
spt
grymt härligt porträtt!! niiiiiice .. God jul
www.RekFoto.se
|
Hangaround
2009-12-24 11:51
|
Vikktorius & Lexicon: Tack som fan och god jul!!! :)
|
|
|
Fick en tidig julklapp idag när jag såg att jag vunnit Salong betongs julbildstävling. Inte världens tightaste grej, men kul att vinna nåt. God jul på er allihop! Bilden
Boyz n the wood
|
|
|
|
Hangaround
2009-12-25 02:35
|
Inte världens tightaste grej, Du är ju dum i huvudet. Det är ju helt jävla underbart bra! Grattis Arttack. Såg inte de andra bidragen men du var värd att vinna. Lovar!
|
|
|
Haha. Jag menar bara att den kom inte ut riktigt som jag hade tänkt mej, framförallt vägen och omgivningen på sidorna. Det blev mer "western-duell"-vibb över den, och det var inte tanken. Sen var det svårt att hitta en bra nivå på tecknandet, iom att jag ville ha ganska hög kontrast utan gråskala. Och det är jag väl inte helt nöjd med heller, men så brukar jag inte teckna såhär. Men tack för dom uppmuntande orden! Kolla in Charles Burns, det är en snubbe som kan teckna svartvitt.
Boyz n the wood
|
|
|
Arttack
efter att ha kollat på din länk till Charles Burns så tror jag att det handlar om att du själv måste inse din egen förmåga och talang. så jävla överfet var fan inte den bilden om man jämför med din. du är ju uppenbart svinduktig själv så ta åt dig, sug upp alla komplimanger och förstå att du är bra istället för att konstant jämföra dig med annat (även om jag förstår att man måste göra detta också för att utvecklas, men gör det med måtta, låt inte det ta udden av vad du faktiskt redan kan).
you killed the part of me that cares.
|
|
|
Charles Burns må vara lite utav en kung i min ögon också, fullkomligt älskar hans serier. Men du är galet duktig Arttack, och du borde verkligen vara sjukt nöjd.
Posta gärna lite mer saker du målat.
|
Hangaround
2009-12-26 18:39
|
Pelle:  Bara häng:
|
|
|
|
|
|
|
Hangaround
2009-12-30 15:45
|
|
|
|
Spt: Jag hatar dig lite nu... :P
Sjukt fina bilder.
|
|
|
Spt är det på tingshuset?
"Skaffa dig ett kroppsarbete så du slipper grubbla på religion, gud, meningen med livet och sån där jävla skit"
|
Hangaround
2009-12-30 18:01
|
Vikktorius: haha hater=) tack som fan!
testie: Japp, tingan.
|
|
|
Jag kan inte tala för dom som inte talar för mig.
|
|
|
SPT
härliga bilder, vart är dom tagna? gott nytt år
www.RekFoto.se
|
Hangaround
2009-12-31 15:51
|
Tack Lex. De är tagna nere på Solkusten i Spanien. Kul att se lite människor från din sida, gillade den näst första bilden riktigt mycket. Känns dokumentärt och SV på det, underbart. Gott nytt år!
Ja, gott nytt år på alla kreativa jävla här inne!
|
|
|
spt Gillar bilden på bänken och palmerna. Och bilden på den snälla gubben! Arttack Gratulerar, och snygg bild! Kan man se de andra bidragen någonstans också? Blir lite nyfiken  Halkade förbi när några kompisar repade med ännu ett nytt bandprojekt
SEX, DRUGS & AEROSOL
|
|
|
|
|
|
spt är det fotat med tele? eller hur har du fått till det så smalt :)?
"Skaffa dig ett kroppsarbete så du slipper grubbla på religion, gud, meningen med livet och sån där jävla skit"
|
Hangaround
2010-01-01 16:38
|
Med ett 10-20 mm vidvinkel.
|
|
|
spt okej härligt.. Tack (: jo det är kul o fota människor ibland.. får börja göra det mer =)
www.RekFoto.se
|
Hangaround
2010-01-01 19:30
|
Ja, det tycker jag att du ska. Ser fram emot mer=)
|
|
|
|