I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Därför vill jag vara en tjej!

Övrigt - Blandat

2009-04-26 22:07

Därför vill jag vara en tjej!

Till ni admins: Tar inte helst bort tråden utan låt den isåfall få flyttas. Vet inte direkt vart jag skall placera den.

Jag har tänkt på det där massor av gånger nämligen livet som tjej, det skulle underlätta en massa problem faktiskt. Allt från att slippa ragga och vara vacker till att bli en skicklig lönnmördare pga sin förföring.

För att inte tala om hur ens utseende kan förändras enormt mycket och hur pass jävla mycket en kille skulle få offra för att få ha sex med henne, allt från att fixa MVG till att köpa nya kläder åt en.

Ja du , efter att ha levt 21-år som kille så skulle jag inte tacka nej som tjej, att bara få komplimanger 24/7 och att bara sitta och rulla tummarna när det gäller dejtingsidor och nattklubbar.
Såhär ser jag ut förresten för er som undrar.

http://forumbilder.se/show.aspx?iid=ac62009100645fc51

För ni tjejer som läser detta, vad skulle era anledningar vara för att få bli en kille?

2009-04-26 22:11
hahaha..
BIT POP is taking over klockan 8

2009-04-26 22:13
Hmm, bög kan jag väl inte påstå att jag vill bli eller shemale för den delen :)

2009-04-26 22:15
Haha, även fast du har ett sjukt resonemang så är jag med dig lite. Det var som när dom där dårarna på ZTV (har glömt bort vad dom heter, men dom e lite halvfeta och försöker gå ner i vikt hela tiden och straffas med att dricka såser och annat fett om dom förlorar) sminkade sig så att dom såg ut som tjejer och la ut en kontaktannons på nätet med en bimbo-presentation av sig själva. Det bara rasslade in flörtar och meddelanden! :D Sen angående betyg. Var inte längre än ett par veckor sen jag råkade se slutbetyget till en tjej som jag vet inte kan stava. Vad kan denna tös med vackra bröst och fina ögon haft i Svenska? Jo, MVG. :)

Men tänk efter mannen, skulle du verkligen vilja ha mens, ha shopping som ditt största intresse och gå i högklackat med målade naglar? Vet du ens hur jobbigt det är att sminka sig och tvätta bort skiten varje dag? För att inte tala om barnafödande. Nä, om vi skulle börja spalta för och nackdelar så skulle nog dom flesta vilja vara män!

2009-04-26 22:17
Inte direkt jätteovanligt med folk som kommit i underfund med att de fötts in i fel kropp, många kommer på det dock mycket tidigare i livet.

Frågan är om inte du är mer ute efter att ha en enklare liv så som du tror att tjejer har a la flasha muttan och du får hela världen? Snedvriden kvinnosyn.

Aja lite konstruktiv kan jag vara, bli känd och rik, så kan du uppnå allt det där du är ute efter utan att behöva skära av dig kroppsdelar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-26 22:20
Capkillah

Precis vad jag tänkte skriva.
Du vill INTE ha mens och definitivt inte mensvärk. Hade det igår och jag kunde inte stå. Låg på toan och spydde.
Och det är rätt jobbigt att gå i högklackat, men det är kul att sminka sig:)

Min anledning till att kovertera till snubbe är att jag då skulle kunna pissa ute utan problem^^
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"

2009-04-26 22:21
MEN VAD FAN, NU KÄNNER JAG MIG ASFUL! Jag får inte komplimanger 24/7 och ingen kille har nånsin never ever erbjudit sig att fixa mina betyg eller köpa mig kläder för att få ligga. TACK?!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-26 22:21
Visst, tjejer har det tufft med mensen och smink, men allt annars går ju bra, behöver som inte anstränga sig för att få bra sex. Allt går att fejka, en slap snopp får inte att fejka. MEN samtidigt så säger många tjejer att de brukar få ont efter sin sexdebut och om det inte är tillräckligt upphetsade så gör det också skitont. Kan inte svara på det där frågorna.

Sedan så måste väl allt annat gå bara man är duktig på att förföra någon :)

2009-04-26 22:22
Snedvriden kvinnosyn...precis, suck, orkar tyvärr inte ta tag i det på ett mer konstruktivt sätt.

2009-04-26 22:23
Är trött på båda könen.
Och sen det där med att kunna skaffa sex :p det är väl inte sååå jävla viktigt.

Dom flesta kan väl skaffa det på något sätt, men asså inte bara det som är viktigt, tjejer vill väl också ha relationer, inte bara att killar kommer till dom enbart för att de viker ut sig
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda

2009-04-26 22:25
spetnaz: du kanske borde döpt tråden till " Därför vill jag vara en snygg/söt/ vacker tjej".

2009-04-26 22:26
Jag ser framför mig hur livet kunde ha blivit lite lättare om man var en tjej, en riktig het tjej vid 17-års ålder som kan få allt serverat på ett silverfat(=killar).

2009-04-26 22:26
Visst sex är inte allt, men va fan, kvinnor kan ju använda hjärnan mer och utnyttja den för att bli en bra lönnmördare :)

2009-04-26 22:31
Hahaha tror du att vi tjejer går runt och vill lönnmörda folk eller?^^
Jag har inte ens tänkt i de banorna faktiskt, men visst finns väl dom som gör det.

Och vi får inte allt serverat på silverfat. Fan vad vi får kämpa för att killarna ska komma fram till en.^^
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"

2009-04-26 22:42
Jag ser framför mig hur livet kunde ha blivit lite lättare om man var en tjej, en riktig het tjej vid 17-års ålder som kan få allt serverat på ett silverfat(=killar).

Men asså det behöver ju verkligen inte alls vara så. Finns ju hur många riktigt heta tjejer som helst, som är i relationer med bbs som dom är totala tofflor efter typ, men aaa..

I försig så förstår jag ju helt vad du menar, men tänker mer på det manliga könet då :)
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda

2009-04-26 22:44
Jag tycker fördelarna med att vara kille uppväger nackdelarna.
Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---

2009-04-26 22:49
Den där tanken har man väl haft förut, men sen kommer man på hur mycket roligare det är att spela dator och producera musik än att shoppa och sminka sig.
Beat the odds like an abusive freak show owner

2009-04-26 22:54
Qnivqast
ja, för det är ju en sak som är säker! spela dator och producera musik kan ju inte tjejer göra!

2009-04-26 22:55
jadu.. tror 3 tjejer fick bättre betyg än mig i matte (dom såg bra ut å hade inte direkt ansträngt sig för det..) fyfan. lack som satan var jag då.. men inte skulle jag vilja vara tjej, då jag tycker det är rätt skönt att vara kille.. säger väl som Baboso, skulle bara vilja vara tjej för ha tillgång till bröst att ta på hela tiden..

2009-04-26 22:59
phatie:

Sminka sig och shoppa är det enda ni tjejer kan förstår du väl?

Så mycket idioti på en och samma gång i den här tråden, Whoa.nu når nya höjder....

2009-04-26 22:59
phatie
Om jag föddes om som brud skulle jag med 99% säkerhet inte ens tänka tanken att producera musik :)

2009-04-26 23:02
Qnivqast

För att?

2009-04-26 23:03
Bara ligga och smeka sig själv gå runt i tjejernas omklädningsrum.. kunna bli full på 2 öl.. ja livet leker som tjej..
be the change

2009-04-26 23:06
Det är inte så kul att vara tjej som de låter. Massa jobb och arbete bakom allt hehe. Mensen är värst!Usch! Jag skulle vilja vara kille fast bara för någon dag. Enbart för att runka o göra helikoptern haha :D
Ta mig inte seriöst
Jag är inte på riktigt

2009-04-26 23:06
Fredrik
Men är du på riktigt? Om man valde ut en random tjej så skulle hon med största sannolikhet inte vara en producent?

2009-04-26 23:12
Baboso & mhhk: Men vafan, glöm inte bort att ni alltid har tillgång till kuk istället!! Inte helt fel att kunna ha en styv kuk i handen som man kan göra vad man vill med.

Förstår inte den där avundsjukan över att kunna få killar (kuk) 24/7. Skulle ni verkligen sätta på alla fula snubbar som kommer dregglandes? Jag är inte nån populär kille, så jag har inte möjligheten att välja vilka tjejer jag vill, men inte fan vill jag sätta på alla tjejer jag möter.

2009-04-26 23:13
CapKillah
Min lill-baboso står inte givakt på kommando så tillgång 24/7 till en styv snopp har jag inte men jag måste ge dig det att det är ganska sweet att kunna pilla sig på snoppen lite hur man vill.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---

2009-04-26 23:14
CapKillah P31 en kuk har man haft alltförlänge i sin hand, att ligga å ta sig på brösten lite hade ju bara varit myys =)

2009-04-26 23:35
Du borde döpt tråden till "Därför vill jag vara snygg och karismatisk".

2009-04-26 23:44
EmCi_Emm F20
Du misstolkade betydelsen med tröjjan jag köpte åt dig, doh

2009-04-26 23:55
Hehe, vad roligt! Även om det inte är sant. :) Wakie-wakie EmCi-Emm!

2009-04-26 23:59
Empire

Du kommer misstolka min födelsedagspresent till dig, bara vänta du!

Bäst för alla att det inte är sant, jag blir ingen förförisk lönnmördare när jag mördar!

2009-04-27 00:01
Och jag misstolkade verkligen allt du skrev Empire :)

2009-04-27 00:12
Håller med Shine.

Du borde döpt tråden till "Därför vill jag vara snygg och karismatisk".
Moderator

2009-04-27 00:55
Haha roliga var ju när jag gick i åttan och hade teknik, fanns inte en tjej som inte fick sämre än VG, och dom flesta fick MVG. Och nej, flickorna var knappt på lektionerna så dom var inte bra inte.
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-04-27 07:59
finns ett tips för killar därute som vill kännas hur de är att vara brud enbart för bröstee/ fifi därere.

om ni dricker er fulla/poppar lite piller/röker zutt/osv så ni precis förlorar lite av de världsligavetandet, sen ber du diin brud/ragg/one niht stand att lägga sig raklång ovanpå dig och voila!

Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt

2009-04-27 10:36
Qnivqast
visst, musikproducent kanske inte är exakt det som är mest sannolikhet att en tjej pysslar med om du random väljer ut någon och frågar vad hon gärna gör på fritiden, men jag tror inte det är större chans att du får en tjej som endast sysslar med att sminka sig och shoppa som enda fritidsintresse. vi är aningen djupare än så kan jag berätta. det handlar bara om vilka tjejer du väljer att omge dig med.

2009-04-27 11:33
ett ord: menstruation
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2009-04-27 11:50
...som folk redan är inne på tycker jag snarare det är attraktiv och karismatisk du önskar bli. killar som går hem hos folk brukar la inte ha det så jättesvårt i livet de heller, inte minst lyckas de väl rätt bra i arbetslivet ofta, det gör ju faktiskt inte tjejer (vilket är fett fel, men det är en helt annan sakfråga)?

2009-04-27 13:43
Jag får mer en känsla av att du tycker att det är orättvist att du inte får ligga så mycket som du önskar, och dom gångerna du väl får till det så får du tjata på tjejen, vilket gör att du drar en slutsats om att tjejer kan ha sex när dom vill.

I'm out :)
Highfive anyone, anyone?

2009-04-27 14:09
som sagt, byt namn på tråden tack. Peta in ett snygg framför tjej.

Och jag undrar dessutom vilka tjejer ni umgås med som bara verkar sminka sig, shoppa, springa runt i högklackat och ligga sig till saker i livet.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)

2009-04-27 15:09
Ja, tjejer får verkligen allting serverat på fat. Snarare får tjejer servera allting på fat. Vad får vi gratis? Vi blir diskriminerade på arbetsmarknader, tvingas göra samma skitgöra som du fast till en lägre lön, anses inte kunna göra något annat än köpa saker, hushållsarbete (allt förutom att spika fast lister, men ändå sätta upp gardiner), och föda barn.

Hur ofta händer det att en kille köper något åt en tjej få att han ska få ligga? Om en tjej kollar åt blomstånden nu för tiden kastar ni män ordet jämställdhet i ansiktet på oss. Ni kan sträcka er så långt att ni köper en drink åt oss på krogen. Och det är visserligen för att få ligga, men inte utav välmening och omtanke. Att bli bjuden på en drink händer f.ö bara snygga tjejer, (läs: tjej med stora tuttar) som du tror är korkad nog att falla för dig eftersom du la ut 98:-.

Alla tjejer är inte snygga, men alla tjejer raggar.

2009-04-27 15:56
Det hade varit mycket lättare om alla tjejer blev killar och alla killar blev tjejer, då skulle alla förstå varandra och ingen skulle bli utan hemsläp. Eller en och annan blir väl, men då är man ju ett svin.

2009-04-27 16:44
vem fan vill va en hoe
Vila I Frid Tony Snow

2009-04-27 16:50
palla vara människa öht. fatta att vara humla, bara käka nektar hela dagarna och inte bry sig om nåt...
En rotnonchalant kannibalistisk kulturkameleont med omättlig hunger för allt från tahitisk högerprogg till ethiopisk slapstick.

2009-04-27 16:51
man kan ju alltid va en humla.. men djur vet inte att dom existerar
Vila I Frid Tony Snow

2009-04-27 16:54
Jag tycker bara att det är kul att ha en slang mellan benen som sprutar ut saker. Lite som en laserpistol, fast med varierar ammunition då. Kalla mig barnslig, men så är det.
Would I shit you? You're my favourite turd.

2009-04-27 17:08
halsont F19

Jag ser det framför mig, Vilken kalabalik det skulle bli.. chansen är väll att populationen skulle ta ett djupdyk å för man vill ju inte ligga med sitt eget kön.. eller, du vet någon som har det könet man föddes med =)

Till spenaten:

Får för mig du skapat topicen mest som ett joke och hoppas folk började diskutera, vilket dem också gjort, så grattis. Dock om någon skulle erbjuda en en magisk omvandling så skulle det ju vara svårt att tacka nej, främst för att man får chansen till nått ingen annan får. Ja menar om man KAN byta och inte gör det skulle man ju undra hela livet vad som hänt OM man gjorde det.

...sen skulle man bli backstabbad av mensturationen, märka hur svaga och mjäkig man helt plötsligt blev, hur läskigt det är när 40åriga gubbar smygtaffsar på krogen osv. Men ändå, fick man chansen skulle det vara svårt att tacka nej, men skulle nog vara värt att begära öppet köp i en vecka eller så.

2009-04-27 17:41
Anii

tvingas göra samma skitgöra som du fast till en lägre lön

Är inte det emot lagen?
prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Moderator

2009-04-27 17:41
Jag tycker det är kul att Qnivqast tror att om man frågar en kille svarar han med största sannolikhet att han är musikproducent.

Jag är rätt nöjd med att vara kille, till stor del för att jag älskar att ha en kuk.
Det enda som gör att jag skulle vilja vara tjej är väl egentligen att de har ett mycket högre tak på hur skönt sex kan vara. Fast det går nog åt andra hållet också, men skulle jag vara tjej skulle jag se till att ha bra sex (ja jag skulle ha en superkraft som gjorde att jag såg direkt på killar vilka jag skulle ha bra sex med).

Fast sen köper jag inte den här grejen att tjejer kan få sex när, var och hur som helst.
För de flesta killar går väl inte till sängs med vilken tjej som helst? Isf är vi ju skitslampiga.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2009-04-27 17:47
roligt att ha tuttar